Aihe: Kitaristien ylivaltaa
1 2 3
Definhel
19.08.2003 18:33:57
Aivan, ja onhan se kitara helpompi "löytää" bändistä. Harva musiikin harrastelija (kuuntelija) kuuntelee ja pohtii, että "onpas hienot bassokuviot" tai "hieno syntikka harmonia tuon taustalaulun kanssa". Kitara on mutkaton, cool ja rock - ainakin kaikkien "tavisten" mielestä.

Tää kyllä vituttaa niin perkeleesti kun Deacon vetää Under Pressuren riffejä ja sitten joku nero väläyttää että "Tässä on ihan vitun hyvä kitaristi!" Tai sitten Pink Floydin Money...
Mutta nähän ovat näitä teinejä, jotka eivät musiikista mitään tiedä ja kuuntelevat räppiä.
I've been here and I've been there I've been in between...
Definhel
19.08.2003 18:34:25 (muokattu 19.08.2003 18:34:46)
Siis en tarkoita kaikkeja teinejä, vain tiettyjä teinejä.

EDiT: oho meni väärään paikkaan
I've been here and I've been there I've been in between...
jussiohman
19.08.2003 18:45:19
Meilläpäin (Äki) kaikki sanoo, että rumpaleita ei ole yhtään. Tilannetta voisi jopa käyttää hyväkseen (kun oppis vielä soittamaan).
-väliaikainen häriö-
NineyCongo
22.08.2003 13:32:55
Täällä kajaanissa ,ainakin mitä olen huomannut, ei löydy kuin kourallinen hyviä soittajia. Sitten ne samat soittajat on, joko yhdessä tai erikseen, lähes joka bändissä.

Olisihan se kiva saada jonkinlaista porukkaa kasaan, mutta sitten kun itse ei ole mikään jumalainen mestari, vaan sellainen perus (kitara ja basso) niin ei noita soittajia/bändiä tahdo saada kasaan, kun nämä hyvät soittajat eivät viitsi edes vaivautua juttelemaan asiasta... Sitten sitä vain pimputellaan yksikseen ja nämä "hyvät" soittelevat keskenään.
adretlan
22.08.2003 22:14:34 (muokattu 22.08.2003 22:15:09)
Pasistit saa huamion "varastettua" bändin kitaristilta, olemalla 1. vokalisti.
Näin se vaan menee. Ajatelkaa basistia, ja sitte kitaristia joka vielä laulaakin. Mutta basistia joka laulaa, ja sitte yksinäistä kitaristia rumpujen vieressä ;D
Vastustakaa langattomia hiiriä joiden hännät ovat raa´asti typistetty
Jani The Rock
22.08.2003 23:17:47

Jaa-a. Itse ainakin soitan kitaraa siksi että se on soitin jonka kautta pystyn ilmaisemaan itseäni parhaiten. Kai meistä kitaristeista jonkinlaista ylitarjontaa on, se on ihan selvä. Eikä tässä ole rumpalia tai basistia löytynyt, vaikka kuinka olen hakenut. Mutta ei kai kitaristeja sen paremmin kuin muitakaan soittajia voi ikinä olla niinsanotusti liikaa. Kyllä senverran monentyylistä kepittäjää löytyy että kaikille on varmasti paikkansa. Yngwie-tyylisistä hemmoista tai klassisen taitajista meikäläisenlaisiin omasta päästä vedetyllä tekniikalla veivaajiin.
I was born in Texas and Oklahoma too...
Ta Wicked G
24.08.2003 16:58:45
Täällä päin ei oo paljoo kunnon rumpaleita. Kitaristeja ja basisteja kyllä piisaa. Tän alueen kitaristit ei kyllä mielestäni oo mitään paskoja.
Fuck the reality! I'm going home!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)