patrikkivekas 21.05.2009 09:09:22 | |
---|
Soitan yhdessä bändissä - Bad King nimeltään. Rummut on soitin ja taustaoja koitan kannujen takaa laulaa. Osallistun myös sovitukseen ja koitan tehdä biisejä joita voisi viedä treenikselle uutta matskua. Treenit yleensä pari kertaa viikossa, riippuen kaikkien menoista. Meitä on kolme soittajaa tällä hetkellä, kohta puoliin pitäisi tulla perheenlisäystä kitaristin muodossa. |
Stiiq 24.05.2009 16:24:34 | |
---|
Soitan yhdessä "oikeassa" bändissä aktiivisesti, Insanick Point nimeltään. Ja tosiaan syntikkaa soittelen. Meillä on rumpali, basisti ja 2 kitaristia, on harkittu myös kolmatta :D Sitten on pieni projekti kaverin ja kaverinkaverin kanssa, eli kaveri soittaa bassoa ja se jälkimmäinen kitaraa, meikä taas koskettimia. Jos rumpali löydettäis läheltä niin voisi tulla vähän aktiivisuutta mukaan. |
Mimako 20.06.2009 02:15:37 | |
---|
Triad Osani on olla laulaja-kitaristi ja laitella kamat valmiiksi reeniksellä kun muut läpisevät paskaa. Soitetaan mm. rockia, Hard-rockia, Metallia, Progressiivista rockia yms... Harjoittelemme kerran viikossa ja Väh 2x Vuodessa pidämme viikonloppu sessarit. Keikkoja on mm. kansalaisopiston katselmuksissa ja koulun juhlissa. Huom. olemme 13v. Lataa...
lataa...
lataa.. Nyt!
NOIN!!! |
strophe 25.06.2009 14:20:26 | |
---|
Toimipaikka: -toimin laulajakitaristina Sapiska-nimisessä poppoossa, joka soittaa raskasmetallia pienillä progemausteilla. Oma osa: -teen suurimman osan biisirakenteista, joskin kappaleet hioutuvat lopulliseen muottiinsa reeniksellä yhteispelillä. Olen tähän mennessä hoitanut myös grafiikat, sanoitukset ja par'aikaa teen kotisivuja. Kuskiksi ei kuitenkaan voi laittaa, koska kortti uupuu. Reenit: -abaut viikoittain, joskin nyt ensidemon nauhoituksen jälkeen on pidetty hieman ansaittua "lomaa". Tyytyväisyys: -erittäin tyytyväinen, homma pelittää ainakin omasta mielestäni. ~Volyymi korvaa puuttuvan taidon~
www.mikseri.net/sapiska |
Simo78 27.06.2009 09:40:58 (muokattu 27.06.2009 09:42:40) | |
---|
Jos kuulut johonkin bändiin, kerro siitä. Coma Faction. Perustettu alkuvuodesta 2009. Soittaa punkalternative räimettä pikkaisella hevimausteella. Ekan nauhoitteen esituotanto käynnissä, syksyllä pukkaa pihalle... Mikä on osasi siinä Biisintekijä ja päälle päsmäri soittimesi kitara ja taustalaulu-->tai siis jotain laulun tapaista:-) montako jäsentä neljä--> ehkä vierailijoita nauhalla kuinka usein treenaat kerran viikossa, joskus harvoin useammin Tyytyväisyysaste tällä hetkellä hyvin korkealla. Soittaminen on kivaa ja turhia paineita ei ole, kun sillein harrastemielessä soitellaan... |
Drummer-K 29.06.2009 22:43:52 | |
---|
Soitan High Voltage-nimisessä bändissä. Olen rumpali ja bändi trio ja minä laulan. Perustettiin 2007. Musiikki on rockia/heavya/punkkia. Koen roolini isoksi, koska olen pääasiallinen säveltäjä ja sanoittaja. Sanitarium, leave me be. Sanitarium, leave me alone. |
Torsti Suomi 30.06.2009 01:16:52 | |
---|
Olen urkuri. Ja teen aika kiltisti, mitä muut toivovat (tietenkin omien taitojen puitteissa). Sovitusten mukaan mennään ja omat kikkailut ja kokeilut tehdään ihan muualla. Olipa kerran Ihmemies, Teräsmies ja Batman - samassa baarissa... |
ooidort 05.07.2009 23:56:44 | |
---|
