Leikari 17.10.2006 08:48:11 | |
---|
saappaat toimii aina. kumiset ja mielellään punttien päällä. toki uuden karhea permanenttikin voi herättää juhlavaa tunnelmaa. niin, mihinkäs tässä päädyttiin, kumisaappaat/sandaalit, Ylipienet pallishortsit , hawajipaita, jonkun firman kulahtanut vyölaukku, retkilompakko roikkuu kaulassa, silmälasit aurinkolasi-clipseillä, ja pisteenä iin päälle permis jamaican reggaejätkillä alkuperäinen verkkarityyli yms. suomalaisten ostareiden liepeillä tavattavat ilmiöt kuului kulttuuriin - niillä äijillä se kuului uskottavuuteen. Kovuudessakin pesevät lujasti yrittävän suomirokkarinkin 10-3 (analogia keitettyihin kananmuniin) mutta kyllähän genren heimovaatteet kuuluvat esiintyvän artistin varusteisiin siinä kuin maisemakoivumetsäjärvitaustapahvi maaseudun NS-talon lavan takaseinään. Sekalainen pukeutuminen ja tyylien sekoittaminen sopivat kyllä puolivillaiselle biletys-cover-bandille. itse pukeudun aina viininpunaiseen pikkutakkiin ja prässihousuihin (ei pidä sekoittaa "rässiin") - se on siisti ja asiallinen & siten auttaa kuulijoita orientoitumaan siihen mitä tuleman pitää :-) Soitetaan jamia! |
purple_turtle 22.02.2007 18:28:33 | |
---|
vakavasti sanottuna miun mielestä lookin luominen on vähän niinkun akkojen meikkaus. peitetään sitä et ollaan rumia. jokainen on oma ittensä ja sillä siisti. jos kattoo esim van halenia vapaalla niin kenelläkään ei ollu niin rumia kuteita siihen aikaan. myöhemmin stailauksesta tuli japani ilmiön takia tapa ja sit kaikki meikkas ja föönas ja stailas ja plaa plaa ja plaa plaa. itse puen kuteet jotka näyttää kivalta ja sillä siisti. ollaan sekava joukko jo muutenkin niin ei sitä kannata hävetä hard being me |
Burn 24.02.2007 13:00:17 | |
---|
No keikkakuteista ei pahemmin jutella, jokainen tajuaa ettei ilmaannuta paikalle lakerikengissä ja napapaidassa. Kuvauksia varten pukeudutaan automaattisesti vähän tummempiin sävyihin, niin ja tukka tietysti kammataan! Chuck Norris is just like you and me, he puts his pants on one leg at a time. Except when he puts his pants on, he fights North Koreans. |
Teijo K. 24.02.2007 23:20:08 | |
---|
Mie olen tykännyt sotkea tätä genrepukeutumista. Kapinoinut ikäänkuin niitä valmiita malleja vastaan. Liivipuku rokkikeikalle esimerkiksi kravatti ja siihen sointuva nenäliina. Se on ollut miun kapinaa sitä vastaan, että mennään kuin sorsat jonossa kaikki täsmälleen saman näköisinä. Mutta ei näitä ole etukäteen sovittu. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin olet ajatteleva asioita, ja kun käsität basson Tieksi. olet ymmärtävä Tien bassona. |
Zarmo 25.02.2007 23:05:01 | |
---|
Joskus oon kantrirokkipändin keikalle pannu nahkaliivin. Se sopi lookiin. Tosin siihen lookiin sopii ihan perus siisti normipukeutuminen, eli farkut ja joku asiallinen paita. Pukua on tullut pidettyä jonkin verran, jossain bändeissä. Tykkää kyllä. Pitäs hankkia lisää pukuja ja henkselit. Joskus jotain häröä ollut, esim. yhdellä improkeikalla labratakki ja hullu tiedemies-meininkiä. Ja sitten tietty kaikki pelleilyt silloin pienenä. Yleisesti tykkään, että keikalle edes vähän panostaa pukeutumiseen. No eipä se taas tämän topicin asiaa enää ollut. |
Elbura 15.06.2007 03:02:26 | |
---|
Ranskalaiset naiset vaihtaa jouluisin uudet kainalokarvat. "even 30% longer" Entäs sitten Kanadalaiset naiset?D:D :::::::::::::::DDD joo anteeks, asiaan: Meillä ei ole bändin kanssa niin hirviästi keskusteltu tuosta lookista. Sehän nyt on itsestään selvää, että farkkua, niittiä, nahkaa, spandexia, tiukkaa housua ja isoa tukkaa tullaan näkemään. Kasaribändiä yritetään leikkiä. Itellä on joku sairas perverssio noihin liiveihin. Leopardiliiviä, normi mustaa, kukkaliiviä, farkkuliiviä, nahkaliiviä... |
