Aihe: Hyvät piirteet bändikavereissa :)
1 2 3 4 5
Hassusatan
31.01.2004 11:41:35
Se on kyl tärkeet et ne on kavereita tai et ainaki pystyy olee niitten seurassa ihan muutenki..

rumpali:Soittanu vasta vähä yli vuoden mut kyl hardcore luontuu jo aika hyvin. motivaatio tuntuu ainaki löytyvän ja välil kovii ideoita
kitaristi:Seki soittanu vasta vähä yli vuoden mut kyl ne biisit jo jotenki taipuu ja raffi lauluänni löytyy
basisti:ALotti vasta ton basson soiton ihan vähä aikaa sitte mut kehityst kyl tapahtuu joka treeneis ja paras laulaa ja hienoi sanotuksii
Minä: eli kitaristi ja välil laulaa.. tekee paskoi proge biisei mitkä rumpali vääntää punk rawkiks ja on ihan käsi laulaa
tbw
31.01.2004 21:12:42
Tajuttoman hyvä yhteishenki meidän poppoossa. Kaikki suhtautuu toimintaan asiaan kuuluvalla huumorilla/vakavuudella eikä soittokaan voisi oikeastaan paremmin sujua. En vaihtaisi mihinkään muuhun.
"Polttohautaus ei sytytä suomalaisia."
Juntunen
31.01.2004 21:24:14

Heh, kaikki roikkuu täällä niin en taida kehdata kommentoida.

Kaikki on mukavia kavereita. Vähä niinkun veljiä. Ja osaavat hommansa kutakuinkin ;)
Rokkia kansalle! Keväällä uusi demo ulos!
Da Make
31.01.2004 22:30:43
Kitaristi: Universuminparaskaveri, eli minä itse, mölinän suhteen ei liikaa itsekritiikkiä, trademark: deathmetall örinät, hyvä soittamaan ja laulamaan(lue: örisemään) samalla aikaa, paljon omia ideoita... ainiin ja hyvä studio tekniikan tuntemus...

Se toinen kitaristi: Hyvä soittamaan, tietää mitä on hyvä soundi, soolot.

Basisti: Loistojätkä, omia ideoita, SOOLOT...

Rumpali: Petaa tosi hyvin, "Mun idoli taitaa olla Mupet Shown Animall..."
Cräx, Change, Ötöm!? Revolution is my name...!
Aerodactev
01.02.2004 11:55:12
Runpali: Ei jämähdä yhden tai kahden tahdin komppeihin vaan kompit hienoja kokonaisuuksia, kikat
Basisti/laulaja: Ei valita vaikeimmistakaan kuvioista, hyvä lauluääni, yleensä säveltää laulumelodiat (omalle äänelleen osaa parhaiten tehdä sävelkulun)
Toinen kitaristi: Tyylitaju, hienoja rock/blues tängätängä - fillejä
Minä: -
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
Tsekkaa myös Kissapuhelin
kingdom
02.02.2004 11:06:38 (muokattu 02.02.2004 11:07:02)
Kitaristi: Loistava huumorintaju, ja myös loistava kitaristi. Loistavia ideoita biiseihin. Puhumattakaan rumpusooloista...

Laulaja: Loistava tyyppi, ja erinomainen lauluääni. Jättäisit kummiskin ne rummut...

Rumpali: Aliarvioi itsensä täysin. Paras rumpali jonka tunnen. Soittaa täysin oikealla tunteella ja eri tahtilajit ei tuota mitään ongelmaa. Joskus on vain sellainen "en minä osaa mitään"-asenne, mikä ei pidä edes paikkaansa. Loistavia ideoita biiseihin, hyvin omaperäinen.

Basisti: uusin tyyppi bändissä mutta näyttää olevan täysin oikea valinta. Harjoittelee uudet biisit hyvin nopeasti.

Itsestäni en ala selittämään mitään.
strophe
04.02.2004 22:01:09
Luvassa sakinhivutusta seuraavissa treeneissä...:)
Hyvät puolet:

Rumpali: asiansa osaava, keskitasoa huonompi huumorintaju, Iron Cobra-merkkiset tuplat (tuleeko kellekään outuja assosiaatioita RautaKobrasta, vai olenko ainoa sairas?)

