Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 527 28 29 30 3165 66 67 68 69
shovi
20.08.2007 12:49:37
Toi on kyl totta mut basisteja ei Turussa oikeen löydy sit taas.. Niitä on yritetty löytää mut kaikki on hävinny jonnekki maan alle. Kyllä se bsisti kenkää tulee saamaan jollei ilmesty seuraaviin treeneihin!

Jos Halikon kokoisesta mestasta löytyy basisteja, löytyy varmasti Turustakin.
Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir
Ronsto
21.08.2007 17:21:39

Jos Halikon kokoisesta mestasta löytyy basisteja, löytyy varmasti Turustakin.

http://www.vapaa-aikavirasto.com/ravintolat/?pid=383&rid=3322

Tuolta niitä basisteja etsimään.
Mystisesti hintahtavat romantikot #2
Arpakuutio
21.08.2007 17:27:31

http://www.vapaa-aikavirasto.com/ravintolat/?pid=383&rid=3322

Tuolta niitä basisteja etsimään.

Heh.. Olin siellä yks kerta kauheassa kännissä ja löysin basistin, joka oli mun naapuri.. Ongelma oli vaan siinä et sillä ei riittäny aika.. Olen viettäny Whiskeyssä jonkin verran aikaa, mut ei basistia.. Ehkä oon vaan valinnu väärän päivän ku pitäis mennä ettii niitä soittajia.. Kauhea ongelma!
Rölölölölölö.. :D
teukka
22.08.2007 09:52:00
Meillä on nyt ollut vuoden bändi pystyssä ja vasta on lähtenyt 2 kitaristia ja yksi basisti/laulaja.Helvetti kun ei meinaa porukka pysyä.
Joo perustin tämän homman yhden kitaristin kanssa, joka kusi asiansa ja joutui lopettamaan pian ja tilalle tuli yksi hengaamaan puoleksi vuodeksi.
Tälle vihjailtiin että mitä jos annetaan olla jo.Nosti kytkintä.
Uusi kitaristi tuli tilalle pian ja pätevä sellainen.No heti sen jälkeen Basisti/laulaja kusi asiansa ja joutui lähtemään.
Koko ajan on jotain hämmennystä päällä!
No nyt vedämme sitten näillä koska uusi kitaristimme osaa laulaa hyvin.
Eli meitä on 2 kitaristia,rumpali ja synisti. Tuo kitaristimme tulee hoitamaan myös bassot.
No vihdoin asiaan! Eli mua kanssa vituttaa se että jää treenit väliin muilta.Onneksi harvoin on ollut haist-paska syitä kuten "unohdus" tai "mä en jaksa".
Oikeista syistä poissaolo on hyväksyttävää, muillakin on bändin ohella elämät jotka jarruttaa harrastustoimintaa.
No, tästä seuraa se että meillä on materiaalia ihan pirusti, mutta ne eivät etene koska aina puuttuu joku ja silloin homma seisoo.Yleensä silloin tulee jotain muita ideoita:)Jotka eivät etene ennen kuin kaikki on paikalla.
Kivenajokivenajoa.....
Tsekkaa Mikseri.net:Sorrow Infliction
miku112
26.08.2007 10:33:36
-söin kalasoppaa nii en voi soittaa
-mulla on vessa hätä
-ei oo plektraa
ja kaikki on tosi juttuja
Honnakekka
26.08.2007 14:44:59 (muokattu 26.08.2007 14:47:55)
Noh, tämä nyt ei varsinaisesti ole treeneistä poissaolemista, mutta kuitenkin..
Demoa on bändin kanssa nauhoiteltu ja nauhotukset on nyt ollu pari viikkoa jäissä millon mistäkin syystä(aika usein komppikitaristin taholta), mutta tämä eilinen oli mun ja soolokitaristin mielestä paras tähän mennessä:

laitoin komppikitaristille tekstaria että: "näkyykös nauhotuksille jatkoa?"
tämä vastaa: "ei vielä. mul on viikko soittokieltoa"
minä: "mit vit?"
kitaristi: "mul on sormessa rasitus vamma" (otekädessä siis)

Vähän tuli naurahdettua soolokitaristin kanssa asialle. Vielä viime torstaina kun kysyin samalta kitaristilta että pidettäskö reenit tänään, niin vastaus oli, "en pysty soittamaan ollenkaan kun on nimetön ihan helvetin kipee ylimmän nivelen kohalta"
Kuulemma samaisena torstai-iltana kaveri kuitenkin pitänyt reenit toisen projektinsa kanssa.
Itsehän en tiedä tuosta mutta aika epätodennäköseltä minusta tuntuisi että äijä saa nimettömän ylimpään niveleen liikkeellä rasitusvamman kun eihän tätä niveltä voi pahemmin edes taivuttaa :D
Tuskin soittamisestakaan mitään rasitusvammaa luulisi tulevan tällä tyypille kun ei edes bänditreenien ulkopuolisena aikana soita kitaraansa suuremmin. Samaa ajatteli myös soolokitaristimme joka soittaa about kokoajan eikä ole kärsinyt mitään.

