bibly 01.04.2005 22:28:03 | |
---|
joo no enpähän tiedä.. tuntuu pikkuhiljaa että joudutaan mekin etsimään uus rumpali, ei prkl vokaalien kanssa, ruppee kiuhummaan!! |
Caizer Zalaat 20.05.2005 19:50:24 | |
---|
HAUTUUMAALTA... |
hoffe 21.05.2005 08:05:30 | |
---|
HAUTUUMAALTA... death metalliako väännätte? "Musta on paras väri, kunnes löytyy jotain tummempaa." |
Tmp 21.05.2005 15:04:24 | |
---|
Tällä hetkellä meidän yhtye koostuu viidestä jätkästä. Minä, paras kaveri, parhaan kaverin veli sekä kaksi hänen parasta kaveriaan :P Onhan noita muitakin ollut. Eka basisti oli laulajan kaveri, eka rumpali oli ihan tuntematon, löyty vanhan rumpuopettajan välityksellä. Toinen basisti oli sillain tuttu että se oli ollut samassa koulussa. Jotenkin saatiin tietää että soittaa bassoa. Toinen rumpali taas tuli sen toisen basistin välityksellä. Nyt on siis kolmas basisti ja rumpali menossa sekä bonus-jäsenenä se viiden(kitaristi) joka ei ole ennen ollut nelihenkisessä yhtyeessä. Vähän aikaa oli toinen basisti akustisessa kitarassa ja syntikassa jolloin meitä oli kuusi mutta hän sitten lopetti. Tuntuuko monimutkaiselta? On tuon kanssa pähkäiltykin. "Osaan soittaa koskettimia ja kitaraa niin hyvin että ne jotka ei tajua musiikista mitään luulee mua tosi hyväksi." - Sub Zero |
L.Ruoska 22.05.2005 22:29:27 | |
---|
"Oletko löytänyt jäseniä bändiisi mnetistä?" -Kasasin koko bändin No laulaja puuttuu vielä mutta kyllä niitä tulee. Ihan tuolta wantedeista, itse otin sopivanoloiseen kitaristiin yhteyttä ja rumpali taas huomasi mun "kitarisit+basisti etsii rumpalia"-viestin. Meillä on ihan täys höyry päällä ja synkkaa todella hyvin, paljon paremmin kun edellisen orkan kanssa ikinä. |
Janus 22.05.2005 22:33:06 | |
---|
Kolmen Sepän patsaalta. "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie |
Kimmo72 24.05.2005 03:44:55 | |
---|
Ei saatana mistään. Wanted osastoakin kun kattoo turun seudulta, niin kaikki on black sitä ja tätä ja ikä 16. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |