Juha86 20.01.2004 18:30:11 | |
---|
rupean rämpyttämään omiani johon tympiintyneet muut soittajat yhtyvät kun tajuavat etten lopeta ja JAWOHL meillä on uusi biisi valmis. Onneksi en oo ikinä kuullut teidän musaa... jos biisit kerta tehdään tuolla tavalla. ~totuus ei pala tulessakaan~ |
-Maza- 20.01.2004 21:46:06 | |
---|
Onneksi en oo ikinä kuullut teidän musaa... jos biisit kerta tehdään tuolla tavalla. Kyllä meilläkin monet biiseistä tulee noin, ja vielä yleensä sanotukset kanssa. Ja kaikkihan on pakko laittaa nauhalle kun niistä ei muista enää mitään 10 minuuttia kappaleen loppumisen jälkeen. |
Sir Härö 26.01.2004 08:31:09 | |
---|
Terhakas rumpukomppi piristää myös ihmeesti viritystunnelmaa... Toisaalta voin kertoa teille kielisoittajille että rumpalina sitä bjoing....bjoing.....bjoing.....bjjjoiiiinggg - touhua on helvetin ärsyttävä kuunnella. Ostakaa viritysmittarit, prkle. Bjooiinggg... bjooingg... hommaa korvatulpat prkl!!! Sen mittarin kanssa mitn tee jos ärsyyntyny rumpali vetää jotai V&€€n Holy diverii taustalla! |
Kapina 28.01.2004 15:28:59 | |
---|
Ää... Meidänpä bändi soittaa 10% ajasta samaa biisiä ja lopun aikaa jokainen omiaa. Ketä se haittaa... Kilju ennen koulua,
sanoma ennen taidetta,
energia ennen soittotaitoa,
asenne ennen kaikkea! |
Sintti 29.01.2004 19:44:43 | |
---|
se vituttaa ihan suunnattomasti, kun uusi laulaja on aivan hirvee hakkaamaan rumpuja. ja aina kun pidetään reeneissä taukoo, niin tämä on hakkaamassa kannuja ihan mielettömästi (kirjaimellisesti). välillä tuntuu, että kyllä ne crashit nyt halkee.. :( ja sitten kun sanoo että nyt loppu tuo, niin ei mitääön reaktiota.. perkele... Humppaa taikka kuole...^_^ |
Hassusatan 29.01.2004 20:11:46 | |
---|
Kyllähän niitä on aina ainaki mun bändeistä löytyny ja ihan itsestäniki... Kyllähän se aina välillä vähä vituttaa mut kyl sitä treeneis kuitenki hauskaa pitäs olla eikä vaan sitä suorittamista (tai no ehkäpä jossain progetreeneis). Turha nihkeily vaan pois ja rennosti.. |
salmivaara 30.01.2004 11:58:21 | |
---|
Onneksi en oo ikinä kuullut teidän musaa... jos biisit kerta tehdään tuolla tavalla. Nii'in, jos biisiä ei ole sävelletty kynttilänvalossa jossain syrjäisessä mökissä punaviiniä litkien niin paskahan se on. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Juha86 30.01.2004 21:00:28 | |
---|
Nii'in, jos biisiä ei ole sävelletty kynttilänvalossa jossain syrjäisessä mökissä punaviiniä litkien niin paskahan se on. No en mä kyllä tarvi syrjäistä mökkiä enkä punaviiniä hjuvan biisin tekoon, mut sen voin sanoa et hyvä se ei missään tapauksessa oo jos vaan kitaristi alkaa raiskata jotain riffiänsä ja sitten keksii siinä mölytessä lisää biisiä.. Toki jos tolla tavalla syntyneitä biisejä aletaan hienosäätää jamittelun jälkeen, niin voihan siitä sitten jotain saada aikaan. Mut eiköhän perinteisempi säveltäminen silti oo kuningas. ~totuus ei pala tulessakaan~ |
Jonte 30.01.2004 23:25:37 | |
---|
Eli oon tässä kokenu parien treenien aikana semmosen jutun, että meidän bändin toinen, suht aloitteleva, kitaristi alkaa vetämään joka väliin jotain ihme rämpyttelyä? The Prob on tuttu, vituttaa, ja mitenkä siihen puutut. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
kattila 31.01.2004 10:38:47 | |
---|
Kapulalla päähän se toimii aina. Huusin että olen jumalaa!! |
Aerodactev 01.02.2004 11:59:48 | |
---|
Aina välillä treeneissä tulee kohta kun mietitään jotain soitannollista juttua, tai että mitäs nyt treenataan. Sitten yleensä minä lähden soittamaan C Am F G ja rumpali kasarikomppia tai toisessa aikajärjestyksessä. Sitä tulee jamiteltua seuraavat viisi minuuttia kunnes taas aletaan miettiä, että mitäs nyt. |
Sir Härö 05.02.2004 08:32:57 | |
---|
Mun mielest on hyvä jos jotkut treenit omistetaan kokonaan hauskan pidolle. Soitetaan vaik jotai covereita ja kerrotaan härskejä juttuja... sit seuraavis "tosi" reeneis onki vähä rennompi tunnelma ja kaikki jaksaa taas keskittyä siihen oikeeseen soitantaan... toimii meillä! C´mon, make my day... |
