Aihe: Kuulosuojaimista..
1 2 3
Thothmes
12.09.2010 00:04:06 (muokattu 12.09.2010 00:06:32)
Mikäli aikoo edes seuraavat kaksi kuukautta jatkaa soittoharrastusta bändin kanssa, niin investoikaa nyt edes pari kolme kymppiä kunnon tulppiin.

Itse tein tämän ratkaisun festareilla pikkuisen kännipäissäni, kun vitutti kun joko mekkala oli keikalla hirmuinen tai sitten vaahtomuovitulpilla kuuli pelkät bassot. Siinäpä oli sitten koju, jossa myytiin parempia tulppia ja hiukan vallattomalla tuulella ollessani ostin hetken mielijohteesta. Ja oliko hyvä ostos? No OLI!

http://www.noitarumpu.fi/Korvasuojaimet-ER-20-S

Mä en ymmärrä, miksi tässä asiassa säästetään kielisetin hintaa kun se kuitenkin vaikuttaa bändin soundiin enemmän kuin mikään muu mitä tuolla rahalla saa. Jos ei kuule toisiaan, ei voi kuulostaa hyvältä. Peltorit ei myöskään ole kovin katu-uskottavat keikalla.

Ilman tulppiakin voi soittaa. Joillain kuulo kestää sen, toisilla ei. Mua ei kiinnosta kokeilla, haluan soittaa vielä vanhana gubbenakin. Kuulemma tinnitus on sen verran vittumaista hommaa, että ihan mielelläni käytän niitä tulppia.
firecane
13.09.2010 14:03:25

jonir: Mikäli aikoo edes seuraavat kaksi kuukautta jatkaa soittoharrastusta bändin kanssa, niin investoikaa nyt edes pari kolme kymppiä kunnon tulppiin.

Itse tein tämän ratkaisun festareilla pikkuisen kännipäissäni, kun vitutti kun joko mekkala oli keikalla hirmuinen tai sitten vaahtomuovitulpilla kuuli pelkät bassot. Siinäpä oli sitten koju, jossa myytiin parempia tulppia ja hiukan vallattomalla tuulella ollessani ostin hetken mielijohteesta. Ja oliko hyvä ostos? No OLI!

http://www.noitarumpu.fi/Korvasuojaimet-ER-20-S

Mä en ymmärrä, miksi tässä asiassa säästetään kielisetin hintaa kun se kuitenkin vaikuttaa bändin soundiin enemmän kuin mikään muu mitä tuolla rahalla saa. Jos ei kuule toisiaan, ei voi kuulostaa hyvältä. Peltorit ei myöskään ole kovin katu-uskottavat keikalla.

Ilman tulppiakin voi soittaa. Joillain kuulo kestää sen, toisilla ei. Mua ei kiinnosta kokeilla, haluan soittaa vielä vanhana gubbenakin. Kuulemma tinnitus on sen verran vittumaista hommaa, että ihan mielelläni käytän niitä tulppia.

Sattui kuin nenä päähän ja tilaukseen lähti
"Mulle brenkku ei ole koskaan ollut ongelma. Ei silti, toisinaan tykkään yhä rakentaa ranskalaistyylisen seitinohuen iltapäiväkännin." - Pentti Matikainen
Finne
14.09.2010 10:16:43
http://beatman.fi/product_catalog.php?c=56

Tämmösiä ainakin meidän porukka käyttää. Suojaa hyvin ja sopivasti kuuluu kaikki taajuudet ja jopa puhe biisien välissä niin ei tarvitse ottaa pois joka välissä. Säännöllisesti kun putsaa Fairylla niin hyvä on. Toimittavat kirjekuoressa.

Mielestäni todella pätevät ja ehkä aluksi vähän totuttelemista, mutta lopulta tulpat ns. "muotoutuu" korville sopiviksi (tai toisinpäin).

Ja itse kyllä käyttäisin mielummin tulppia esiintyessä kuin suojaimia. Eivät ole niin tiellä :P
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)