![]() 29.11.2009 23:27:04 | |
---|---|
Pakko purkaa taas vaihteeksi: Laulaja: On välillä turhan epävarma; "Olen tyytyväinen jos te olette." Basisti: Jurruttaa vastaan kaikessa mikä sotii hänen ideaalejaan vastaan. Jarruttaa kehitystä ja ajattelee bändistä vanhoilisesti. Se oli hyvä silloin kun alotettiin ja nyt ei oo niin hyvä ja pitäis palata vanhaan. Jatkuvasti sellainen nihkeys että ikään kuin joku pyytäisi häntä nousemaan siitä lämpimästä nojatuolista siksi aikaa kun joku imuroisi siitä pahimmat pölyt pois. Rumpali: Ottaa hieman turhan helposti negatiivista fiilistä mm. basistin käytöksestä, vallitsevista sääolosuhteista, epävarmasta taloustilanteesta jne jne. Kitaristi/mä: Joskus väsyneenä raskaan päivän jälkeen treeneissä ei jaksa alkaa kattomaan uusia riffejä ja ideoita vaan siirtää ne mieluummin seuraavaan kertaan. Katso omat plussasi täältä! "Vedetään sisään tai ulos muttei REAMPATA !" | |
![]() 03.12.2009 15:06:38 | |
Kitaristi-laulaja: -tietää teoriasta liikaa ja valittaa muiden virheistä -ei ole kovin avoin muiden ideoille -kova vittuilemaan muille bändin jäsenille (mutta eipä tuo silleen haittaa) -liian genreuskollinen -tekee kuitenkin kovia biisejä ja soittaa hyvin, ihan kelpo kaveri Rumpali: -ei tunne musiikillisia termejä kovin hyvin -hidas liikkeissään ja hajamielinen -kuuntelee liikaa heviä ja mauttomia power metal bändejä -mestari tiputtamaan kapuloita kesken biisin ja paskomaan pedaalinsa -soittaa kuitenkin ihan hyvin ja keikalla kova meno, tosi hyvä tyyppi Basisti (minä): -hirveen laiska treenaamaan -soittaa puolet ajasta väärin, ei osaa soittaa kunnolla ilman että kuulee kitaran -liian erilainen musiikkimaku kuin muilla jäsenillä -aina myöhässä treeneissä -haluu sooloilla liikaa -hämärät spiikit keikoilla (tää on plussaa!) | |
![]() 07.12.2009 18:14:13 | |
Kitaristi: minä: luulee osaavansa soittaa rumpali: miinus = ei ole basso: miinus = ei ole laulaja: miinus = ei ole että tuollaisia vikoja noissa mun bändin jäsenissä on. :D | |
![]() 07.12.2009 18:19:12 | |
Tommittaja: Kitaristi: minä: luulee osaavansa soittaa rumpali: miinus = ei ole basso: miinus = ei ole laulaja: miinus = ei ole että tuollaisia vikoja noissa mun bändin jäsenissä on. :D Sun bändi varmaan tulevaisuudessa hajoaa jäsentenvälisiin sisäisiin ristiriitoihin ja musiikillisiin erimielisyyksiin. | |
![]() 07.12.2009 18:32:52 | |
Pakko kirjottaa tänne, koska lähes kaikki "bändin" jäsenet ovat mnetissä. Kiipparisti on lähes aina syömässä reenien aikaan ja saapuu n. tunnin myöhässä paikalle. | |
![]() 07.12.2009 20:29:07 | |
Topa-: Pakko kirjottaa tänne, koska lähes kaikki "bändin" jäsenet ovat mnetissä. Kiipparisti on lähes aina syömässä reenien aikaan ja saapuu n. tunnin myöhässä paikalle. Ei jaksa kukaan soittaa jos ei syö. Saapiko lähettää terveisiä? | |
![]() 08.12.2009 22:24:36 | |
Sun bändi varmaan tulevaisuudessa hajoaa jäsentenvälisiin sisäisiin ristiriitoihin ja musiikillisiin erimielisyyksiin. juu, mulla on jo vähän kärhämää ton basistin kanssa niin kattoo sitten.. | |
![]() 09.12.2009 16:37:31 | |
