Mikko A 22.01.2004 14:44:27 | |
---|
Telkusta tuli vissiin pari viikkoa sitten Negativen keikka ja Aaron kiskaisi hätäisesti joka biisiä ennen, että "Nyt tulee *biisin nimi*!" Se oli aika avutonta. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
riimu 23.01.2004 17:36:25 | |
---|
Turusen Tarjalla on kyllä aika karmeita välispiikkejä. Ei näkymätön löydä kaltaistaan. |
Jaristoteles 01.02.2004 11:40:59 | |
---|
Noniin. Eilen tuli taas loistettua. "Seuraavaksi musiikkia elokuvasta Hevottomat 3, kun mikään ei niitä." "Seuraavaksi musiikkia elokuvasta Uuno Turhapuro koskettelee Vääpeli Körmyn vetenalaisia vehkeitä. Torniossa!" "Seuraavaksi musiikkia elokuvasta Pekko Aikamiespoika palailee Tornioon pätkittäin." Naama ei mahdu päähän! |
Mr Trumpet 04.02.2004 00:11:39 | |
---|
"Ootteko ikinä kuullut bassosooloa?" öö, oon. Mitä tähän nyt sanois? Taisin olla samalla keikalla. En tosin soittamassa. Funkylordilla on ainaki oma sanottavansa, millainen välispiikin pitää olla. ;) |
Torniojaws 04.02.2004 20:11:37 | |
---|
"Seuraavaksi Paranoid..." |
kingdom 04.02.2004 20:34:43 | |
---|
Mikael Åkerfeldtillä on aika tylsät välispiikit ainakin tuolla DVD:llä. |
Lord of the strings 04.02.2004 20:54:07 | |
---|
Jossain "Elämä lapselle"-konsertissa on joka esiintyjän välissä joku hölmö huudatus juttu... "Whee-e-e-ee-e" Mitä söpömpi eläin, sitä lujempaa se puree. |
Kirjoitus virhe 05.02.2004 10:44:03 | |
---|
En muista bändiä mutta oli kumminkin ollut vankilassa keikalla ja ajattelemattomuuttaan aloittanut keikan spiikillä "on kiva nähdä teitä täällä näin paljon" |
SamPpaa 05.02.2004 14:19:23 | |
---|
En muista bändiä mutta oli kumminkin ollut vankilassa keikalla ja ajattelemattomuuttaan aloittanut keikan spiikillä "on kiva nähdä teitä täällä näin paljon" Eiköhän tuo oo joku legenda... samaan läppään kuuluu että laulaja kysyi: vieläkö on aikaa soittaa? Johon elinkautista istuva että: vaikka loppuelämä... Kertokaa nyt! |
Torniojaws 05.02.2004 16:32:51 | |
---|
En muista bändiä mutta oli kumminkin ollut vankilassa keikalla ja ajattelemattomuuttaan aloittanut keikan spiikillä "on kiva nähdä teitä täällä näin paljon" Metallica ? |
Kirjoitus virhe 06.02.2004 12:05:10 | |
---|
Metallica ? Ei ollut Metallica. Se tapahtu vissii suomessa ja suomalaisen suusta. Pitää kysästä kertojalta tarkemmin kun en muista. Ja ei tainnu edes olla mikään "legenda" vaan muusikko itse kertoi tapahtuneen. |
Spydäri 15.02.2004 15:55:48 | |
---|
eka keikalla meni välispiikit hiukka hakuseen, paukautin esim. yhden puujalkavitsin jälkeen, että ei ole pakko nauraa, voi lähteä menemään... no, onneksi ei kaikki lähteny... |
L.Ruoska 15.02.2004 17:57:56 | |
---|
Meillä on yks biisi jonka nimi on Salaisuus..ei oo enää setissä mutta joskus kun sitä esitettiin niin spiikkasin että "seuraavan biisin nimeä en kerro, se on salaisuus". Se oli niin huono juttu että jäi bändin semmoseks sisäiseks puujalaks...hehheh, laulaja on aina et "Leksa heitä salaisuus" =D Olen kyllä joo spiikannut paljon tyhmiä juttua mutta toi oli ehkä tyhmin. WARNING: Dr. Mario is not a real doctor! Do not let him touch your genitals! |
Exhausted 16.02.2004 00:23:08 | |
---|
Katatonian keikalla spiikit: "finland's the best, it's good to be here" "this song is ___ from the album ___" ja samat toistu muutaman kerran |
Nimismies 17.02.2004 11:34:16 (muokattu 17.02.2004 11:35:39) | |