Edit: ja sama kaveri kehtaa vielä harkoissa huudella että "voi vitun neiti" kun sanon että sattuu rumpujen soittaminen kun jalkapöydässä on ollut jonkin aikaa pistävä kipu isolla alueella, mutta kuitenkin vapaaehtoisesti soitan:D
Murjaanimetallia Viitasaaren perukoilta: www.mikseri.net/blightwound
Spike
29.08.2007 19:44:45
Basisti: "En viitsi tulla, kun laulajakaan ei pääse. Mun pitää mennä tyhjentää kämppää."
Look! I can play E5! I must be a fucking Mozart!
tatta
31.08.2007 00:30:53

"muija ei päästä"
Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not! Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtäaikaa perillä....
Rettjeff
02.09.2007 16:55:21
Poissaoloja ei pahemmin ole ollut, mutta myöhästymisiä tapahtuu niidenkin edestä. Vähän tuppaa hajottamaan, kun rumpali sanoo kaksi tuntia ennen reenejä myöhästyvänsä reeneistä, koska täytyy käydä suihkussa ja paikallisessa musiikkiliikkeessä (joka sijaitsee suunnilleen matkan varrella). Sitten kun sille sanoo, että mene nyt sinne suihkuun, ja tule ajoissa, niin vastaukseksi tulee jotain tyyliin: "En jaksa, pelaan jotain nettipelimatskua."
Selvä.
Suomessa on niin paljon paskoja bändejä, ja niiden faneja, että turha tässä on yrittää maailmaa parantaa.
ps3t
03.09.2007 14:19:42 (muokattu 03.09.2007 14:21:51)

Meillä on nyt ollut vuoden bändi pystyssä ja vasta on lähtenyt 2 kitaristia ja yksi basisti/laulaja.Helvetti kun ei meinaa porukka pysyä.
Joo perustin tämän homman yhden kitaristin kanssa, joka kusi asiansa ja joutui lopettamaan pian ja tilalle tuli yksi hengaamaan puoleksi vuodeksi.
Tälle vihjailtiin että mitä jos annetaan olla jo.Nosti kytkintä.
Uusi kitaristi tuli tilalle pian ja pätevä sellainen.No heti sen jälkeen Basisti/laulaja kusi asiansa ja joutui lähtemään.
Koko ajan on jotain hämmennystä päällä!
No nyt vedämme sitten näillä koska uusi kitaristimme osaa laulaa hyvin.
Eli meitä on 2 kitaristia,rumpali ja synisti. Tuo kitaristimme tulee hoitamaan myös bassot.
No vihdoin asiaan! Eli mua kanssa vituttaa se että jää treenit väliin muilta.Onneksi harvoin on ollut haist-paska syitä kuten "unohdus" tai "mä en jaksa".
Oikeista syistä poissaolo on hyväksyttävää, muillakin on bändin ohella elämät jotka jarruttaa harrastustoimintaa.
No, tästä seuraa se että meillä on materiaalia ihan pirusti, mutta ne eivät etene koska aina puuttuu joku ja silloin homma seisoo.Yleensä silloin tulee jotain muita ideoita:)Jotka eivät etene ennen kuin kaikki on paikalla.
Kivenajokivenajoa.....

Tämähän on vähän sama tarina kuin itselläkin. Laskin että 2 vuoden sisällä bändissä on ollut itseni lisäksi 7 eri jäsentä. On se aika helvetin turhauttavaa kun itsellä ei muuta olisi kuin aikaa ja intoa tehdä hommia bändin eteen, mutta homma ei etene ja menee aina ikuisuusprojektiksi kun muita ei nappaa.
Tällainen jatkuva tervassa juoksu vaikuttaa aika ikävästi omaankin motivaatioon, kun jo "tietää" etukäteen, että turpaan tulee taas seuraavallakin yrittämällä.
rock-kukko
06.09.2007 21:08:17
minä en ymmärrä miksei se soolokitaristi voi soittaa sen komppikitaristin osuuksia jos komppaaja ei jaksa vaivautua...
Honnakekka
08.09.2007 20:58:42 (muokattu 08.09.2007 20:59:55)
minä en ymmärrä miksei se soolokitaristi voi soittaa sen komppikitaristin osuuksia jos komppaaja ei jaksa vaivautua...

Näinhän siinä sitten kävikin kun tarpeeksi turhauduttiin odotteluun.
Murjaanimetallia Viitasaaren perukoilta: www.mikseri.net/blightwound
peteihis
10.09.2007 04:47:42 (muokattu 10.09.2007 04:50:39)

Näinhän siinä sitten kävikin kun tarpeeksi turhauduttiin odotteluun.