Basisti: asiansa osaava, rrrronskisti keskitasoa huonompi huumorintaju, efektipedaalin muuntaja fiksattu teipillä, allekirjoittanutta huonompi pingiksessä

Kitaristi 2: asiansa osaava, homoeroottista huumoria höystettynä perverssein mielikuvin ja anaaliselostuksin

Kitaristi 1 (minä): hävyttömän huono huumorintaju, loistava kitaristi, fantastinen säveltäjä ja vaatimaton

Hauskaa on treeneissä, se on pääasia. Kyllähän sitä tavaraakin on saatu ulostettua, mutta se on sivuseikka. Jos ei ole kivaa ja mukavaa, ei kannata soittaa.
Ihan hyvä topikki, toivottavasti kukaan noista kolmesta ei lue tätä, muuten ensi treeneissä luullaan, että mä olen heltynyt mun kivikovasta linjastani. :-{D
Volyymi korvaa puuttuvan taidon!
Bassballs
05.02.2004 09:03:23

Kuten (projekti)bändimme kitaristeista minusta vasemmalla soittava sanoi:"On se kyllä hienoa, kun vihdoinkin on bändi, jonka kanssa voi kunnolla ryypätä!"
Sarvesta El Tiempoa, pullosta Makkista.
Jonte
06.02.2004 20:44:22
Ajatelkaa tälläkertaa positiivisesti

Hyvät henkilösuhteet, mikä on hieno asia.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
Noita
10.02.2004 19:08:54
Kosketinsoittaja ei häiritse treenien etenemistä lähes koskaan,
rumpalisti (hoho) pääsee nopeasti biisistä jyvälle ja hallitsee fillit hienosti,
basisti tekee mainioita kappaleita ja soittaa ne omistautuvasti ja taidolla,
kitaristi soittaa (yleensä) tasaisesti biisin mukana ja taitaa oikeat soinnut (muutenkin ihailen innokkuutta kitaran soittamiseen).
Laulaja.. laulaa sillon kun muistaa.
Every night in my dreams I see y... some kind of monsters and they come and they eat my head.
mie
10.02.2004 21:12:29

kitaristi soittaa (yleensä) tasaisesti biisin mukana ja taitaa oikeat soinnut (muutenkin ihailen innokkuutta kitaran soittamiseen).

Hoohoohoo!
Virhe! Turha tai liian huono kirjoitus! Ebrium
lateq
10.02.2004 23:44:54
Hoohoohoo!

Eipähän oo viimeaikoina jääny epäselväks ketkä soittaa samassa porukassa :)
Laavassa on ikävä saatanaa.
hurme
11.02.2004 11:12:09

kitaristi: tekee sävellystyön ja antaa sopivasti 'tilaa' tehdä rumpusovitukset omalle taidolle sopivaksi
basisti: ei ole
My God Prefers HC
Noita
11.02.2004 21:10:07
Hoohoohoo!

No ihan totta.

Toiseen kommenttiin:
Meillä on tainnut olla "hieman" erimielisyyksien selvittelyä tässä viime aikoina..
Every night in my dreams I see y... some kind of monsters and they come and they eat my head.
mie
12.02.2004 17:44:35

No ihan totta.

Emmie sitä, vaan uskalsit viimeinkin tunnustaa etten mie oo erityisen hyvä.
Juha86
12.02.2004 18:09:46
ehkä teidän pitäis selvittää ihan kasvokkain toi teidän tilanne.. vai ootteko te treeneissä aina niin kuin täällä netissä ei olisikaan mitään keskustelua, et ihan muina miehinä vaan?
~totuus ei pala tulessakaan~
mie
12.02.2004 18:28:08

ehkä teidän pitäis selvittää ihan kasvokkain toi teidän tilanne.. vai ootteko te treeneissä aina niin kuin täällä netissä ei olisikaan mitään keskustelua, et ihan muina miehinä vaan?

Joskus ollaan niinkun mitään ei olisi tapahtunut, joskus taas ei. Eikä meillä mitään isoja ongelmia ole.
Noita
13.02.2004 16:20:54
Emmie sitä, vaan uskalsit viimeinkin tunnustaa etten mie oo erityisen hyvä.

Missä vaiheessa minä sellaista sanoin..
No niin se siitä aiheesta, poistunkin tästä topikista nyt häiritsemästä..
Catja
14.02.2004 19:58:33
Off-topiikkia taas, hyihyi :)

Hyvistä puolista mainittakoon huumorintaju. Sitä tarvitaan :)
Peki
18.02.2004 20:55:09 (muokattu 18.02.2004 20:56:22)
Vilhelmus:

Coverbändi:
Rumpali: Loistava spedeilijä, varma rumpali, hyvää hengausseuraa

LoL, hyvää hengausseuraa ku kaikki muijat pyörii sen ympärillä, ni voi jäädä itelle jämiä :D

Rock-bändi: (kaikki hyviä kavereita)

Kitaristi:
Vietän sen kanssa aikaa muutenkin paljon (ihan liikaa), kovistelee basistia.

Rumpali:
Hauska jätkä, varma soittaan, hyvä kaveri, omistaa ison auton.

Basisti:
Hyvät bassokamat, siinä se :)
"Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)