Aihe: Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi
1 2 3 4 523 24 25 26 27 28 29 30 31
Gathar
27.11.2008 15:06:30
Basisti: Keskittyy liikaa siihen mitä soitetaan eikä siihen että miten. Aloittelija
Laulajakitaristi: Ei laula, angstaa, kuuntelee paskaa musaa, osaa vain rämpyttää kallista lespiänsä. Ei opettele biisejä eikä jaksa käydä reeneissä
Rumpali: Angstaa(välillä). Järkyttävää kun en keksi muuta
Kitaristi(minä): Huono motivaatio. Pitää itseään parempana kuin muut. Ei halua jakaa biisi-ideoita toisten jäsenten kanssa.
Topa-
28.11.2008 01:28:15
Ne kaikki on perseestä, kun niitä ei tällähetkellä ole.
fesp
28.11.2008 14:38:56
Mie tahon kitaristin joka kuuntelee jiirua..... =(
"If you want something fixed right, get an ugly guy to do it."
aoi
30.11.2008 18:00:28
Mie tahon kitaristin joka kuuntelee jiirua..... =(

Mites jos muuttasit tänne pohjois-karjalaan...
pehko
30.11.2008 22:31:50 (muokattu 30.11.2008 22:33:45)
olen vaan kaikinpuolin ihan perseestä
"Nyky-yhteiskunta on omiaan tappamaan kaiken kiinnostuksen elämää kohtaan." - minä
ZK
02.12.2008 22:35:10
Itsestäni voin vain sanoa että olen kaiketi jokseenkin mulkku kaiken suhteen.. mutta ymmärtävä sellainen kuitenkin. Soitan siis skepaa, laulan ja sävellän.. monesti tunnen olevani silti se huonoin kaikista vaikka saankin monia asioita aikaan.
-Mr.Self-Destruct-
HashCrack
19.12.2008 16:00:31
Laulu (Minä) : En kyllä keksi mitäännn :D Ehkä se et kiljun niille aina päin naamaa miten paskoi ne on :D
Soolo skitta: Ei ota toisten ideoita huomioon
2. skitta: lavaesiintyminen vaisua
basso: soittotaidot viel vähä hakusessa :P
rumpali: kusipää. tuomitsee kaiken mitä muut tekee.
Hash Crack
Mirk0
20.12.2008 16:31:26 (muokattu 22.12.2008 22:55:33)
Minä:hullu, tyhmä, saamaton, paska soittaja ja liian omapäinen mutta välillä väärässäkin
Rumpali:neuvoo mua miten tehdä ja valittaa asioista joista ei ymmärrä mutta välillä oikeassakin
soolokitaristi:"välillä" ulapalla mutta välillä oikeassakin
Light in the end of the tunnel was turned off.
baron
22.12.2008 01:47:49

Kaikki liian huonoja.
Niinhän mäkin oon, mutta entäs sitten? Olisi kiva soittaa bändissä, jossa muut olisi hyviä soittajia.
puusormi
22.12.2008 22:44:50 (muokattu 22.12.2008 22:45:11)

Onko teillä pojjaat menneet ompeluseurat ja bändit vähän sekasin. Toisessa puhutaan pahaa selän takana ja toisessa rokataan.
Saapiko lähettää terveisiä?
Midboss
11.05.2009 17:49:11
Soolokitaristi: ylimielinen ja on olevinaan bändin pomo. inttää vastaan ja hyväksyy
vain omat biisiideansa, ei laajenna musamakuansa, kuuntelee vain jotain COBia ynm. örinäheviä. lesoaa soittotaidoillaan vaikkei mikään kitarasankari ole, sweeppaaminen ei kuulostaa sweeppaamiselta. vie kaikki kehut ittelleen ja käyttäytyy vähän väliä lapsellisesti. vittuilee runpalille ja pasistille, ei ikinä sanota

Basisti: LIKKA, aliarvioi soittotaitojaan, ei ikinä halua että basso kuuluu, lavakammoinen, ei ikinä sanota

rumpali: lapsellinen wannabe hevari, joka kusettaa vähän väliä ja ostaa kengät prismasta, tykkää komennella, huono enklanti, ei sanoita, ei tykkää fingerpickingistä
ei OSAA sanottaa, leikkii mursua, salettii retkussa basistiin...

Komppikitaristi (minä) : en osaa sweepingiä, ja oon aina pihalla kaikesta.
LoSt-BoY...
11.05.2009 23:01:36

Minä/kitaristi- Vittumainen, yrittää olla bändin pomo, säätämäsä koko ajan jotain, huutaa paljo ja monesti, suuttuu monesti, ei oikeesti osaa ees soittaa...

Basisti- Ei pidä aikataulusita kiinni, ei tule aina edes reeneihin jotka on sovittu, ei jaksa/muista harjoitella biisejä, joskus ei kiinnosta soittaa, jos ei osaa jotain rupee runkuttaan bassua...

Rumpali-Ei aina muista reenata biisejä, pääsee harvoin reenaamaan(tosin ei johdu hänestä)...

Rääkyjä/"laulaja"/minä-Vittumainen, yrittää olla bändin pomo, säätämäsä koko ajan jotain, huutaa paljo ja monesti, suuttuu monesti, ei oikeesti osaa ees laulaa...