Soitan yhdessä bändissä, vaikkakin puran bändiin sopimattoman kuonan omaan sooloprojektiini. Bändin nimi on siis DeathToll, bändi on ollut kasassa kohta viitisen vuotta. Bänditoiminta käynnistyi aika samalla sekunnilla kun sähkökitaraan koskin, ja kaverini jonka kanssa kitaran soiton aloitin soittaa yhä kanssani. Nykyään hän tosin soittaa rumpuja. Jäseniä on tällä hetkellä neljä. Olen bändin puhemies, eli minun kontolleni lankeaa treenien ajankohdat, mahdolliset keikkajärjestelyt yms. Samalla hoidan myös sävellyspuolta, kaikki tällä hetkellä kuunneltavissa olevat kipaleet ovat minun kynäilemiä. Sanoitukset tosin lokalisoin joko rumpalille tai kakkoskitaristille, sanansäiläni ei ole yhtä terävä kuin riffikynäni. Välillä on hieman hankalaa tehdä kappaleita kun soittovuosissa on eroa minun ja kakkoskitaristin välillä kolmisen vuotta. Joskus sorrun turhaan kikkailuun ja siitä tuleekin palautetta koko bändiltä aika herkästi. Melodista mättöheviä! www.mikseri.net/deathtoll |
Torsti Suomi 06.07.2009 00:34:35 | |
---|
ooidort: Soitan yhdessä bändissä, vaikkakin puran bändiin sopimattoman kuonan omaan sooloprojektiini. Bändin nimi on siis DeathToll, bändi on ollut kasassa kohta viitisen vuotta. Bänditoiminta käynnistyi aika samalla sekunnilla kun sähkökitaraan koskin, ja kaverini jonka kanssa kitaran soiton aloitin soittaa yhä kanssani. Nykyään hän tosin soittaa rumpuja. Jäseniä on tällä hetkellä neljä. Olen bändin puhemies, eli minun kontolleni lankeaa treenien ajankohdat, mahdolliset keikkajärjestelyt yms. Samalla hoidan myös sävellyspuolta, kaikki tällä hetkellä kuunneltavissa olevat kipaleet ovat minun kynäilemiä. Sanoitukset tosin lokalisoin joko rumpalille tai kakkoskitaristille, sanansäiläni ei ole yhtä terävä kuin riffikynäni. Välillä on hieman hankalaa tehdä kappaleita kun soittovuosissa on eroa minun ja kakkoskitaristin välillä kolmisen vuotta. Joskus sorrun turhaan kikkailuun ja siitä tuleekin palautetta koko bändiltä aika herkästi. No tsemppiä vaan! Treeniä, treeniä, treeniä niin saavutat muiden tasoa pikkuhiljaa - tai ainakin niin, ettei näy valovuosien päähän, että olet vasta-alkaja. Olipa kerran Ihmemies, Teräsmies ja Batman - samassa baarissa... |
ooidort 06.07.2009 09:16:05 (muokattu 06.07.2009 09:22:00) | |
---|
Torsti Suomi: No tsemppiä vaan! Treeniä, treeniä, treeniä niin saavutat muiden tasoa pikkuhiljaa - tai ainakin niin, ettei näy valovuosien päähän, että olet vasta-alkaja. Ehkä ymmärsit väärin, mutta minä olen se vuosissa mitattuna kokeneempi. Tosin vasta-alkajana itseäni pidän vieläkin, ei se viitisen vuotta kitaran varressa ole vielä oikein mitään. Melodista mättöheviä! www.mikseri.net/deathtoll |
Hippoman 06.07.2009 16:27:30 | |
---|
ooidort: Bändin nimi on siis DeathToll... Oletko tietoinen suomalaisesta yhtyeestä nimeltä Death Toll 80k? Kunhan tuli mieleen tällainen kova grindi-jyrä. Elämä auki...ja ranteet. |
ooidort 06.07.2009 17:34:19 | |
---|
Hippoman: Oletko tietoinen suomalaisesta yhtyeestä nimeltä Death Toll 80k? Kunhan tuli mieleen tällainen kova grindi-jyrä. Ooolenhan minä tietoinen, ja bändin mikserikamaan olen tutustunutkin. Ei oikein iskenyt henkilökohtaisesti mutta meidän basisti tykkää. Tuskinpa nimien näennäisestä samankaltaisuudesta mitään ongelmia spawnaa, kuitenkin täysin erilaista musiikkia soitetaan. Melodista mättöheviä! www.mikseri.net/deathtoll |
Torsti Suomi 07.07.2009 01:14:58 | |
---|
ooidort: Ehkä ymmärsit väärin, mutta minä olen se vuosissa mitattuna kokeneempi. Tosin vasta-alkajana itseäni pidän vieläkin, ei se viitisen vuotta kitaran varressa ole vielä oikein mitään. Hups. Niinpä se taisi ollakin. ...vai ajoitko huterasti asetettuun miinaani? Olipa kerran Ihmemies, Teräsmies ja Batman - samassa baarissa... |
Hippoman 07.07.2009 06:22:01 | |
---|
