Juntunen 11.12.2005 12:42:22 | |
---|
Täytyy tunnustaa, että en oikein osaa tällähetkellä vastata tähän kysymykseen. Eteenpäin meno on ehkä suurin tavoitteemme. Se tarkoittaa lisää keikkoja, parempia biisejä, parempia nauhoituksia ja ennenkaikkea aivan helvetisti reeniä. Sitten kun katsomme olevamme valmiita johonkin ns. suurempaan (levytyssopimukset, ohjelmatoimistot yms), niin mietimme siinä vaiheessa varmaankin tarkemmin tavoitteitamme ja senhetkisiä toimiamme. |
Khimil 12.12.2005 00:38:57 | |
---|
Muusikkona tähtään siihen että minulla on keski-iän kynnyksellä tarpeeksi rahaa rakentaa Gibraltarille suuri kartano. Kartanossa on tietysti kaikki asianmukainen ja lisäksi suuri, hyvinvarustettu studio jossa teen lopulta yhden merkittävimmistä levyistä koskaan koko maailman historiassa. Kuolemani jälkeen minusta on kirjoitettu jo monta kirjaa ja monet ihmiset ovat omistaneet elämänsä kokonaan minun taiteelleni. Minusta tulee legenda, joka muistetaan ikuisesti. |
baron 12.12.2005 12:06:49 | |
---|
Sen verran puhun tätäkin "toista" kotimaista että ymmärrän että haluat siis "vaikeuksien kautta tähdeksi". Ei hullumpi motto. Ehkä sanatarkka suomennos olisi "tähtiin" eli huipulle/voittoon. Jos siinä sivussa tulisi tähdeksi, ei se mitään haittaisi. My name is Baron, Sir Baron. |
mr_b 13.12.2005 14:53:56 | |
---|
Muusikkona tähtään siihen että .... Minusta tulee legenda, joka muistetaan ikuisesti. Kirjoitus oli muuten hauskassa kontrastissa kirjoittajan allekirjoitukseen. Meillä on tavoitteena, eh, en minä kyllä tiedä mikä meillä on tavoitteena. Hiljainen nouseminen musiikkimaailman spiraalissa, kunnes saisi sen tason että keikkoja voisi myydä bändin nimellä eikä vaan demolla? Everything I do is gonna be funky from now on! |
Nieby 14.12.2005 13:35:18 | |
---|
mun tavoite on tulla jotenkin musikaalisesti suosituksi.. ois hienoa ansaita elantonsa musiikin ansiolla.. |
Tietysti Pauligin 15.12.2005 11:04:43 | |
---|
Bändin tavoite on pitää hauskaa ja "irtautua" arjesta. Yksilöinä kai sitten muusikkona kehittyminen. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
hullujudas 15.12.2005 16:15:27 | |
---|
Tähtäämme maailman orjuuttamiseen. Tavoitteemme on julkaista mahdollisimman paljon manipulaatiotamme. Mutta oikeesti me vaan soitetaa ja ollaan kivoja. Kerran kasteltiin naapurin kukatkin. "Seuraavaks Transilvanian Hunger...se on kyllä darkthronen huonoin biisi mutta kun noi on niin huonoja ne ei jaksa opetella mitää muuta.." |
baron 15.12.2005 20:16:18 | |
---|
Itse asiassa mun bändi on saavuttanut jo kaikki tavoitteensa. Nyt jää aikaa esim. sille, että opettelee soittamaan. My name is Baron, Sir Baron. |
Henko 16.12.2005 19:15:48 | |
---|
Kuuhun, saatana. Kuuhun mennään. Mustikoiden.netin jäsen nro 22944 |
disarm 16.12.2005 21:45:07 | |
---|
Kuuhun, saatana. Kuuhun mennään. Olen Carlos ja Bader ja Meinhof, ja nyt kaappaan maailman! Ja lunnaiksi kelpuutan ehkä jonkun mukavan lähiplaneetan.. Soitan kitaraa ja bassoa. |
pstj 16.12.2005 22:29:39 | |
---|
Bändi tähtää siihen että Minulla olisi mahdollisuus elättää Itseni musiikilla ja muut saavat käydä päivätöissä... Tai siis, kaikkihan me sitä toivotaan että työsi voisi musiikkia tehdä ja siihen pyritään. Basisti oli häämatkalla Turusta Tampereelle. Hän pysäytti auton Tampereen pikkutielle ja työnsi kätensä vaimon pikkuhousuihin, johon vaimo: - Voit mennä toki pidemmällekin, ollaanhan me nyt naimisissakin. Basisti ajoi Vaasaan... |
