Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 524 25 26 27 2865 66 67 68 69
Retard1
30.05.2007 20:09:16
Ei vielä varsinaisesti bändiä ole, mutta mun mielestä pelkkä "ei kerkeä" tms. ei riitä. Kyllä sitä voi sentään kertoa miksi ei pääse, koska tuollainen epämääräisyys vituttaa ihan perkeleesti.
leksi-B
31.05.2007 22:54:45
Ei vielä varsinaisesti bändiä ole, mutta mun mielestä pelkkä "ei kerkeä" tms. ei riitä. Kyllä sitä voi sentään kertoa miksi ei pääse, koska tuollainen epämääräisyys vituttaa ihan perkeleesti.

samaa mieltä ja varsinki jos treenit o sovittu jo ennelta!
Basso se mukava soitin!
Sacce
03.06.2007 15:39:47
Tänään treeneissä kuului selitystä, että joihinkin tuleviin treeneihin ei päästä koska ollaan menossa mökille. Siis jumaliste, jos joku mieluummin menee mökille kuin treenaa tulevaa keikkaa varten, niin jotain on pielessä. Vaikka toisaalta sillä ei ole niin väliä kun sillä keikalla kuitenkin soitetaan enimmäkseen covereita, joiden soittelu ei mua pahemmin kiinnosta (riippumatta siitä kuinka hyviä ne biisit on).
Perkjärveltä saatavana junalautoja
IhmeHeebo
03.06.2007 16:37:39
Tänään treeneissä kuului selitystä, että joihinkin tuleviin treeneihin ei päästä koska ollaan menossa mökille. Siis jumaliste, jos joku mieluummin menee mökille kuin treenaa tulevaa keikkaa varten, niin jotain on pielessä. Vaikka toisaalta sillä ei ole niin väliä kun sillä keikalla kuitenkin soitetaan enimmäkseen covereita, joiden soittelu ei mua pahemmin kiinnosta (riippumatta siitä kuinka hyviä ne biisit on).

Kuulosti siltä että ekaksi valittaa että toinen lähtee mutta kumminkin ihan sama.
When a Man Lies He Murders Some Part of the World These Are the Pale Deaths Which Men Miscall Their Lives All this I Cannot Bear to Witness Any Longer Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home... ...And Justice For All
mig1s
13.06.2007 12:48:19

kuulosti pikemminkin siltä että kyseinen herra on mahdollisesti perheensä kanssa matkalla jolloin tyrannimaiset vanhemmat eivät juuri nää yksissä bändireeneissä syytä jättämään mökkiretkeä väliin, näin se ainakin meillä menee :D
Simo78
13.06.2007 13:20:49
kuulosti pikemminkin siltä että kyseinen herra on mahdollisesti perheensä kanssa matkalla jolloin tyrannimaiset vanhemmat eivät juuri nää yksissä bändireeneissä syytä jättämään mökkiretkeä väliin, näin se ainakin meillä menee :D

Kattokaahan kaverin ikä vm.-83, joten tuskin on tästä kyse!!
faith
13.06.2007 22:14:09
Kattokaahan kaverin ikä vm.-83, joten tuskin on tästä kyse!!

No sitte se on tossun alla. Hmm...
No näytänkö mie muka rokkarilta, häh?!!
huuhkaja_90
27.06.2007 00:28:47
meidän laulajalla on aina ja siis aina tuo sama... "mun mopo hajos ja laitan tän kuntoon, tuun sit kohta..." työntäs suohon sen **tun tunturi tigerinsä.

me harvemmin rumpalinkanssa myöhästymme, soitamme nimittäin rumpalin makuuhuoneessa ja minun makkarini on siinä vieressä, vaikka nukkuisinkin liian pitkään niin nää kyllä kiskoo ylös aika nopeesti ;) (maalla on kova meno)
skittaile
29.06.2007 00:12:30

Mulle ei kerran sopiniut reenit, koska piti pelata tietokoneella räiskintää.
Saatanan peli-addiktio mulla.
Sanoiksä kasari?!?
rajajoki
29.06.2007 20:41:34
Rumpalil on se ongelma et se ei tuu ollenkaan ellet ite laita sitä soittaan, täydellinen vastakohta konerummuille!!!!
Olen ollut pois pöydän alta.
Olen Työtön.
juttuja riittää...
ja piiskaa taas sydäntalvella!
p33lo
07.07.2007 14:21:46
No sitte se on tossun alla. Hmm...
Tai sitten tussun alla :d
propaganda
09.07.2007 01:30:07
pistää kyl vituttaa semmonenki asia jos jokin soittosankari ollut poissa parikin treenikertaa putkeen (vaikka esim peräkkäin ke, ja to) ja sitten kun perjantai tulee nii tyyppi on eka joka kyselee ja soittelee "millon ryyppään" "kai baariin tänää?"/"vois mennä mökille??"
WillHouy
09.07.2007 03:17:56
Kokemuksesta on sanottava että kyllä joka pändissä on oltava ainakin yksi mulkku ylitse muiden (oli mies tai nainen).

Se mikä aikoinaan kyrsitti ja kyrsittää edelleen on että ensin otetaan 6päkki, sitte vartin lämmittelyn jälkeen kuuluu lause "eihän tämä olekkaan enter sändmän, mie lähen hotellille".

