Mikäli aikoo edes seuraavat kaksi kuukautta jatkaa soittoharrastusta bändin kanssa, niin investoikaa nyt edes pari kolme kymppiä kunnon tulppiin.
Itse tein tämän ratkaisun festareilla pikkuisen kännipäissäni, kun vitutti kun joko mekkala oli keikalla hirmuinen tai sitten vaahtomuovitulpilla kuuli pelkät bassot. Siinäpä oli sitten koju, jossa myytiin parempia tulppia ja hiukan vallattomalla tuulella ollessani ostin hetken mielijohteesta. Ja oliko hyvä ostos? No OLI!
http://www.noitarumpu.fi/Korvasuojaimet-ER-20-S Mä en ymmärrä, miksi tässä asiassa säästetään kielisetin hintaa kun se kuitenkin vaikuttaa bändin soundiin enemmän kuin mikään muu mitä tuolla rahalla saa. Jos ei kuule toisiaan, ei voi kuulostaa hyvältä. Peltorit ei myöskään ole kovin katu-uskottavat keikalla.
Ilman tulppiakin voi soittaa. Joillain kuulo kestää sen, toisilla ei. Mua ei kiinnosta kokeilla, haluan soittaa vielä vanhana gubbenakin. Kuulemma tinnitus on sen verran vittumaista hommaa, että ihan mielelläni käytän niitä tulppia.