Aihe: rockbändi ilman basistia?
1 2 3
BenGlenton
07.02.2005 13:30:02
Black Keys on päällikkö. No bass guitar, thank you sir!
Medium Fidelityä parhaimmillaan!
Prowleri
07.02.2005 21:44:57
Kukaan ei halua todellakaan bassoon.

Toivotan onnea matkallenne.
"Ei niin, mutta ei toki huonoakaan. Eivät soittimet yleensäkään tee kenestäkään yhtään mitään." -Ylläri
Hirvi
03.03.2005 00:52:09

Kylläpä se metallicassakin vaikuttaisi, jos se basso yht' äkkiä pois tipahtaisi. Se on sellainen kitaran ja rummun yhdistäjä minusta.

Onhan Metallica tehnyt kokonaisen levynkin ilman basistia :)
Rokkaa kuin hirvi!
Pitkavirta
04.03.2005 10:46:51
Se on sellainen kitaran ja rummun yhdistäjä minusta.

Jep, suorastaan välimuoto ;)
Mr.Babbit
05.03.2005 16:38:15
molen kyllä basson suuri ystävä, mutta tässäkin ketjussa on lueteltu jo ihan hitosti hyviä bändejä, joissa ei oo basistia.

eilen olin cosmo jones beat machinen keikalla, ja vähän petyin, kun ei bassoa ollut lavalla, mutta oli kyllä niin hyvä ja toimiva bändi muuten, aivan loistavaa kamaa, ettei sitä basson puutetta parin biisin jälkeen enää muistanut (enemmän olin huolissani siitä, onko laulajalla todellakin vain 9 sormea, mutta 10 niitä oli).. niillähän tosin on se kiipparisti?

slideshakers keikalla huomasin, että rumpali potki basaria vähän ahkerammin, kun ei ollut sbassoa..
Fortune
05.03.2005 17:37:42
Onhan Metallica tehnyt kokonaisen levynkin ilman basistia :)

No hehe. Kyllä siellä silti basso on. Toisin kuin Justicella, jossa on kai basso mutta se on miksattu piiloon :)
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel
Tympee Huttunen
05.03.2005 18:09:28
Tässä olisi ihan huippubasisti Turun alueella vaikuttavaan bändiin.
julio
08.03.2005 02:17:47
Oikeat basistit on kiven alla. Liian usein tyrkätään se huonompi kitaristi basson varteen. Basso on helppo soitin siihen asti kun sitä alkaa soittaan, ja tärkeämpi vekotin kuin monet luuleekaan. No tää riippuu kyllä pitkälti musiikkityylistä. Basso on hieno soitin.
kakka
Leevo
14.03.2005 21:32:40

Rockbändi ilman basistia on kuin kala ilman polkupyörää. Hehe. Ei vaan, basso tuo mukavaa soundia bändiin ja basistit on muutenkin mukavan leppoisia veijareita. Toisaalta, jos ei olla tekemässä maailmanvallotusta (vielä) niin mikäs estää soittelemasta ilman basistia. Tulee kosketinsoittajallekin vähän tekemistä.
"Räkä-Malmi rääkyy ja mä oon ympäri lavaa." -Andy McCoy
KMT
14.03.2005 23:09:18

Kiipparistin vasen käsi joutuu hommiin eikä enää kaljalasilla. :)
mutku kuulostaa aika villiltä... vähän niinku et ois hanuristi joka ei juo viunaa -leka
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)