Ylheensäkin se asenne että "mie en ala pomoksi, mie en ole mulukku ja sinua ei päästetä pomoksi ko sie olet jo niin mulukku" -ajattelu ei ole kovin rakentavaa treenitilanteessa.

Elokuva- ja musiikkiala ovat samanlaisia. Jos ei ole hitleriä huutamassa, ei ole päämäärää ja silloin junnataan yhdessä paikkaa. Soitto ei tuollon edisty eikä luovuus ole ehkä huipussaan, vai miten on, hä?
Pittää syä, että kasvaa isoksi ja vahvaksi. Tai ainaki isoksi...
rajajoki
09.07.2007 23:12:49
Kokemuksesta on sanottava että kyllä joka pändissä on oltava ainakin yksi mulkku ylitse muiden (oli mies tai nainen).

Se mikä aikoinaan kyrsitti ja kyrsittää edelleen on että ensin otetaan 6päkki, sitte vartin lämmittelyn jälkeen kuuluu lause "eihän tämä olekkaan enter sändmän, mie lähen hotellille".

Ylheensäkin se asenne että "mie en ala pomoksi, mie en ole mulukku ja sinua ei päästetä pomoksi ko sie olet jo niin mulukku" -ajattelu ei ole kovin rakentavaa treenitilanteessa.

Elokuva- ja musiikkiala ovat samanlaisia. Jos ei ole hitleriä huutamassa, ei ole päämäärää ja silloin junnataan yhdessä paikkaa. Soitto ei tuollon edisty eikä luovuus ole ehkä huipussaan, vai miten on, hä?

Ikävää mutta totta, riippuen bändistä, mutta yleisesti aina jonkun pitää olla se sylkykuppi ja vittuilun imukuppi et homma toimii tai edes yrittää toimia
ja piiskaa taas sydäntalvella!
S.o.F.
11.07.2007 01:26:41
Naurettava syy olla pois treeneistä... Hmm... Ehkäpä sellainen, jota ei voi bändikavereille kertoa. Sairastumisia tulee ja työesteitä - ne eivät ole aina itsestä kiinni. Joskus saattaa ilmetä itsestä riippumattomia perhepoliittisia tms. syitä ja nekin ymmärrän, jos niistä infotaan asiallisesti. Naurettavan puolelle kuitenkin menee jos syytä ei voi kertoa...

Hieman aiheen ulkopuolelta... Meillä bassotaiteilijamme tapaa myöhästyä vähintäänkin sen n. 45-90 min. treeneistä... Olemme vähitellen alkaneet kertoa hänelle treenien alkavan esim. klo 15 jos todellinen aika on sovittu vaikkapa klo 17... Ja kas kummaa: Kaveri on alkanut olla ajoissa paikalla kommentoiden toisten saapumista tyyliin: " Ai, tekin tulitte..." Hassu tapaus, kun otetaan huomioon, että treeniajat sovitaan aina yhteisesti - ei kenenkään selän takana tms. Aika velikulta! ;-)
C-Kasetti kalamies#42 >-)))>
Van Hannes
12.07.2007 14:54:14
Ikävää mutta totta, riippuen bändistä, mutta yleisesti aina jonkun pitää olla se sylkykuppi ja vittuilun imukuppi et homma toimii tai edes yrittää toimia

Meidän bändis on just sillä tavalla että kukaan ei ole johtaja.Toi bändi on ollut kasassa jo useamman vuoden, mutta mihinkään ei olla päästy (pari kaveria vaihtunu). Eikä itsessäni ole johtajan ainesta.
"There Can Be Only One Hannes"
Monsieur
16.07.2007 14:05:36

- Mun pitää olla töissä..
- No sittenhän oot kaupungissa ni voidaan illalla treenata.
- Eiku mun pitää mennä mökille...

Muita hyviä ei nyt tuu lonkalta mieleen, onhan noita
shovi
16.07.2007 14:40:08
- Mun pitää olla töissä..
- No sittenhän oot kaupungissa ni voidaan illalla treenata.
- Eiku mun pitää mennä mökille...

Muita hyviä ei nyt tuu lonkalta mieleen, onhan noita

Nyt kun balettia harrastava rumpalimme lähti, niin voisin väittää että uudella rumpalilla on lähes yhtä legendaarisia selostuksia. "Joo en oikee pääse tänää reeneihin kun mulla on haku päällä" -Jaa niinkun mikä haku? "Niin siis mulla on kytät perässä, et en oikee pääse, oon täällä mettässä piilossa nyt"
Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir
leksi-B
17.07.2007 13:20:31 (muokattu 17.07.2007 13:20:56)
Nyt kun balettia harrastava rumpalimme lähti, niin voisin väittää että uudella rumpalilla on lähes yhtä legendaarisia selostuksia. "Joo en oikee pääse tänää reeneihin kun mulla on haku päällä" -Jaa niinkun mikä haku? "Niin siis mulla on kytät perässä, et en oikee pääse, oon täällä mettässä piilossa nyt"

HAHAHA,, repesin :_D, mut sehän on hyvä syy?
Basso se mukava soitin!
Sir Härö
17.07.2007 16:26:03
HAHAHA,, repesin :_D, mut sehän on hyvä syy?

Ei ole. Hyvä syy olisi jos tuo rumpali olisi lähtenyt 'haku päällä' reeneihin ja jäänyt poliisille kiinni matkalla, auto täynnä aseita tietty.
Turpa kiinni ja kuuntele! "Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)