Tee niin, että et ota itsekkään vakavasti. Vedätte ihan lunkisti ja jauhatte treeneissä paskaa ja etenette pikkuhiljaa. sitten kun on paljon kasassa, alatte treenaaman urakalla ja ne muutkin innostu kun olette olevinaan hyviä... Ei onnistu. paskaa on jauhettu ihan tarpeeksi reeneissä. Ja ei vaan kiinnosta niitä se urakalla reeniminen. Aina löytyy jotain tärkeämpää... R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004 |
tiedossa vuodatus, jos ei kiinnosta lukea niin hyppää yli, tässä ei käsitellä mitään muuta ku mun avautumista meijän bändin tilanteesta... kyllähän se tämmönen onkelma olisi meilläkin... rumpalia ja mua (kitaristi, molemmat ollaan tän bändin "perustajat") kyllä kiinnostaa koko ajan, ja uutta materiaaliaki syntyy lähes joka kerta ku saa kämpällä käydään kääntyyn... mutta sitte nämä muut... no basisti on intissä at the moment että sitä ei oikeen voi syyttää, varsinkaan ku se yleensä lomille tullessaan haluaa päästä soittaan (vaikkakaan viimekerralla se ei lopulta paljoa soittanu)... mutta mutta... toinen kitaristi on nyt aika pahasti tossun alla ku meni puskeen eukkonsa pyöreeksi... kyllähän seki soittaan tulee mutta ku tuntuu ettei se jätkä saa mitään aikaan koskaan... vähä semmonen tyhjän pyörittäjä... kyllä sillä sitte tapahtuu ku sille antaa viinaa mutta kuka nyt haluais aina soittaa että yks jäsen on päissään... :/ ja sitte tämä meijän laulajan retale... prkl... jätkällä ei oo mitään vastuuntunnon tietoa... eipä kyllä monella muullakaan: prkl jättäneet kämpän vuokran maksamatta! Noh, laulaja sitte lupas hoitaa asian ku pitää käydä kirjottaan vuokrasopimus uusiksi ettei meitä potkita pois... siitä on nyt varmaan kuukausi ku mulle soitettiin että tämmönen juttu on, ja se ei oo vieläkään saanu aikaseksi mitään... ärsyttää... lisänä oli se että ku vuos sitte käytiin tekee tuo toinen levyntapanen jota oli sitte tarkotus lähettää yhtiöihin jne niin eivätpä saaneet toinen kitaristi ja laulaja sitäkään hoidettua... ei jaksais aina tehä ite kaikkia... onhan meillä rumpalin kans ollu puhetta että prkl pannaan koko homma uusiksi mutta tässä sitä ollaan vielä, siitä syystä että soittajat on hyviä ja niitten kans tulee juttuun... mutta eihän siitä tule vittuakaan jos käyään soittaan kerran kuussa ja sillonki kaikki tulee kämpälle mukanaan kori olutta... hmmh... mä taidan jättää tähän... jos kiinnosti lukea niin voit varmaan kuvitella kuin vituttaa... ...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my part of life, now it is my time to die...! |