Valomies- On pahasti alkoholisoitunut, maglight pyörii monesti epärytmiin...
jos joku osaa soittaa paremmin ku mää niin...... se ei oo mikään ihme.
elbowski
15.05.2009 00:09:30
Midboss: ja ostaa kengät prismasta

Sanoisin, että nyt on bändisoiton perusarvot kohillaan!
I am Jack's smirking revenge.
hullu_ukko
15.05.2009 02:38:35 (muokattu 15.05.2009 17:58:53)
Jos entisestä bändistään pistäisi:

Soittotaitoinen kitaristi (Minä): Hermot menee, jos joku jäsenistä perseilee vähänkään liikaa, tekee kuulemma liian monimutkaista materiaalia, niin komea, että naisia ei riitä bändin muille jäsenille.

Soittotaidoton kitaristi: Valittaa soittotaitoiselle kitaristille siitä, ettei tämä ole koskaan treeneissä, ei ilmoita soittotaitoiselle kitaristille, koska treenejä pidetään, ei käytä treeneissä aikaa soittamiseen, vaan perseilyyn, skenepoliisi.

Basisti, vokalisti: Kahden viikon välein muuttuva mielipide siitä, millaista musiikkia bändin pitäisi soittaa, keskittyy lähinnä perseilyyn soittotaidottoman kitaristin kanssa.

Rumpali: En tiedä, koska ehdin soittaa ko. kaverin kanssa ehkä kahdet treenit ennen kun hermo meni lopullisesti ja lähdin kävelemään.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones
Mr. Speed
15.05.2009 11:58:19
On kyllä ihmisillä surullisia viritelmiä. Bändissä ainakin oman tottumuksen mukaan kuuluis olla kivaa, eikä tarvis olla aina meisseli otsassa kun treenikselle tulee.

Nykyisessä aktiivisemmassa projektissa:

Minä/Kitaristi/Säveltäjä: Kerron tyhmiä vitsejä, en osaa soittaa.

Toinen kitaristi: Vaikea saada treenikselle aina sillontällön.

Basisti: Mukava heppu. Vaikea keksiä vielä mitään.

Rumpali: Vaatii itseltään PALJON, välillä menee överiksi.

Laulaja: Tulee vasta koesoittoon.
Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita.
spp
11.08.2009 13:48:47

Bändi 1 (trio, jossa olen basistina)

Laulaja/kitaristi: suutahtelee millon mistäkin
Rumpali: aina myöhässä
Minä: kuvittelen olevani Flea/Trujillo -tason sormittelija. Todellisuudessa olen paska.

Bändi 2 (kvartetti, jossa olen kitaristina)

Laulaja/kitaristi: ei saa keppiään vireeseen. Ei koskaan vaihda kieliä
Rumpali: ei pysy taimissa, kiihdyttää
basisti: ei osaa mitään. Ei mitään.
Minä: luulen olevani hyvä. Todellisuudessa olen paska.
Parempi pyy pivossa kuin kymmenen uutisissa
Brik
16.08.2009 21:43:03
Laulaja: Ei osaa/jaksa hoitaa bändin asioita.

Rumpali: Kuuntelee ärsyttävää musaa ( Lue: Slipknottia), eikä aina soita tarkasti joka ikistä pikku väliosaa. Toisaalta harjoittelee hyvin biisit ja osaa hommansa

Kitaristi: Osaa soittaa hyvin, mutta huono harjoittelemaan biisejä. Joudun aina välillä tarkentamaan että tuo kohta menee noin ja tuo noin.

Basisti(minä): Kuvittelee olevansa John Paul Jones tasoinen basisti ja aina korjaamassa muiden pikkuvirheitä. Luulee ymmärtävänsä musiikin paremmin kuin muut bändiläiset.
Funkånaut
27.11.2009 00:03:19

Laulaja: Nainen. No, ei toi kyl ole huono asia.

Kitaristi: Omaa vaaleanpunaisen Hello-Kitty kitarahihnan. Pitkä tukka.

Toinen kitaristi: Pitkä tukka, laiton flanger-soundi välillä. Kamala musamaku.

Rumpali: Syö kanaa reeneissä. Kuuntelee outoa musaa. Kuuntelee liikaa basistia.

Basisti (minä): Kaameat vehkeet. Sellanen tanapää, että teki puukolla bassostaan nauhattoman. Soittaa plektralla. Kummallinen musiikkimaku, kuten rumpalillakin.

Eli loppupeleissä mukavaa sakkia kaikki.
Do fries go with that shake?
Påskägg
27.11.2009 14:01:44 (muokattu 27.11.2009 14:02:25)
Kitaristi: Ei jaksa tulla reeneihin ilman kyytiä, ei maksele vuokria ajallaan, luulee olevansa kaikista paras, ei kelpaa uudet biisi-ehdotukset tai soittajaehdokkaat, jos kappale ei suju niin sanoo että paska biisi ei soiteta (soolo vaikea) Kehuskelee miten elelee tosi rokkarin elämää juomalla kaljaa joka päivä, (+pelaamalla wowia ja laittamalla äidin maksamaan vuokrat ja melkein kaiken muunkin)

Edit: Ja itsehän olen täydellinen ja maailman paras soittaja.
"Natseilla oli juutalaiset, miehillä naiset"
Jonubets
29.11.2009 18:25:58
Rumpali: Omistaa paskat rummut, joita täytyy säätää joka välissä
Basisti:Sooloilee liikaa :)
Komppikitaristi: Ei osaa dempata kunnolla/ Ei muista dempata
Minä: Omistan Zoomin efektipedaalin josta saan taatusti korviasärkevän kitarasoundin
Irlantilaisella lentoasemalla: -Follow me, I'm right behind you!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)