Aihe: Yhtyeprojekti Emerald
1 2 3 4 5
Akahito
31.10.2004 12:11:09

Soitelkaa jos tulee jotain esteitä, rummut pitää kasata, bensa loppuu, kihlatulta tulee verta nenästä tai muuta vastaavaa. ;)

Kuinka kaikki nuo luettelemasi esteet on juuri niitä joita minulle kävi viimeksi. :D
Minä tulen sieltä, missä sinunlaisiasi pidetään hulluina ja huudetaan kaduilla.
kastei
16.11.2004 16:04:18
Nostetaanpas tämäkin ylös. Ilmeisesti projektin liiderin kiireiden takia seuraava tapaaminen saataisiin järjestettyä vasta kahden ja puolen viikon päästä, Juho varmaankin tulee itse kertomaan lisää. Biisiehdotuksista voitais nyt jo keskustella, itse en nyt tosin ole ehtinyt miettimään mitään...
Sylph
16.11.2004 20:47:58
Nostetaanpas tämäkin ylös. Ilmeisesti projektin liiderin kiireiden takia seuraava tapaaminen saataisiin järjestettyä vasta kahden ja puolen viikon päästä, Juho varmaankin tulee itse kertomaan lisää. Biisiehdotuksista voitais nyt jo keskustella, itse en nyt tosin ole ehtinyt miettimään mitään...
Niin, tosiaan. Seuraaviin kahteen viikonloppuun on vähän paha mennä minun järkkäämään mitään, kun koeviikko pukkaa päälle. Mutta sen jälkeen, viikolla 49, esimerkiksi la 4.12. saattaisi olla hyvä sauma kokoontua. Vai?
Mitä tulee biiseihin, voitaisiin ainakin soittaa niitä Melodies of Lifea ja Annie's Songia, niitä kun nyt viime kerralla tuli jonkin verran harjoiteltua. Tuokaa taas jotain nuotteja jos teiltä vaan löytyy jotain kivaa. Ja tietysti kun joulu on aluillaan, niin ajankohtaiset biisitkin saattaisivat olla yksi vaihtoehto (mutta tämä on vain minun puolivakava ehdotukseni). :)
En vieläkään tiedä, mitä sen syntikan kanssa teen. Torilta löytyy yksi melko varteenotettava vaihtoehto (http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=40586), mutta en tiedä mistä revin rahat tuohon. Ehkä pitää yrittää suostutella vanhempia tukemaan musiikkiharrastusta tai jotain sinne päin ;)
Niin, eli käykö siis tuo kahden ja puolen viikon päästä kaikille?
Dreams are meant to be realised.
leijonamieli
16.11.2004 23:06:28
Yah. Kiva kuulla, että siellä on muillakin aloittavilla bändeillä eloa jäsenissä. Ooks jo kuunnellu depeche modea. Itse justiin kirjoitin siitä pitkän romaanin tuleville kotisivuille.
Kirjotelkaa te tonne mun osastolle ni saatait keskustelua aikaan mielenkiintoisista aiheista täällä.
"Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle
Lee
18.11.2004 18:47:58
Lauantai 4.12. sopii mulle, muttei kovin myöhäiseen ajankohtaan, kun tuo on yksi kiireisimpiä pikkujouluviikonloppuja... Sitten häivynkin näillä näkymin joksikin aikaa ulkomaille, jouluksi tulen kotiin takaisin, ja sitten lähden reissuun vielä uuden vuoden tienoilla, jos nyt kaikki menee suunnitelmien mukaan. Että joulukuu on mulla muuten kiireinen.

Joululaulut kuulostaa ihan hyvältä idealta, joku oma sovitus vaikka... Katselen, jos keksin jotain mukaan.
Sylph
23.11.2004 19:54:10
Mari ei ilmeisestikään pääse miittiin, mikäli se järjestetään ensi viikon lauantaina. Tällainen huomio vain, ei vielä mitään olla toki peruuttamassa. Mutta jos moni muu teistä ei pääse, niin tuskin sitten raahaudutaan mihinkään.

Ja muuten, meillä on alustavasti yksi jäsen lisää. Samu on rumpali, joten hän ja Tuomas ilmeisesti sopivat keskenään, kumpi on perkussionisti ja kumpi rumpalististi. Sti. Samu puhui lisäksi jotain kaveristaan, joka voisi tulla laulupuolelle, mutta katsotaan nyt, tarvitaanko välttämättä näin alkuun enempää vokalisteja.
Teijo K.
23.11.2004 21:02:43

Siis teillä on täällä bändin treenikalenteri. Kuinka kätevää, täytyypä ehdottaa että meidänkin bändi perustaisi sen tänne, niin ei tarvitse perustaa omia sivuja.
Puun syistä? Arvan puhe alkaa näköjään vähitellen eriytyä omaksi kieliperheekseen... mullistava syntaksi!
-Ylläri.

Operaatio Live : Jyväskylä
kurmo
23.11.2004 21:03:35
Siis teillä on täällä bändin treenikalenteri. Kuinka kätevää, täytyypä ehdottaa että meidänkin bändi perustaisi sen tänne, niin ei tarvitse perustaa omia sivuja.

Jotain löpinäähän on ollut, että 3.1:ssä voi tehdä omia palstoja, joille pääsyä voi rajoittaa jne. Tai sitten olen nähnyt psykedeelistä unta.
"En tiedä mikä täällä on menossa, mutta jatkakaa." -Gypsy
Sylph
25.11.2004 08:37:58
Juuh. Tämä on kyllä periaatteessa vain väliaikainen ratkaisu, kyllä kai sitä ennemmin tai myöhemmin pitää jotkin sivut väsätä. Mutta aloittelevan, vielä jäseniä rekrytoivan bändin kannalta tämä on ainakin hyvä vaihtoehto, sillä projektista kiinnostuneet saattavat törmätä tähän tällä tavoin helpommin. :)
Sylph
28.11.2004 21:09:00
Nyt voitaisiin sopia se lauantain aikataulu. Näin lyhyesti ja ytimekkäästi: käykö kaikille kello 14:00? Varatkaa mieluiten vähintään kaksi tuntia aikaa miitille. Sanokaa vaan jos joku muu aika käy paremmin, minulla ei oikeastaan ole kummemmin väliä.
Lee
29.11.2004 16:34:22
Mulle käy! Nähdään siinä ulko-oven luona taas, eikö?
Sylph
01.12.2004 17:49:18
Mulle käy! Nähdään siinä ulko-oven luona taas, eikö?
Juu, eiköhän se ole kaikkein toimivin ratkaisu. Porukkaa muutenkin tulossa tällä kertaa ilmeisesti vähän enemmänkin. Samu on ottanut yhteyttä joihinkin kavereihinsa jotka ymmärtääkseni kiinnostuivat projektista ja ovat tulossa miittiin. Lisäksi yksi uusi naissolisti tulee myös vähän kurkkimaan, mikä on homman nimi. Otetaanhan tulokkaat lämmöllä vastaan. :)
Akahito
01.12.2004 22:14:53 (muokattu 01.12.2004 22:15:26)

Sylvi, arvostaisin jos puhelimitse/IRC-teitse tiedottaisit minulle miiteistä, tästäkin sain toissapäivänä kuulla sanoin "Niin, olikse ens lauantaina se Emerald-miitti," johon osasin vastata sanoin "Ai mikä miitti." Tällä foorumilla tulee vierailtua noin kerran kuussa.

Minullekin todennäköisesti käy lauantai.
Sylph
03.12.2004 08:39:29
Sylvi, arvostaisin jos puhelimitse/IRC-teitse tiedottaisit minulle miiteistä, tästäkin sain toissapäivänä kuulla sanoin "Niin, olikse ens lauantaina se Emerald-miitti," johon osasin vastata sanoin "Ai mikä miitti." Tällä foorumilla tulee vierailtua noin kerran kuussa.
Mielestäni kyllä olen useasti maininnut miitistä irkissä, tiedä sitten oletko missannut highlightit vai olenko minä vain ollut huolimaton. No, yritän tästedes muistaa soittaa kunhan niistä ollaan vaan sovittu tarpeeksi.
Sylph
05.12.2004 16:13:02
En nyt ihan tiedä mitä oikein pääsi eilen käymään, mutta perseelleen se ainakin meni. :D Tiedoksi niille (suurimmalle osalle) jotka eivät olleet paikalla, meitä kävi yhteensä neljä henkilöä paikalla, aina vähintään yksi poissa. Itse havahduin miitin olemassaoloon kotona kello 14:00, kun paikalla piti jo olla. Tajusin asian hetken sen jälkeen, kun olin lukenut irkistä Samun ja Tuomaksen kysymyksiä tyyliin "saisko vähän lisäinfoa siitä miitistä?" No, vastasin heille pikaisesti, jonka jälkeen tajusin, että minun pitäisi varmaan lähteä sinne, joten pyöräilin Kuparivuorelle noin vartissa, jossa odottivatkin jo Kasperi ja Leena. Mari oli ilmoittanut jo aikaisemmin, ettei pääse. Soitin matkalla JP:lle, ja hän sanoi, ettei myöskään ole tulossa. Treenikselle päästyämme soitin Tuomakselle, joka istui kotona koneensa ääressä miitistämme tietämättömänä. Älkää kysykö miten tämä on mahdollista, en itsekään vielä ymmärrä miten ihmeessä... no joo. No, Tuomas lähti ajamaan Turusta ja ilmoitti olevansa noin puolen tunnin kuluttua paikalla. Saatuani Tuomakselta Samun numeron soitin Samulle, joka ei vastannut. Sitten Leena kertoi, että hänen pitää lähteä noin puolen tunnin päästä. Soitimme jonkin aikaa John Denverin Annie's Songia ja John Lennonin Happy X-Masia kolmistaan, minä, Kasperi ja Leena. Ajattelimme, että ehdimme varmaan kaikki kuitenkin nähdä Tuomaksen edes pikaisesti - vaan toisin kävi. Leena lähti, ja muutaman minuutin kuluttua Tuomas saapui. Näytimme nopeasti Tuomakselle nuotit, ja päätimme sitten lähteä meille kuuntelemaan noita biisejä (ja vähän muutakin). Ja siinä se iltapäivä sitten oikeastaan menikin.