Bilharzia 05.02.2004 15:38:32 | |
---|
On se hauskaa vääntää ihan omaakin välillä.. Serkun kanssa tulee soiteltua.. mulla skitta ja sitten on sellanen vanha paska rumpusetti. Väännän pedaaleista 2 oktaavia matalemmalle ja sitten säröö päälle ja sitten soitella jotain death metal jazzia.. Sanotukset: "Jänis istui paskalla.. paskalla.." ja biisi kestää 25 minuuttia.. Niin.. mutta luulis sen nyt olevan kivaa soittaa edes yhtä kappaletta ihan stemmassa.. jos olis se yks ainoo kappale jonka kaikki oppis. Oli se ny vaikka Ukko Nooa perkele on se hianoo soittaa porukalla sitä.. Mää en ymmärrä justiin noita: "Basisti rupee soittaan jotain omaa kesken kappaleen kun kyllästyy" Miks se yleensäkkään on sen basson ottanu käteensä? Ihme moraalia on tyypeillä jos tommosta meininkiä täytyy ruveta pitään. www.LifeofDebauchery.Com |
Bobana 03.09.2004 10:58:29 | |
---|
No niitä on meilläkin tai se.... anyway, kyllä välillä vituttaa mut sellanen hyvä konsti on että pidetään sitte välillä kosteet reenit ja jammaillaan ja soitellaan uusia "versioita" biiseistä sitten kaljapäissämme. Noh, ehkä jonkunverran auttaa mut viel on skarppaamista. Ite olen patteriston takana tarvittavana aikana aina hiljaa ja edellytän sitä muiltakin, tosin välillä heikoin tuloksin... |
musamies 03.09.2004 11:45:15 | |
---|
Mulle tuli noita juttuja lukiessa mieleen: Auttaskohan keskittymisessä samoihin biiseihin jos jokaiselle bändin jäsenelle lätkäistään samat nuotit eteen (vähintään soinnut), jokaisella on mikki ja tarkoitus, että jokainen opettelee samalla myös laulamaan taustoja tai joissain biiseissä toimimaan myös päälaulajana? Tietenkin itte kullakin on niitä omia musiikillisia juttuja, joita tekisi mieli ruveta hiomaan jos keskittyminen yhteisiin biiseihin ei aina paras mahdollinen. Itseltä keskittymiskyky saattaa hetkeksi alentua esimerkiksi silloin jos ei tiedä mikä biisi seuraavaksi otetaan. Minun mielestä keskittymistä voisi auttaa, että kaikilla on esim. yhdenmukaiset aakkosjärjestyksessä olevat nuottimapit ja jokaisella on mikki ja velvollisuus opetella edes vähän taustalaulua? |
jussiohman 03.09.2004 12:10:40 | |
---|
Miä sorrun koko ajan tuohon biisien välíssä kannutteluun. Tekee mieli soitela välillä jotain muutakin kun muuten treenit on semmosta rokkipaukutusta. Mutta sitten jostain syystä mua alkaa aina vituttamaan kun kitaristin pitää päästä soittamaan niitä vitun rumpuja. Pitäis vähentää sitä omien soittelua. Omien rämpytykseen ja tupakilla käyntiin menee yleensä koko treeniaika. Lihava sinkku hakee kontaktia |
käsi 03.09.2004 12:30:58 | |
---|
meillä oli aikanaan kitaristi joka tilutti koko ajan ja joka väliin jotain omiaan, joka kaiken lisäksi kuulosti useimmiten kohtuu kaameelta. ei auttanut edes muutamat kerrat pidetyt keskustelu hetket. sovittiin jopa että tupakka/kahvi tauoilla kukaan ei soita mitään. ei auttanut. lopulta annoimme sille kikkailijalle kenkää humppaa PERKELE |
Mr.Babbit 03.09.2004 14:25:40 | |
---|
Mua taas vituttaa se, kun kitaristi koko ajan valittaa, että älä hakkaa niitä rumpuja, älä soita niin lujaa, ole välillä hiljaa jne. kun heidän pitää basistin kanssa keskustella milloin mistäkin.. Miten mun sitten pitäisi treenata ja kokeilla uusia juttuja? Kotona kattiloita nakutellen vai? |
Agag 03.09.2004 14:40:06 | |
---|
Joskus on tullut kuultua tämmöinenkin kommentti kiipparimieheltä: "Vi**u, ihan tyhmää vaa virittää jotain kitaroita, soitetaan vaan Saman oon kuullu mutta entisen bändini rumpalilta. Suck my dick! -John Holmes- |
PJS 03.09.2004 15:47:25 | |
---|
Välillä tulee treeneissä sellanen olo, et ei perkule nää omat biisit on kyllä ihan yyber paskoja sit rupee veteleen niihin biiseihin jotain omaa sekaan sit biisien välillä täytyy ylläpitää luovaa tunnelmaa ja toiset kattoo kiukkuisena vieressä. Ei oo hauskaa. Minä olen paras kaikessa. Kaikki muut on perseestä. PJS rulettaa! |