Pakko kirjottaa tänne, koska lähes kaikki "bändin" jäsenet ovat mnetissä. Rumpalilta on lähes aina kapulat poikki, ja uusia ei voi ostaa, koska kaikki rahat ovat mennee kitarapedaaleihin tai HUUMEISIIN. | |
![]() 27.12.2009 04:16:36 | |
Noh kai pakko avautua: Rumpali: - Musiikkimaku rajoittunut 3 bändiin - Itsepäinen mielipiteidensä kanssa Laulaja - Rytmitajuton - Ilmestyy juuri tulostetun sanalapun kanssa treeneihin ja kuuntele treenattavan biisin ensimmäisen kerran Soolokitaristi - Musiikin teoria on mörkö Basisti - Koskee bassoon vain treeniksellä | |
![]() 27.12.2009 13:29:42 (muokattu 27.12.2009 13:32:10) | |
Soolokitaristi (mina): Ei osaa sooloilla paskan vertaa, paljon parempi olis komppikitaristina (tai laulajana, ku siita o tal hetkel pula.) Savellysta kylla tulee, eika punk niin hankalaa oo. Komppikitaristi: Mahtava jatka kaikin puolin, mutta eipa osaa soittaa paskan vertaa(tosin punkissa ei kyl paljoa vaadita). Joskus kylla yllattaa aika positiivisesti. Basisti: Myos mahtava jatka mutta aika voimakkaat mielipiteet ja osaa olla aika itsepainen. Punkista pidemmalle ei menna. Myos joukon "keulahahmo". Ei myoskaan erityisen luova taikka taitava basisti, vaikkei erityisen paskakaan. Rumpalisti: Niinkuin basisti, helvetin itsepainen. Haluisi laajentaa bandin musiikkia bluesiin ja hard rockkiin (think AC/DC / Airbourne), joka mummielest ois ihan ok mut basisti ei tykkaa sit yhtaan. Ja on tapana myos olla tulematta treeneihin. Mahtava rumpalina tosin. | |
![]() 28.12.2009 09:45:20 | |
Eikö sulla toimi näppiksessä Äät ja Ööt? *_* "You can't kill heavy metal" | |
![]() 28.12.2009 10:19:27 (muokattu 28.12.2009 10:20:21) | |
Minä eli kitaristi masennun aina ku pitää ottaa kitara käteen... Yritän aina saaha hienoa aikaseksi kunnes huomaan, että höpöksihän tämä taas meni :D. Basisti on teknisesti lahjakkain himo treenaaja. Kun on sitä treenien parasta aikaa= taukoa niin basisti jää treenaamaan jotaki himskatin porcupine treetä! Rumpali tulee ku eksyy paikalle, on vähän niinku määki eli ei jaksa treenata. Syö aina treeneissä tai viimestään treenien jälkeen. Muutenki rahamies. Laulaja on ad/hd ja sen pakkomiele on rumpujen soitto. Pari kertaa oon teipannu sen mikkiin kiinni, et eiköhän tää tästä... Mut ihan hyvin meijän bändillä menee ja meistä tulee maailman kovin rokkipänti! -Hensu lisäystä: kitaristi eli minä ei osaa soittaan mitää sooloja, ehkä joskus vois harjotella jos sais edes vähän motivaatiota touhuun :). www.valoakansalle.webs.com
Toiselta nimeltään Saint Henri93 | |
![]() 05.01.2010 08:47:03 | |
rumpali: yli-innokas minä eli guitar: bändin paskin, huonot soolot eikä sävelkorvaa luovuudesta puhumattakaan basso: omitunen huumorintaju. raahaa hullut penikkansa reeneihin toinen kitaristi: normaalein. joskus menee soolot yli hilseen | |
![]() 05.01.2010 08:57:59 | |
Laulaja: Tyhmä, ruma ja läski eikä osaa mitään. Kusipää. Kitaristi: Tyhmä, väsynyt homo. Ihan mulkkukin. Basisti: Bändin persereikä, sukua maksalaatikolle. Minä: Menestynyt ja varakas huippuluokan muusikko. Todella pätevä ja muutenkin yksi hienoimmista tuntemistani ihmisistä. Kulmakunnan kovin panomies. Mensan jäsen. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki | |
