Aihe: Sano positiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi
1 2 3 4 5
päänahka
09.07.2004 15:11:10
Rumpali - Jaksaa järjestää asioita ja ottaa selvää. Tosi vahva. Paras tuntemani rumpali.
Basisti - Hyvä kaveri. Luova. Paras tuntemani basisti.
Kitaristi (minä) - Hmmm....no, mä en oo mun bändikaveri.
Soolot on perseestä.
GuitarMonster
09.07.2004 17:08:37 (muokattu 23.07.2004 16:27:11)
Öfqh... schrömpfrg... tota...

Toinen kitaristi: Outo huumorintaju. Ihan hullu.
Basisti: Harvinainen otus. Musiikillisesti lahjakas basisti! Onko tällainen edes mahdollista???
Rumpali: Ihan hämy tyyppi. Hyvä musiikkimaku.
hatapi
09.07.2004 19:11:29
Basisti: Sellanen tasonsa pitävä tyyppi. Oppii kaiken, minkä pyytää sitä opetteeleen. Ei tee virheitä.
Rumpalisti: Kompit pysyy kasassa. Hienoja fillejä.
Kitaristi: Minä.. ei siitä sen enempää
Laulaja: Loistaa poissaolollaan. (laulajat 08-alueelta huom!)
'Yesterday was Tuesday - Maybe Thursday you can sleep'
Sir Härö
11.07.2004 20:00:58
Positiivisuus on perseestä...
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
SamiJii
11.07.2004 21:45:01

Jussi (rumpali) : Osaa(kohan) soittaa peruskomppia ;P
Jami
12.07.2004 01:31:51

Kitaristi Juice-suuttuu äkkiä mutta on onneksi pitkävihainen

basisti Peku-iskee selkään jos vain onnistuu mutta vie kyllä aina kaikki naiset

kiipparisti Kalle-sammuu kesken keikan mutta ryyppää vain joka toisella keikalla
Suomalaanen ei usko ennenku näköö. Mutta härmälääsen pitää päästä koittamahan.
SSilver
12.07.2004 02:01:50 (muokattu 12.07.2004 02:03:02)
Hmmh...

Laulaja (siis minä): Öö... Hyväksi sanoivat.

Kitaristi (D_Steele): Aika kova vääntäjä täysin itseoppineeksi ja ikäisekseen. Kommenttia löytyy vähän kaikkeen. Ja ihan hauska on myös.

Kitaristi (jheino): Kerää ehkä vielä joskus itseluottamuksensa ja rupeaa opettelemaan sooloja. Kyllä potentiaalia löytyy. Muuten ihan mukava kaveri, mutta asennetta on vain 110%, kun muilla bändin jäsenillä sitä on suunnilleen 115%...

Basisti: Ilman mitään aikaisempaa musiikillista kokemusta, kertaakaan aiemmin elämässään bassoon kajoamatta, osasi soittaa mm. Paranoidin toisissa harjoituksissaan!!! Mukava veikko ja ei ole epäilystäkään keneltä tulevat suurimmat kannustukset

Rumpali: Asenneveikko. Loistavat ilmeet ja hyvä meininki. Yllättävän osaava, kun ei varsinaisesti löydy muuta kokemusta, kuin koulussa musiikintunnin jälkeisillä välitunneilla kuulemma paukutellut kitaristien kanssa ja sitten tietysti kevätkauden bändiharkoissa.
Kopioi tämä itsellesi allekirjoitukseksi, niin olet IHAN HUONO!!
MrQ
12.07.2004 16:06:15
Kitaristi on vitun guru.
Rumpali kehitti ihan oman tyylinä ennen kuin opetteli soittamaan
Laulaja on luonnonlahjakkuus.
Toinen kitaristi määrittelee tunteella soittamisen.

Minä olen vain paska.
maelstrom
22.07.2004 00:03:23
Kitaristi on uskomattoman motivoitunut ja innokas. Aina jaksaa painaa ja potkia laiskureita. Hänellä on myös ehkä ainoana kiitettävän selvä näkemys siitä mihin ollaan menossa. Johtohahmomme.
Kongisti-laulaja on kaikin puolin hyvä jätkä ja hänen kanssaan ei yksinkertaisesti voi tapella. Hän on aina hyvällä tuulella ja soittaa tarkasti kuin mikä. On eri nero sanoittaja, jonka loppumattomista ideoista ei voi olla kuin kateellinen.
Rumpali on todella nopea oppimaan ja osaa tehdä asiat simppelisti turhia stressaamatta.
Puhallinmies-laulaja on leppoisa setä, joka jaksaa aina ottaa muut huomioon eikä pidä itsestään suurta meteliä. Hänellä on hyvä ääni ja kaiken lisäksi hän on parempi muusikko kuin itse uskookaan.
Tehopaikkaaja on väsymätön likaisen työn tekijä, jonka hiljaista nöyryyttä ja kovaa moraalia ei voi kuin ihailla. Minua harmittaa, kun tämän rehellisen työmyyrän suuri työ ei näy yleisölle.
On ässäarpa syntyä Suomeen. IMIK #12
Nelikielipiru
22.07.2004 09:26:03

ÖÖh, ei vaikeeta miettii positiivisia asioita tän hetkisistä bändeistä ja niitten soittajista. En vaan jaksa/viitti alkaa jokaisesta kirjottaa, joten teenpä näin. Jokainen on mies paikallaan, yhenkään kanssa ei vituta soittaa tai muuten vaan lorvia.
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta.
carlos
26.07.2004 14:55:07
vai että positiivinen asia.mä voin kertoa positiivisia asioita.

