Aihe: Häirikköbändit bändi-illoissa
1 2 3
BenGlenton
26.05.2004 16:53:38
Järjestäjänkin pitäisi miettiä välillä noita viime hetken bändibuukkauksia. Esim. tiedustella muilta bändeiltä voiko tämä viime hetken korvaaja esim käyttää kitaravahvistinta jne.
http://www.supremecourtband.fi
Locrian
26.05.2004 16:57:05
Joo.Olin kerran soittamassa jossain tollasessa bändi-illassa vuosia sitten.Hevonkuusessa.Illan paras kysymys oli "voikko nää tulla soittamaan meille toista kitaraa?".

V***u vähintään omat soittajat sinne lauteille.
I hate eatin' vegetables... Can't swallow the wheelchair...
Jani The Rock
26.05.2004 17:00:44

Joo.Olin kerran soittamassa jossain tollasessa bändi-illassa vuosia sitten.Hevonkuusessa.Illan paras kysymys oli "voikko nää tulla soittamaan meille toista kitaraa?".

Mä olisin ainakin menny. Ja varastanu koko shown, hähää!
Don`t mess with the countryboys
Locrian
27.05.2004 09:00:59
Mä en mennyt...Ja varastin muutaman pussikaljan niiltä idiooteilta...hähää.
Eddy
30.05.2004 00:54:40

V***u vähintään omat soittajat sinne lauteille.

No jos siitä saa asiallisen korvauksen,ni mikäs siinä.Jos matsku standardikamaa,tai biiseistä löytyy kelvolliset kartat,ni ite ottaisin ainakin homman vastaan.Tupla liksa lähes samalla vaivalla.
Koskettelen soittimia...
Locrian
30.05.2004 14:05:16
Eipä makseltu liksoja tollasesta nuokkari meiningistä joskus 5-6 vuotta sitten.En usko että maksetaan nykyäänkään.

Eri asia jos on ihan oikea sessio-soitto.Sillon oon ihan kympillä mukana aina.Niinkun kaikessa muussakin.
SilverWave
19.07.2004 20:36:35
Jos halut bändiin ja oot 13-16v. poika niin mailaa tamperelaisille 13v. laulaja tytöille. Me ootetaan jo sun mailii! Ehdota vaan mitä soitinta halut soittaa!
Dumb
19.07.2004 23:38:33

Jos halut bändiin ja oot 13-16v. poika niin mailaa tamperelaisille 13v. laulaja tytöille. Me ootetaan jo sun mailii! Ehdota vaan mitä soitinta halut soittaa!

Kröhöm... Wanted... Kröhöm...
jannu
20.07.2004 03:27:18
Tuli tästä mieleen että mulla oli pari peltiä mukana viime vuoden m.netin miitissä. Sain todella pelätä mun paiste signature chinan puolesta Maiden-tribuutissa, rumpali hakkas niin kovaa. Onneks ei menny rikki.

Anteeks. Emmää tahallaan.
Warlon
20.07.2004 13:54:10
Ei ne varmaan voineet, kun rummut oli särki.

Tää vähän nauratti. Oon varmaan vähän yksinkertanen.
Tsekkaa: www.whitefrost.cjb.net
Kitaravirtuaali
20.07.2004 16:03:56

Tää vähän nauratti. Oon varmaan vähän yksinkertanen.

Pitääkin naurattaa. "Meni särki, pitää ehjätä" on aika yleinen lause kaveripiirissä.
"Why do they call it tourist season if we can't shoot them?"
Kaupatkaapas minulle Peaveyn Bandit tai Studiopro!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)