Off toplinkia, mutta kuitenkin:

Mitäs varten bändissä yleensäkään on "soolo-" ja "komppi"kitarististit erikseen...? Kyllä mun bändeissä on aina ollu vaan kitaristeja ja osuudet on sitten mietitty vähän tapauksen mukaan. --- Tilannetta yhtään tuntematta tällanen vieno epäilys herää, että olisikkohan tässä asetelmassa osasyy noihin "sormivaivoihin"?

(ja asian ei mulle tietenkään mitenkään kuulu)
peteihis
10.09.2007 04:57:02 (muokattu 10.09.2007 05:06:28)
Niin siis itselläni on kyllä taas maapallon hupaisin syy olla poissa oman bändini treeneistä:

Tässä männä keväänä työnantaja nimittäin päätti, kustannussyistä, pistää tämän liiketoimintayksikön toiminnoista sulki ne osiot, jotka olivat sijoitettuina tälle paikkakunnalle ... ja meikäläinen siinä sitten sai oivan tilaisuuden lentää firmasta ja niin muodoin myös harjoituskämpästä niin kuin se surullisen kuuluisa leppäpuinen yleisurheiluväline..... (joka siis ei ole "Stratocaster", joka on leppäpuinen sekin)

et silleen.
teukka
10.09.2007 10:54:18
Niin siis sulla oli treenikämppä duunin tiloissa? Ja muukin orkesteri varmaan lähti samalla vai pelattiinko sut vaan pellolle?
Noikin jutut on vähän ahterista että on riippuvainen duunipaikasta jollain muullakin tavalla kuin pelkästään liksan.Esim ihan normi asunto duunin puolesta...

Meillä on pari kolme kuukauttaa aikaa siitä kun kaikki olivat paikalla treeneissä.
Aina jollain on ihan oikea este kuitenkin.Vituttaa ja turhauttaa silti.Ei homma etene millään.!
ps3t
10.09.2007 11:16:11 (muokattu 10.09.2007 11:16:55)

Meillä on pari kolme kuukauttaa aikaa siitä kun kaikki olivat paikalla treeneissä.
Aina jollain on ihan oikea este kuitenkin.Vituttaa ja turhauttaa silti.Ei homma etene millään.!

Tämmöinen on tosi perseestä. Siinä sitten vielä joutuu puntaroimaan onko fiksumpaa jatkaa puolitehoisella kokoonpanolla, vai laittaa miehistöä vaihtoon ja toivoa, että motivoituneempia tyyppejä löytyy tilalle. Itse päädyin jälkimmäiseen vaihtoehtoon, mutta maailma on niin pieni..
From torment comes great creative power. Power of justice, power of thruth.
teukka
10.09.2007 11:35:39
Motivaatiota on kaikilla, lisäksi myös elämät....
Tämä sitten jarruttaa koko ajan.
Luulin että mulla ainoana perheellisenä tekis tiukinta mutta ei edes lähelle.
Meillä on yksi vakio päivä sovittuna ja 90% olen paikalla.Todella harvoin joudun jättämään väliin.
Sitten on kaikenmaailman menoja yms.
Kaikki muut kun ovat kotoisin muualta kuin PK-seudulta ja käyvät sit kotosallakin välillä.
ps3t
10.09.2007 12:06:35 (muokattu 10.09.2007 12:10:00)

Sehän on selvä, että useammilla on muutakin elämää kuin soittaminen.
Mutta siinä vaiheessa kun muiden "muu elämä" on toistuvasti tietokoneella pelaamista, juuri treenipäivälle sijoittuvaa krapulaa. Tai kyn työtön bändin jäsen sanoo, että "ei nyt jaksa kun väsyttää" niin homma ei toimi.

Paljon riippuu siitäkin, mitä kukin bändiltään haluaa.
"From torment comes great creative power. Power of justice, power of thruth"
balance
12.09.2007 14:03:49 (muokattu 12.09.2007 14:04:08)
Sehän on selvä, että useammilla on muutakin elämää kuin soittaminen

meillä on siitä erinomainen bändi että kellään ei ole muuta elämää. 98% reeni kerroista kaikki on paikalla ja jos ei oo nii se oon minä ku on töissä iltavuoro. tai oli, kun nyt oon työtön. normaali viikkossa on 3 kertaa reenit ja aina kaikki paikalla.
frakin balance
Captain Farrell
13.09.2007 12:02:58
Voi olla, että tää on jo sanottukin, mutta sanonpa vielä uudestaan. Jos siis haluaa, että treeneihin sapuu kaikki paikalle, niin treeneistä kannattaa sopia mahdollisimman hyvissä ajoin. Vaikkapa edellisten treenien lopuksi mietitään yhdessä seuraava aika. Eihän siitä mitään tule, jos soitetaan ja sanotaan, että treenit olis NYT, kai sä tulet? Joskus innostuneempikin musiikinharrastaja on päättänyt viettää illan kotosalla ilman sen kummempaa ohjelmaa.
Badger and Bunny have got a secret hiding place in the forest.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)