ooidort: Ooolenhan minä tietoinen, ja bändin mikserikamaan olen tutustunutkin. Ei oikein iskenyt henkilökohtaisesti mutta meidän basisti tykkää. Tuskinpa nimien näennäisestä samankaltaisuudesta mitään ongelmia spawnaa, kuitenkin täysin erilaista musiikkia soitetaan. Joo, onhan noita. Ei kai sen niin väliä. Itekin soittelen mm. The Drama Queens -nimisessä bändissä, eikä oo vielä tullu probleemei. Tosin jengi saattaa keikoille tullessaan pettyä, että lavalla onkin äijäkolmikko hemaisevien neitojen asemesta, hehe. Nyt vituttaa taas ihan helvetisti |
Thomas Häggblom 01.01.2013 18:54:42 | |
---|
Kailis: Mitä vittua se sille vuokraajalle kuuluu mitä te siellä kämpillä väsäätte? Jos te otatte vuoron sieltä se on muilta pois vaikka panisitte toisianne perseeseen siellä. Vähennä vaikka noita "projektejasi" että voit maksaa kämpästä. Joku sen maksaa kuitenkin. Vähän rotia hei! Oho, hui! Selailin tätä ketjua nostalgiamielessä ja nyt vasta huomasin tämän. Pakko silti vastata! Eli siis itse en silloin käynyt koko treeniksellä muuta kuin pari kertaa oikeasti soittamassa. Pilveä en todellakaan poltellut siellä vaan sen teki joku ihan muu ja ihan jo alani takia en mitään kannabisaineita käytä (vaikken tosin tuomitse niitä jotka satunnaisesti ja kohtuudella käyttävät). Tuosta velkakuviosta en tiennyt mitään enkä tiedä vieläkään. Ihme säätöä, onneksi älysin lähteä bändistä samana vuonna kun tuon kirjoitin. Että näin, toivottavasti selvensi asiaa näin n. 4 vuotta myöhemmin :D The Modulation Wheel // www.soundcloud.com/themodulationwheel |
Jallumiäs 09.02.2013 01:01:25 | |
---|
Delirium Viiden hengen metöllipoppoo, mun osuus on suurin osa sävellyksestä, komppikitarat ja taustamölinä. Yleensä teen myös kaikki ulkomuusikilliset hommat, esim. treenis on mun hankkima, laitoin ilmotukset nettiin ku tarvittiin uusia soittajia yms. |
Numb 09.02.2013 18:39:14 | |
---|
Dunnet Head, neljän hengen orkka. Sävellän, sanoitan, sovitan kitaraosuuteni, kitaroin ja laulan. Kukin jäsen arraa omat tekemisensä, ja muut sitten sanovat, jos eivät siitä tykkää. Treenejä kerta viikkon tai harvemmin. Kaikilla jäsenillä sen verran kilsoja takana, että tällä pärjäilee harrastehommissa. Treeniksellä myös äänityskamat, joten harastamme samalla myös äänittämistä, miksaamista ja tuottamista. Tuloksia voipi tuosta allekirjoituksen kautta kuunnella. |
Jeszse 12.02.2013 10:42:35 (muokattu 12.02.2013 10:43:02) | |
---|
Alternaty https://www.facebook.com/pages/Alternaty/196300323729169 Soitan leadkitskut, sävellän biisit. Laulaja sanoittaa ja sovittaa tekstit. Organisoin suurimman osan keikkajärjestelyistä, melkeinpä sillonkin jos joku muu buukkaa keikan. Mukana perustamisesta alkaen, loppuvuodesta 2010. The Jasser Arafats https://www.facebook.com/thejasserarafats Liityin mukaan 2011 lopulla basistiksi, ja noin vuoden myöhemmin komppikitaristin lopetettua hyppäsin lennosta siihen rooliin. En sävellä, sanoitan jonkun verran. Toinen kitaristi hoitaa käytännössä kaiken sävellystyön. Keikkahommia saan kuulemma hoitaa, mut tähän asti on menny kokolailla niin että vastailen keikkapyyntöihin eikä oo ite tarvinnu vielä varsinaisesti järkätä keikkoja. RekoS: Ihan normaali mnettiläinen varustettuna keskimääräistä mnettiläistä huomattavasti paremman näköisellä tyttöystävälläm. |
nisumaka 12.02.2013 10:54:13 | |
---|
Osani on pieni ja vaatimaton. Kuulun vähäosaisiin. Ihan oikeesti. Mä käytän samoja vaatteitakin aina niin kauan, että aikoinaan asuessani kerrostalossa, siellä jo puuhattiin mulle joulurahakeräystä. |
teukka 12.02.2013 10:54:42 | |
---|
Soitan kitaraa Scarpath:ssa. Perustaja ja viimeinen jäljellä oleva alkuperäinen jäsen. Nykyisin, sävellän kitarariffit joiden pohjalta ideoidaan porukalla rakenteet. Sanoitukset ovat myös mun heiniä nykyään. Ainakin toistaiseksi. Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita? |