![]() 30.10.2003 00:41:50 | |
---|---|
Eli soitatteko kuinka humalassa vai soitatteko jopa aivan selvinpäin. Itse ole huomannut että keikkapaikkojen ilmaiset kaljat ovat aika mukava juoda ennen soittamista tahi jos ei ilmasia saa niin ottaapi kossupullon matkaan soittaminen kyllä pienessä kännissä onnistuu ja mossaaminenkin on heti hauskempaa. Kyllähän nyt pitää olla selvin päin keikalla. Jos ottaa jotain niin ottaa jotain pientä. Ite olen vaan kerran maistanut vähän wiskiä ennen yks keikka, muuten olen aina ollut selvin päin keikan aikana. Keikan jälkeen tietenkin on eri asia... Ainakin pitää osata biisit hitsin hyvin jos aikoo soittaa ne pienessä hiprakassa, annat muuten tosi amatöörimaisen kuvan yleisölle jos soitto menee vähän niin ja noin kun hikiset ja karvaiset äijät heiluu lavalla ja riitasointuja piiskaa yleisön korvia... Kyllähän nyt yhen kaljan voi otta, mutta jätä muut keikan jälkeen! Myös jos soittaa keikkaa krapulassa niin se on aika ikävää. Niin on kerran tapahtunutkin mullekin. Unohdin että oli keikka seuraavana päivänä (siis kello yks sunnuntai-päivällä! Voi herranjumala...) ja olin vetänyt wiskiä meilkein koko edellisen yön kunnes sammuin. Seuraavana päivänä oli sitten vibraatto mode päällä (kädet tärisi niin perkeleesti krapulasta). Noh, oma moka, onneksi se ei vaikuttanut niin paljon soittoon kun ei ollut muuten niin paha olo... Minä olla suomi kielioppi puhu hyvin paska minä... | |
![]() 30.10.2003 10:27:38 | |
Ite olen vaan kerran maistanut vähän wiskiä ennen yks keikka, muuten olen aina ollut selvin päin keikan aikana. Myös jos soittaa keikkaa krapulassa niin se on aika ikävää. Niin on kerran tapahtunutkin mullekin. Unohdin että oli keikka seuraavana päivänä Kävin teidän orkesterin sivuilla ja päädyin seuraavaan lopputulokseen; Olette soittaneet yhteensä kolme (3) keikkaa joista sinä olet yhden kerran ollut whisky-päissäsi, toisella kertaa selvinpäin ja kolmannella kerralla kovassa krapulassa, meinasitpa vielä unohtaa koko keikan. Nyt on asiat mallillaan ja rock-asenne kohdallaan. Keep rockin'. | |
![]() 30.10.2003 10:28:08 | |
Pitää nyt tännekin se todeta, että yhtään keikkaa ei ole tullut selvinpäin soitettua. Eikä tule. Eikä ole ikinä kukaan missään yhteydessä valittanut soitosta mitään. Ja kunto on ollut joskus todella huonokin, mutta soitto sujuu silti. | |
![]() 30.10.2003 14:49:18 | |
Eli soitatteko kuinka humalassa vai soitatteko jopa aivan selvinpäin. Itse ole huomannut että keikkapaikkojen ilmaiset kaljat ovat aika mukava juoda ennen soittamista tahi jos ei ilmasia saa niin ottaapi kossupullon matkaan soittaminen kyllä pienessä kännissä onnistuu ja mossaaminenkin on heti hauskempaa Jos keikkapaikalle on sisäänpääsymaksu, niin minun mielestäni on reilua yleisöä kohtaan, että heidän rahoillensa annetaan vastinetta, eli lavalla ei olla ympäripäissään ja soitto kulkee niin kuin pitääkin. Ja vaikka tapahtuma olisi ilmainen, onnistuu keikka paremmin ilman viinaa. Toki pari, kolme kaljaa voi aina juoda rohkaisujuomana, eihän siinä mitään. Ja ne ilmaiset kaljat... ne maistuu parhaalta omasta mielestäni keikan jälkeen. | |
![]() 30.10.2003 21:19:58 | |
Kävin teidän orkesterin sivuilla ja päädyin seuraavaan lopputulokseen; Olette soittaneet yhteensä kolme (3) keikkaa joista sinä olet yhden kerran ollut whisky-päissäsi, toisella kertaa selvinpäin ja kolmannella kerralla kovassa krapulassa, meinasitpa vielä unohtaa koko keikan. Nyt on asiat mallillaan ja rock-asenne kohdallaan. Keep rockin'. Hehe, kyllähän asennetta pitää olla tämä "rokk änd råll" alan musiikissa, eihän kukaan kiinnostaa kattoa kun äidin pikku kultapossut soittaa keikalla kuin olis tikku pebassa ja tuijottaa otelautaa!! :) En ollut kännissä, otin pari kulausta Jacki-pullosta ennen keikkaa, siinäpä se. Se krapulajuttu oli moka, noin tapahtuu usein kun on A-oikeudet ja hyvää seuraa (niin siitä ei usein hyää seuraa)... Kunhan hoitaa keikan ammattimaisesti ja ilman typeriä mokia niin kaikki on ihan jees. Minä olla suomi kielioppi puhu hyvin paska minä... | |
![]() 31.10.2003 09:33:21 | |
aina selvin päin. tähän en tee poikkeusta. mulla ainakin rullaa soittokin parhaiten ilman "boost"-juomia, eikä fiilistäkään ole ainkaan yhtään vähempää selvänä. se on se musiikki mikä tekee niin hyvän olon, että ei siihen kaipaa alkomahoolia pilaamaan koko juttua. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)