Basisti. Tekee hyviä biisejä ja soittaa mun kanssa hyvin yhteen (molemmilla klassisella puolella orkesterisoittokokemusta..)
Kuuntelee aikapaljon samanlaista musaa ku minä.

Rumpali. Ottaa onkeensa aika hyvin kaikkia ehdotuksia ja oppii biisit hyvin.

Laulaja puuttuu :'(
Rahat pitää tuhlata ennenkuin ne loppuvat.
lion
27.07.2004 11:33:51
Minä - Olen kaunis
Minä - Olen loistava
Minä - Teen hyvää ruokaa
Minä - Olen maailman paras rakastaja
Minä - Olen sopivasti lihava

HAhaha...

eli toisinsanoen, mulla ei ole bändiä.
:(

- Li'oN
Musiikissa on joitakin asioita jotka eivät musiikkiteknologian kehittyessä muutu miksikään, kuten: Kun rahaa pistetään palamaan, niin paska alkaa haista. Rankasti.
Muv0
02.08.2004 19:26:23

Kristian - Aina valmis ja mukava ihminen. (Tunnettu about 6-vuotta)
Markus - Mukava kaveri, joka harvemmin on vastaan. (Tunnettu about 6-vuotta.)
Minä - Tietysti olen paras, mutta eihän tässä sitä kysytty? (Tunnettu about koko elämäni ajan)
Mitä yhteistä on sveitsiläisellä ja basistilla? -Neljä vierasta kieltä.
juici
03.08.2004 16:08:10

Kitaristi (Mikko) = Helvetin hyvä kitaristi, kaikin puolin hauska kaveri, hyviä ja hölmöjä ideoita riittää
Laulaja (Mikko) = Ideoita piisaa, ideakone, huumorintajuinen hullu
Rumpali (Olli) = Vaikuttaa ainakin vielä tässä vaiheessa innokkaalta.
"Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla.
Torniojaws
04.08.2004 02:21:49

Minä - Olen maailman paras rakastaja

Eikös se niin mennyt, että toiseksi paras yrittää kovemmin...
A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old.
Satis
05.08.2004 20:02:19
Sami (laulaja-kitaristi): Pikkuveljeni, hiton hyvä laulaja, sanoittaja ja kitaristi.
Antsa (kitaristi): Pieni, mahottoman hauska ja erinomaisen hyvä kitaristi sekä rumpali.
Jupe (rumpali): Soitto paranee kerta kerralta ja muutenkin hyvä tyyppi.

Sitten on tietenkin minä passossa ja minusta ei ole mitään hyvää sanottavaa.. nooh, ossaan minä soittaa passoa ihan näppärästi.
"Omenan kohtalo on kara"
Jeltz
05.08.2004 20:11:54
Pikkuveljeni

Onko tuo muka positiivinen asia? :)
Pulp
Kimmo G.
07.08.2004 14:46:10 (muokattu 07.08.2004 14:47:16)

Vellu, kitara - sen kanssa voi keskustella kaikesta, viisas mies jonka kanssa on antoisaa jutella, antaa hyviä kirjavinkkejä

Lassi, kitara - aina iloinen ja leppoisa, osaa olla ottamatta paineita ja opettaa meitä muitakin siinä, antaa hyviä levyvinkkejä

Antti, basso - hauska veijari, jolla on maailman paras huumorintaju ja vilkkain mielikuvitus, saa aina hymyn meikkiksen rumalle naamalle, antaa hyviä lefavinkkejä

Joni, rummut - avulias, mielellään jeesaa pienimmistä asioista suurimpiin kriiseihin asti, lainaa aina levyjään, antaa hyviä ruokavinkkejä

Me ollaan hyviä ystäviä ja meillä on hyvä bändi. Vittu täydellistä!
L.Ruoska
09.08.2004 16:26:41

Noh, kysehän on vaa kaveriporukan bilebändistä joka treenaa ehkä kerran per keikka..vakiobändiä ei oo mutta kyllä tälläkin tuli parille sadalle esiinnyttyä esim viime torstaina Fest I Nordissa.

Jonna (laulu) - Laulaa todella hyvin..aina nuotissa ja taimissa, aina ilonen.
Miika (kitara) - Mukava tyyppi, ajattelee muita. Soitto kohdallaan.
Aki (rummut) - Rytmit kohdallaan, loistava laulaja myös.
Roto (syna) - Hyvä improvisoimaan, tekee paljon omia biisejä kitaralla.
TheWickerMan
09.08.2004 21:00:36 (muokattu 09.08.2004 21:17:27)
Mutta missä Naukkis?

Hei mäki tunnen yhen naukkiksen!! Hyrylästä..

Joo mutta aiheeseen:

Rumpali: nopee, pysyy tahdissa, tuplaaa....., pystyy soittaa mitä vaan

1. Kitaristi/laulaja: Tekee hyviä biisejä

2. Kitaristi: Karvanen kanahäkki, jami-sessiot sen kaa

3. Kitaristi(eli minä, hähää!!): Perseapinakissakoira
- Kyllä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)