Aihe: Silloin eivät taidot riittäneet
1 2 3
puusormi
13.09.2010 12:06:35

Kailis: Mitä tuo otsikko tarkoittaa?

Normipäivää meikäläisen elämässä.
Saapiko lähettää terveisiä?
Huurretursas
25.11.2010 17:51:00 (muokattu 25.11.2010 17:51:33)
Olin puoli vuotta töissä Japanissa ja paikalliset opiskelijat pyysivät mukaan soittelemaan semmoiseen ajanvietebändiin pyydellen anteeksi tyyliin "ei me olla kyllä kun lukion bändikerhoissa soiteltu" yms. Sitten paikanpäällä kaikki muut oli luokkaa älyttömän hyviä soittajia jotka vielä oppii kaiken järjettömän nopeasti ja osaa improvisoida hämmentävän hyvin pop-rock soittajiksi. Ei mulle tietenkään kukaan vittuillut ja jatkoin sessioissa käymistäkin mutta tuli kyllä itselle semmoinen nolo olo kun pitäisi muka olla semi-pro ja suunnilleen jokainen muu paikallaolija osaa soittaa sitä munkin instrumenttia paremmin.
djanni
26.11.2010 22:55:36
Huurretursas: Olin puoli vuotta töissä Japanissa ja paikalliset opiskelijat pyysivät mukaan soittelemaan semmoiseen ajanvietebändiin pyydellen anteeksi tyyliin "ei me olla kyllä kun lukion bändikerhoissa soiteltu" yms. Sitten paikanpäällä kaikki muut oli luokkaa älyttömän hyviä soittajia jotka vielä oppii kaiken järjettömän nopeasti ja osaa improvisoida hämmentävän hyvin pop-rock soittajiksi. Ei mulle tietenkään kukaan vittuillut ja jatkoin sessioissa käymistäkin mutta tuli kyllä itselle semmoinen nolo olo kun pitäisi muka olla semi-pro ja suunnilleen jokainen muu paikallaolija osaa soittaa sitä munkin instrumenttia paremmin.

Oli pakko antaa plussa, kun tuli niin tuttu olo tuosta kertomastasi - itse sain just kasattua uuden bändin, ja kukaan ei etukäteispuheitten perusteella muka osannut mitään, mutta jostain kumman syystä tunnen itseni silti heikoimmaksi lenkiksi...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)