![]() 07.01.2010 19:32:10 | |
Kitaristi: En tiiä, käyttää huumeita ja on kännissä ärsyttävää kateltavaa selvinpäin. Liikaa kulttiheviä. Basisti: Tuntuu pelkäävän kaikkia ihimisiä, paitsi meitä neljää ja omaa tyttöystäväänsä. Rumpali: Liian kaavoihinsa kangistunut ja ei uskalla kokeilla uusia juttuja. Täytyy lisätä että en tarkoita musiikillisia seikkoja, vaan elämää. Laulaja/meikä: Paska ja ailahtelevainen, myöhässä treeneihin poikkeuksetta ja keskinkertainen muusikko. Musiikillisesti ei mitään pahaa sanottavaa, nuo on niin hyviä soittajia että tulee itellä luuserifiilis niiden keskellä :D | |
![]() 12.01.2010 00:31:46 (muokattu 12.01.2010 00:33:49) | |
Kitarist/Laulajist: Peruu monta päivää etukäteen sovitut treenit viimehetkellä, ei harjoittele sovittuja kappaleita, haluaa soittaa pelkkää metallia, COBHC4everIHQALEXI!, sooloilee jatkuvasti, tiluttelu kuulostaa kaamealta, ei uskalla/kehtaa laulaa puhtaasti. Rumpalist: Vittuuntuu helposti, haluaa soittaa pelkkää metallia. Kitarist(minä): Idiootti, mielenvikainen, ei osaa soittaa. Basist: Lähti menee | |
![]() 17.01.2010 16:57:40 | |
Laulaja: Takertuu liikaa yksityiskohtiin. Rumpali: Ei saa ikinä mitään aikaan, laiska kun mikä, ja peruu kaikki sovitut hommat juuri viimehetkellä. Rytmikitaristi: Harjoittelee vaan omia biisejään, eikä niitä mitä on sovittu. Myöskin muistaa valittaa bändin nimestä ainakin kerran viikossa. Leadkitaristi(minä): Sooloilee liikaa, ja olettaa tietävänsä kaikesta kaiken. Taipumusta diktatuuriin. | |
![]() 18.01.2010 18:42:49 | |
No piti sit munki tänne kirjotella. Kitaristi: Ei osaa soittaa nuoteista, eikä osaa sooloja(eikä jaksa opetella). Rumpali: Liikaa muitten vietävissä. Minä(laulaja, basisiti): Olen odottanut liikaa jokaiselta bändiltä, jossa olen ollut. Screw the money, I have rules! | |
![]() 09.03.2010 15:23:20 | |
Kitaristi(minä): jengin outsideri, paskoja vitsejä, ei osaa soittaa(luulee osaavansa). Basisti: tulee aina treeneihin väsyneenä ja makaa nurkassa täys pelle. Rumpali: heittää liikaa fillejä täys mulukku mutta osaa soitta jotakin, ei kuuntele mitää ja vittuilee koko ajan. Laulaja: osaa laulaa jotaki randomia(omia sössötyksiä) ja pelaa liikaa CoDia, ei koskaan kyytiä minnekkää. Bändin yhteenveto: treeneissä puolet ajasta menee röökil... :D | |
![]() 09.03.2010 16:51:49 | |
Kitaristi:piuhat aina rikki eikä saa hankittua uusia. Basisti:kroonisesti PA. Rumpali:välillä kohtuuttoman vaikea tavoittaa puhelimella tai millään muullakaan välineellä. Kosketinsoittaja(minä):ei treenaa kotona, toistaa samoja manööverejä treeneistä toiseen. Mutta kun nyt asiaa miettii niin tykkään kaikkien bändin jätkien soitosta, yhteissoittokin toimii ja vaikka vituttais tulla joskus treeneihin pitkä matka huonossa säässä niin aina on soittaessa kivaa. Lisäksi tämä on siitä harvinainen bändi meikäläisen kokemusten mukaan, että: -kukaan ei russuta että soitetaan paskaa musaa -kenelläkään ei taida olla alkoholiongelmaa -rumpali hallitsee dynamiikan -kun joku virittää/vast, muut ovat ainakin melkein hiljaa Eli hyvinhän tässä kai menee. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)