Jesmies 15.06.2007 12:35:17 (muokattu 20.06.2007 11:13:48) | |
---|
Kyllä tässä asiassa yritetään ainakin vähän katsoa että mitä kelläkin on päällä, että on hieman samaa näköä edes jannuissa lavalla. Olis se aika tylyn näköistä mun mielestä jos yks näyttäis fruittarilta, yks hopparilta, yks munkilta, yks bläkkisfanilta, yks glamrokkarilta ja kuka miltäkin :) e:typo Torilla myynnissä Behringer 412S kaappi. kohtapuolin ehkä tulossa myyntiin harvinainen BC Richin Assassin, NJ neckthru seriesiä, 80-luvun tuotos, saa kysellä ;) |
cruel_destiny 15.06.2007 18:26:13 | |
---|
noh, onhan sitä tullu bändin kanssa esiinnyttyä raksavaatteissa, muuten munasillaan. mietinnässä on kesällä vetää joulupukkeina, myös tonttu filosofia ilta ollu mielessä. Joskus halutaan istua 15min kuunnellen sulavaa jäätä mikitettynä "sound of melting ice". Myös nahka-homo ilta ois kiva vetää. onhan noita. (yleensä vaqan farkut ja joku värikäs tpaita vaan). Thomannin piuhalla saat hevivahvarisi clean-kanavaan maukkaan kevytroson. |
Corto 25.10.2007 13:26:29 | |
---|
Ei me mitään olla sovittu. Aika taviksilta (=itteltämme) näytetään promokuvissakin. Ja keikoilla samaten. Itse asiassa oon vähän tuumannu, että pojille pitäis ehdottaa entistäkin nuhjuisempaa ulosantia vaatetuksen suhteen... Kesäkeikoilla mä vedän röyhkeesti aina kesämies-linjaa ja sonnustaudun kukkapaita-shortsit-sandaalit -yhdistelmään: http://muusikoiden.net/dyn/users/19307.jpg . Yhtyeemme tyylisuuntaan (reggae) tosin tällainen look istuu todella mainiosti. Kyllähän sitä nyt pitää näyttää letkeältä ja rennolta, jos kerran senoloista musaakin soittaa. "Float away, little butterfly. Just flutter away. I got a gig in Vegas." -Buddy |
jannu 26.10.2007 00:25:43 | |
---|
Omalla kohdalla hommahan lähtee jo siitä, ettei bändiin oteta huonosti- tai väärinpukeutuvia ihmisiä. Ainakaan jos on valinnanvaraa. jotain muuta persoonallista |
Sir Härö 26.10.2007 17:05:11 | |
---|
"Emnää tiä tua noi...pist jokku mustat." Vaikka mielipiteeni muuttuu usein, se ei muuta sitä tosiasiaa että olen aina oikeassa! |
WinterMad 27.10.2007 20:21:43 | |
---|
Emmepä oikeastaan, toki heitetään kommenttia että eläpä pidä tuota keikalla tjsp. Kerran ollaan basistille jouduttu sanomaan että et vittu laita tuota gegen nazi facists -paitaa päälle. Ei, emme ole natseja mutta emme katso hyvällä liiallista antirasismi / vasemmisto -meininkiä. Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. | Grave - Home of the brave? |
Pieni rumpalipoika 27.10.2007 21:48:16 | |
---|
Rummut nurin ja nussimaan! |
hitchhiker 06.11.2007 17:38:22 | |
---|
Yleensä ennen keikkoja on vähän puhetta yhtenäisestä pukeutumisesta, mut ei se kyllä oikeen toteudu johtuen erilaisista näkemyksistä siitä, mikä näyttää hyvältä ja mikä ei. Ja itse taidan olla ainakin aika suuri syy epäyhtenäiseen lookiin. wow, imagine that? they won't fight back,
I got a theory on that,
a whale's heart is as big as a car,
a whaler's thought must be smudged by the dark |
Varch 17.11.2007 00:31:44 | |
---|
Kyllä. Pistetään aina keikoille sianverta kehon päälle. Vaatteista ei niinkään aina sovita. Sori kirotus virheet. |
baron 17.11.2007 00:37:05 | |
---|
Ilman muuta: Humppakeikoille smokki. Rokkikeikoille Johnny Cash-look (pelkkää mustaa) Jazz-keikoille räikeän eriväriset "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |
Warpkill 22.11.2007 19:21:15 | |
---|
Me katotaan vaan ettei joku pukeudu liian tavikseks. |
reos 23.11.2007 15:36:40 | |
---|
basso / 2 vuotta. Lyömäsoitin se on eikä keräilytavara. |