Ekiki 24.12.2005 17:52:29 | |
---|
Eiköhän bändin tavoite ole pistää ne hintavat instrumentit ja muut edes jonkinlaiseen käyttöön |
Tietysti Pauligin 25.12.2005 21:53:58 | |
---|
Eiköhän bändin tavoite ole pistää ne hintavat instrumentit ja muut edes jonkinlaiseen käyttöön Myönnetään, näinhän se on.... Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Väinämöinen 25.12.2005 23:58:09 | |
---|
Tavoitteenamme on oppia soittamaan niin hyvin, että jonakin päivänä iloiseen joukkoomme liittyisi ihka oikea basisti. Mykkä kissa on mauton. |
Da Make 26.12.2005 02:40:37 | |
---|
Eiköhän se mukava "tekemisen" meininki, omien kappaleiden tekeminen ja soittaminen ole niitä avain juttuja. Treeniksellä on kivaa, bändihommaan laitetaan yhteisesti aikaa ja rahaakin, kaikilla tuntuisi olevan innostusta touhuun! Tämä on mukava harrastus, ja ehkä jotain enemmänkin. Ei olla suuniteltu mitään ihmeellisempiä.. kyllähän joku ääni ja vimma on käynyt mielessä, mutta toisaalta ehkä me ei oltaisi tarpeen populaarisoituja semmoiseen. Haavena itse kullakin taitaa olla jonkun hieman tunnetumman bändi lämmitelijänä soittaminen vaikkapa pienemmällä keikalla. Tai pääasia on että soitetaan! |
Volle 26.12.2005 12:45:25 | |
---|
Enhän mä muista bändiläisistä osaa sanoa, mutta mun mielestä homma pitäisi saada kovalla reenillä (tai jollakin vippaskonstilla, jota ei varmaankaan ole olemassa) kasaan siihen malliin, että musa oikeasti jytäisi ja sitä olisi suorastaan pakko diggailla. Nythän toi on tommosta tissuttelua ja muniinpuhaltelua. Kovaa soittoa kelpaisi käydä näyttämässä keikkojen muodossa muillekin hieman useammin kuin nykyään. Eipä siinä, eihän hyvä meininki keikoilla aina tiukkaa yhteissoittoa edellytä, mutta ei siitä haittaakaan ole. Muutama hyvä biisi lisää settiin ei olisi ollenkaan huono homma myöskään. Siinäpä sitä tavoitetta. Nam. |
Morris on acid 26.12.2005 13:18:38 | |
---|
Treenaamaan ku joskus päästäisiin, niin se ois kyllä vitun siistiä. Siihen tähdätään. |
LNA 27.12.2005 17:01:13 | |
---|
Jo sana "tähtää" viittaa tähteyteen pyrkimiseen. No kunhan vähän leipää ja ehkä juustoa ja kalkkunaa sen päälle sais pelkällä musiikilla tienattua, ni jo olis maailmankirjat mukavasti sekaisin. Tacere: Eras - Reveries kaupan enää mp3-formaatissa levyvirastossa. Life's a beach and then you dive. |
anttipi 27.12.2005 17:19:22 (muokattu 27.12.2005 17:19:49) | |
---|
Valitettavasti tuntuu siltä, että omat bändiin liittyvät tavoitteeni muuttuvat tasaisen varmasti sitä epäselvemmiksi, mitä vanhemmaksi tulen. Parikymppisenä oli hirveä into ja palo rokkitähdeksi, ja itseluottamusta ja näyttämisenhalua riitti. En tiedä, onko jonkinlaista itsesuojeluvaistoa, että vuosien saatossa kun unelmat ovat romahtaneet, nykyään vallitsee vain epämääräinen epäonnistumisen ja pettymyksen olotila musiikin suhteen. Todella vaisut ovat tavoitteet nykyään, mikä on tietenkin sääli. Välillä olen suunnitellut jo koko bändikuvioiden hautaamista. Otan asiat aivan liian vakavasti, ja syytän itseäni aiempien bändieni epäonnistumisista. Höh. "Log From Blammo!" |
Zammy 27.12.2005 20:25:52 | |
---|
Jo sana "tähtää" viittaa tähteyteen pyrkimiseen. Hä? No eihän. Susikoira Roi Orbison |