Lennu 16.05.2010 01:48:47 (muokattu 16.05.2010 01:49:20) | |
---|
puusormi: No ei kyllä kirkonpolttoheviäkään kukaan minnekään normaalisti tahtoisi (pl. hevareiden omat juhlat), mutta jos minnekään meinaa mitään bänditoimintaa nuorisolle meinaa järjestää niin eipä paljon muita tunnu olevan tarjolla. Ilmeisesti muiden tyylisuuntien edustajat ovat paremmin palkatuilla keikoilla. Näin siis nillitti olkaani vasten eräskin elävän musiikin yhdistyksen henkilö pohjois-savossa. Olenhan itsekin elävän musiikin yhdistyksen hahmo ( http://www.nyke.fi ) etelä-Suomessa. Kaikkea kyllä löytyy niin, ettei aina mahdukaan, mutta hard rock ei oikeen mahdu minnekään. Siitä on aikalailla imetty mehut, ei sitä vissiin kukaan jaksa just nyt. Ite kyllä tykkäisin, soittaa ja kuunnella. My life is like an Opel-highway. |
Mantra 16.05.2010 18:37:45 | |
---|
Lennu: ei sitä vissiin kukaan jaksa just nyt. Ite kyllä tykkäisin, soittaa ja kuunnella. hard rock on parhautta! etenkin 80-90-luku! ei siihen voi kyllästyä. |
Arvoman 17.05.2010 04:20:32 | |
---|
Mantra: hard rock on parhautta! etenkin 80-90-luku! ei siihen voi kyllästyä. tässä lauseessa etenkin varmaankin tiivistyi miksei hard rock ja vanhemmalla metalilla vain ole kysyntää, koska ne ovat aivan kasaria ja ysäriä. Nuoriso ja musiikki liikkuu eteenpäin, ja yksinkertaisesti uudemmat tyylilajit vain tuovat enemmän ehkä monipuolisuutta ja jotain mitä ei ole ennen ollut. Jokaisella sukupolvella omat juttunsa. Enpä ainakaan itse tiedä mitään hard rock bändiä tuoreempaa joka toisi jotain uutta tai olisi modernia. Hattori Hanzo. |
Epämuusikko 17.05.2010 11:30:31 | |
---|
Arvoman: tässä lauseessa etenkin varmaankin tiivistyi miksei hard rock ja vanhemmalla metalilla vain ole kysyntää, koska ne ovat aivan kasaria ja ysäriä. Nuoriso ja musiikki liikkuu eteenpäin, ja yksinkertaisesti uudemmat tyylilajit vain tuovat enemmän ehkä monipuolisuutta ja jotain mitä ei ole ennen ollut. No jaa. Jokaisella sukupolvella omat juttunsa. Enpä ainakaan itse tiedä mitään hard rock bändiä tuoreempaa joka toisi jotain uutta tai olisi modernia. En osaa tulkita tuota lausumaa, mutta en myöskään näe nykytrendimusatyyleissä mitään "uutta" tai "modernia". En hipetihopeissa enkä heveissä. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
puusormi 17.05.2010 11:49:08 | |
---|
Jokainen sukupolvi kuvittelee keksivänsä seksinkin ensimmäistä kertaa maailmanhistoriassa. Kun ei iskää ja äiskää ole mukava kuvitella bylsimässä. Saapiko lähettää terveisiä? |
Teijo K. 17.05.2010 13:53:20 | |
---|
Epämuusikko: No jaa.
En osaa tulkita tuota lausumaa, mutta en myöskään näe nykytrendimusatyyleissä mitään "uutta" tai "modernia". En hipetihopeissa enkä heveissä. Eihän silleen ihan oikeasti uutta oo tullut satoihin vuosiin. :) Mutta kyllä jokainen sukupolvi aina sen oman mausteensa tuo soppaan. Ja wanhukset kauhistelee et onpa huonoa. Mä kyllä ainakin kasarihardrockiin kyllästyin jo silloin kasarilla, ihan paria poikkeusta lukuunottamatta. Ysärihardrockiin en sitten kai ikinä oikein tutustunutkaan. |
Drummer-K 13.06.2010 00:48:45 (muokattu 13.06.2010 00:50:29) | |
---|
Itekki vähän oon ihmetelly sitä, että on vaan näitä metallibändejä joka nurkassa kuseksimassa muiden rockin alalajien päälle. Oma bändi on tämmönen hardrock vetoinen bändi punkahtavalla sävyllä. Täällä Vihannissa ei meinaa löytyä kitaristia bändiin, vaikka luulis että niitä just löytyy. Kumma homma... Edit: Ja ainii. Tykkään itekki näistä 80-luvun metallibändeistä. Mm. Iron Maiden, Metallica, Megadeth, Slayer jne. Mutta en soita sitä juurikaan, muutakuin itekseni. Studiotekniikka on nannaa. |
Antti1 13.06.2010 12:06:15 | |
---|