Nyt haluaisin esittää kysymyksen. Pidetäänkö seuraava miitti vielä tämän vuoden puolella, vai meneekö se tammikuuhun? Se olisi todennäköisesti sitten kyllä tuo viikonloppu kahden viikon päästä, mikäli minun tarvitsee olla paikalla. Eli siis, jos nyt sanotaan vaikkapa sunnuntai 19.12. kello 15:00. Leena ymmärtääkseni lähtee matkoille, joten hän ei pääse paikalle, mutta olisiko teistä muista miittiin, tällä kertaa ihan oikeasti? :P
Akahito
08.12.2004 12:43:40

Wärxillä alkaa ainakin intage tammikuuste, eli olis kiva saada miittiä vielä tämän vuoden puolella. Mulle todennäköisesti käy tuo 19.pvä.
Suunniteltiin Samun kanssa sellasta että koska se menee inttiin nyt väh. 6kk:ksi, niin se soittaa perkussioita ja mä hoidan komppikonetta, niin onpi sitten rytmiryhmä vähintään paikalla.
leijonamieli
08.12.2004 21:48:32
Ostakaa hyvät ihmiset itsellenne Dusty Springfieldin kokoelma! Tein just tänään siitä remix-versiota omaan käyttööni. Aivan mahtavaa materiaalia.
"Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle
Akahito
16.12.2004 23:58:42 (muokattu 16.12.2004 23:59:02)

Sunnuntaisesta reeni/miitistä, onko tarkoitus edelleen koko porukan voimin kokoontua siellä Kasperin koululla? Totesimme nimittäin Samun kanssa tässä, että se tila on aivan liian pieni jo meille kahdelle setteinemme, puhumattakaan koko porukasta.
Minun treenikselleni mahtuu kyllä, se vain vaatii tavaroidenkuljettelua hieman. Mutta jos aikaa varataan, tuskin sekään on mikään ongelma.
Ja onko J-P vielä mukana?
Blaise Bailey Finnegan III
Sylph
17.12.2004 12:59:53
Sunnuntaisesta reeni/miitistä, onko tarkoitus edelleen koko porukan voimin kokoontua siellä Kasperin koululla? Totesimme nimittäin Samun kanssa tässä, että se tila on aivan liian pieni jo meille kahdelle setteinemme, puhumattakaan koko porukasta.
Minun treenikselleni mahtuu kyllä, se vain vaatii tavaroidenkuljettelua hieman. Mutta jos aikaa varataan, tuskin sekään on mikään ongelma.

Jos se vaan näin suhteellisen pienellä varoitusajalla onnistuu, niin käyhän se, ainakin minulle. Soitan kuitenkin joka tapauksessa hyvissä ajoin ennen miittiä kaikille osallisille, joten voin samalla toki kertoa, jos kokoonnumme jossain muualla. Itse asiassa, taidanpa soittaa Akahitolle saman tien ja varmistaa asian.

Ja onko J-P vielä mukana?
Ilmeisestikään ei ole, kun tajusi, ettei musiikkityyli oikein tunnu iskevän. Ja JP'llä tuntuu vähän stressaavan muutenkin kaikkien muiden projektiensa kanssa, että... No, ei ainakaan ole tulossa miittiin. Varmistan vielä asian, mutta todennäköisesti hän ei ole enää mukana.
Sylph
18.12.2004 02:30:45
Kävin pistämässä uuden Wanted-ilmoituksen kosketinsoittajapalstalle: http://muusikoiden.net/wanted/nayta.php?id=11429
Tarkoitukseni ei tietenkään ole vetäytyä pois projektista, ajattelin vain, että kiipparisteja tullaan tod. näk. tarvitsemaan genrejemme kunnollisessa toteutuksessa enemmänkin kuin yksi (jolla ei edes ole kunnollisia soittovehkeitä :P). Tosiaankin, päätimme Kasperin kanssa ostaa tuon syntikan (Roland D-5) kahteen pekkaan, maksan Kasperille jahka saan vain rahat kasaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)