---|
Näinköhän oli vitsiksi tarkoitettu. No kamoon. Tuskinpa tuollaista voi muuten tullakaan. EDIT: Luontevuushan on kaikki kaikessa. Jos ei ole supliikkimiehiä niin pitää turvan kiinni ja keskittyy musiikkiin. Väkinäisistä spiikeistä tulee vaivaantunut tunnelma. "Karkasin Nimismiehen kyydistä sivutuuliherkkyyden sillalla vallitessa." - Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
alphamale 17.02.2004 13:37:28 | |
---|
Kyllähän sitä tulee aika levottoman huonoja juttuja heitettyä kun pitäisi yrittää soittaa, laulaa, spiikata, pysyä pystyssä ja vielä muistaa miten piisitkin meni. "Ootteko oulusta. Taidatte juoda kaikki piimää" "Nyt turpa kiinni kun minä puhun" (joku huuteli koko ajan jotain asiattomuuksia. törkeää) Itse noita ei siinä tohinassa muista jälkeenpäin mutta onneksi joku tulee yleensä kertomaan mitä tuli sanottua että saa pienen hävetyksen päälle :) Lahtelaista, totta kai |
c_barnes 17.02.2004 22:35:27 (muokattu 17.02.2004 22:37:39) | |
---|
Jaa-a. Ite oon syyllistynyt liiankin usein siihen legendaariseen "Kiitos, seuraavan biisi on örisee epäselvästi " ja tietty niin ettei muut soittajat ehdi edes huikkaa ottaa biisien välissä. Meikä sitten hörppii kesken biisien:) Mutta joo, kyllä sitä aina joka kerta parempaa spiikkiä alkaa irtoomaan. En muista mistä hevibändistä on kyse mutta niitten laulaja heitti jotain tyyliin "Joskus mä oon kelannu et miltäköhän tuntuis olla sammakko". |
Elbura 27.01.2008 00:53:00 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 1439 päivää vanhaan ketjuun! Ok, sori! Niin.. Joskus heitin tuuraajana kavereiden bändissä keikan. Soitettiin koverina Anthraxin Indians, jonka spiikkasin seuraavasti: -"ONKO TÄÄLLÄ INTIAANEJA?!" -"JOOO!!!" -"No hyvä, mä oon nimittäi länkkäri!" Tuo oli toisaalta elämäni paras spiikki. Niin typerä, että ei ole edes puujalka. Samaisella keikalla heitin myös Nuclear Assaultin Critical Massin alkuun: -"Joo te varmaa tiiätte tän.. Tää on Nuklear Assaultin Kritikal Mass"(lausuen siis, miten kirjotetaan) Sitte.. Tän bändin nimi oli silloin Krusader. Niin jonkun biisin spiikkasin myös: -"Joo, eli me ollaan Krusader, eli Krusaader, eli Crysseidöör(oikeinlausuttuna)" Nykyään olen vakijäsen tuossa bändissä. |
puusormi 27.01.2008 11:35:35 | |
---|
-VR:llä on nykyään aika huonoa tuo kalusto, myöhästellään ja toisinaan ei tule juna ollenkaan perille. Ei kulje lättähatut eikä pendolinot. Me ehdottaisimme että nykyisen kaluston korvaa.... GHOST TRAIN (yy kaa koo nee) -Oletko basisti kuullut, että sinun tyttöystävästäsi on tehty Hollywood elokuva? -No en, mikä? -Puhallettu 60 sekunnissa. Ja on siitä biisikin... (alkaa kappale, jossa lauletaan pumpattavasta barbarasta) -Tällä estradilla on aika kuuma ja sattui jäämään pyyhe kotiin. Voisiko joku yleisöstä, mieluiten nainen, heittää lavalle vaikka pikkuhousunsa. -Kaikki laulaa nykyään vaan rakkaudesta ja kaikesta muusta karvaisesta. Mutta me, me otetaan nyt kantaa. -On se jo vireessä, perkele. Edellä esitetyistä syistä pyritään soitamaan pari-kolme biisiä aina putkeen, korkeintaa hikeä vähän pyyhitään tai sitten todetaan, että "seuraavaksi soitetaan xxx, ja se menee näin". |
--Tomppa-- 27.01.2008 13:21:50 | |
---|
"Nielasin omaa räkääni." - Ville Valo Miljoonarockissa. Apulannalla oli kyllä kovaa settiä noissa välispiikeissä. Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |