![]() 08.10.2011 14:01:57 | |
---|---|
Nyt tuntuu et himasoitosta on kaikki luovuus ja inspiraatio kateissa. Vanhan bändin kans soitettiin just sellasta musaa mitä koko porukka halus veivata, semmosta tusinadeath-thrashmetallia mitä löytyy joka nurkalta. Nyt ku se bändi on ollu maaliskuusta asti pois kuvioista ja soitan tossa nykysessä bändissä, ni tuntuu etten enää osaa soittaa sellasta musiikkia mitä kuuntelen. Ärsyttää ihan vitusti ku joka kerta himassa soittaessa tuntuu siltä et soittotaito on kadonnu johonki. Ton nykysen bändin kans ei oo mitään ongelmia ollu missään vaiheessa. Mulle ne on vissiin nakittanu sävellyksen nyt kokonaan, eikä se haittaa. Teen biisejä ihan mielelläni. Tää on vaan sellanen, et jos ite en soittais siinä ni tuskin paljo kuuntelisinkaan. Soittasin mielummin äärimetallia death/black osastolta. Toisaalta taas ku tän porukan kans on kiva soittaa siitä huolimatta, ettei musa osu ihan yksiin mun maun kanssa. Hämmentävää sinänsä, et suurin osa biiseistä on mun käsialaa. Ehkä niitä on helppo tehä siks ku muut tykkää yksinkertasemmasta ja rauhallisemmasta metallista. En mä nyt oo aatellu jättäväni tätä bändiä kuitenkaan. Ehkä se rupee motivoimaan ku saadaan toi eka demo pihalle tässä kuussa ja voidaan ruveta sen kans hakeen enemmän keikkaa. Lähinnä tappaa motivaatioo se, että meillä on ollu täys keikkasetillinen biisejä jostain viime keväästä asti ja ollaan soitettu kaks keikkaa. Toinen toukokuussa ja toinen heinäkuussa. Kolmen viikon päästä seuraava. Mä en oo ollu se, joka hoitaa keikat, mut ehkä mun tarvis ruveta siihenki ku muutenki vaikuttaa siltä et oon ainoo joka vie bändiä eteenpäin muutenki ku soittamalla. Sanoinki sillon joskus viime keikan jälkeen, ku oli iso tapahtuma, et nyt voitas ruveta sit järkkään keikkaa enemmänki. Jätkät oli kaikki ihan innoissaan, ja sit ku kuulivat et saatiin YKSI keikka buukattua kolmen kuukauden päähän ni noi on tyyliin jääny odotteleen sitä. Mun mielestä tohon väliin olis mahtunu vaikka kuin vitun monta keikkaa jos joku olis tehny asialle jotain. Katotaan ny miten tää menee, bändihommat on kuitenki sellanen harrastus mitä tykkään tehä, mut pakkohan tässä on nostaa kissa pöydälle ennemmin tai myöhemmin jos jätkät meinaa et me reenataan aina kolme kuukautta ennen yhtä showta. Funkonaut: Hevi paskan uliulia! | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)