Aihe: Noloja tilanteita keikalla
1 2 3 4 519 20 21 22 23
ankkiz
21.01.2010 09:26:02

Hyrne: Olin soittamassa rumpuja yhessä biisissä koulun juhlassa. Ennen esitystä oltiin huomattu että rumpujen virveli(rummut oli muuten sähköset) ei soinu välillä kun sitä iski. Sitä ei sitten mitenkään saatu korjattua ja oli aika noloa ku soittaessa komppia virvelin iskut jäi pois. Koko homma tuntu kaatuvan omiin käsiinsä vaikka se oli sen virvelin takia.

Jälkiviisaus, jälkiviisaus:
Miksi ette asettaneet jotain einiinvälttämätöntä tomi/peltipädiä toistamaan virvelisoundia?
ArzKa--
29.01.2010 21:46:44
Olin tuol koulun bändikerhon konsertis soittamas kitaraa jonkun ska/reggae biisin aikana nii kitara putos ku hihna oli huonosti nii joku pisti äkkii savuefektin pääl ja laittokitaran takas... en sentää kuullu nauruja yleisöstä
Jokku
01.02.2010 09:06:25

ArzKa--: Olin tuol koulun bändikerhon konsertis soittamas kitaraa jonkun ska/reggae biisin aikana nii kitara putos ku hihna oli huonosti nii joku pisti äkkii savuefektin pääl ja laittokitaran takas... en sentää kuullu nauruja yleisöstä

Toi on ihan perus. Mulla on itseasiassa kahdellakin keikalla käyny niin, että hihnalukoista huolimatta hihna on tippunu. Ekalla kerralla, tippu vikan biisin loppupäässä. Lähti siis ruuveeineen kaikkineen irti bassosta. Tokalla keikalla kävi samalla tavoin, mutta keikan alkupuolella... Siinä sitten istualteen ja välillä jalka nostettuna tuolille soittelin. Ei sitä tappia siinä oikein pystynyt korjaamaan, kun ei ollut puuta/erikeepperiä mitä tunkea reikään, jotta ruuvi pysyisi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 519 20 21 22 23
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)