Saas nähdä miten käy, mä just oon kokeilemassa tätä teoriaa. Itseäni kiinnostaa sellainen pienellä tukkaheviannoksella varustettu hardrock tyyliin Extreme jne. Kaksi muusikkoa onnistuin tuolla jo karistamaan, kun eivät enää viestiin vastanneet. :D "Jazz is just a series of mistakes without the 'oops'" - Nigel Tufnel |
naayer 19.06.2010 22:31:02 | |
---|
Ite haluaisin soittaa glam rockia. Mötley crueta, skid rowia ja guns and rosesia |
tepeh 20.06.2010 12:22:16 | |
---|
naayer: Ite haluaisin soittaa glam rockia. Mötley crueta, skid rowia ja guns and rosesia Oisha se ihan jees. Glam rock on parhautta. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
Sailori 30.07.2010 00:07:52 | |
---|
Metalcore -rumpali ilmoittautuu keskusteluun. Kyllä, soitan sitä emopoikien poser metallia, jota kaikki kuuntelee, mutta josta kukaan ei tykkää. :) Itekin vihasin aluks koko uuden metallin aaltoa, nu-metallista kaikkiin coreihin, enkä vieläkään kuuntele pakollista annosta enempää tän skenen biisejä. Elikkä, pyytäkää niitä metallijäbyjä teidän hard rock bändeihin, koska ne saattaa jopa tulla niihin. Mua ainakin henk. koht. kiinnostais rockin soitto kovastikin, koska siellä pääsis näyttämään itestään muutakin kun sitä tukutuku/blast -puolta. Hyville bändeille on aina tilaa genrestä riippumatta, ja omalla soundilla se ei-ihan-suosikki -genrekin voi muuttua ihan mukavaksi. Itsee kiinnostais Indierock/Glamrock toisena bändinä, mutta oon varmaan liian "pelottavan" näkönen em. skenejen bändeihin. :D Tää on kyl jätkät viiminen keikka joka vedetään selvinpäin. |
tepeh 30.07.2010 13:34:54 | |
---|
Sailori: Elikkä, pyytäkää niitä metallijäbyjä teidän hard rock bändeihin, koska ne saattaa jopa tulla niihin. Eipä oo tullu, vaikka on pyydetty. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
kitaristi 95 30.07.2010 19:35:01 | |
---|
Elikkä, pyytäkää niitä metallijäbyjä teidän hard rock bändeihin, koska ne saattaa jopa tulla niihin. Mua ainakin henk. koht. kiinnostais rockin soitto kovastikin, koska siellä pääsis näyttämään itestään muutakin kun sitä tukutuku/blast -puolta. Hyville bändeille on aina tilaa genrestä riippumatta, ja omalla soundilla se ei-ihan-suosikki -genrekin voi muuttua ihan mukavaksi. Itsee kiinnostais Indierock/Glamrock toisena bändinä, mutta oon varmaan liian "pelottavan" näkönen em. skenejen bändeihin. :D Mutta älä ota hardrockbändiin hiljasta heviangstaajaa, kun noi ny yleensä vaan hiljaa ja hampaat irvessä soittaa sitä rockia vaikka ollaan sanottu että vaikutteita metallista voidaan ottaa ja on otettukin. Siinä sitten metallibasisti soittaa hiljaa ja omia ideoita esittelemättä kunnes puolen vuoden päästä sanoo ettei jaksa enää olla vaikka ei oo koko aikana ollu kiinnostunu. Mikä vikana kun ketään koulussa ei kiinnosta soittaminen |
Sailori 30.07.2010 23:49:26 | |
---|
Mutta älä ota hardrockbändiin hiljasta heviangstaajaa, kun noi ny yleensä vaan hiljaa ja hampaat irvessä soittaa sitä rockia vaikka ollaan sanottu että vaikutteita metallista voidaan ottaa ja on otettukin. Siinä sitten metallibasisti soittaa hiljaa ja omia ideoita esittelemättä kunnes puolen vuoden päästä sanoo ettei jaksa enää olla vaikka ei oo koko aikana ollu kiinnostunu. No ihmisiä on tietenkin erilaisia, eikä se homma välttämättä ekalle jannulle napsu. Ite esim. olin kokoomassa metallin soittajista Misfits -covereita soittavaa punk/rock bändiä pari vuotta sitten ja hyvin toimi. Projekti tosin loppu muutaman keikan jälkeen kiireiden takia, mut edelleen kaikki mukana olleet soittajat tekis niitä keikkoja ihan mielellään. Onnea rockmuusikoiden löytämiseen. :)
Tää on kyl jätkät viiminen keikka joka vedetään selvinpäin. |
Dropped C 05.08.2010 17:16:20 | |
---|
Noita abaut parikymppisiä kollejahan jotka kulkee kasarivetimissä näkee nykyään harva se päivä. Taitaa olla Glam Rock ja Tukkahevi muotia nykyään? Bändejäkin on, samalla reeniksellä esim. meiän kanssa. |