Aihe: Osasi bändissä
1 2 3 4 5
Lennu
12.07.2008 13:49:56

Vittuilla ja eroilla bändistä aina kännipäissään. Varmaan tosi hauska kaveri.
"Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis
Shock Me
03.08.2008 00:14:55
Teen biisejä, soitan kitaraa ja suuta : )
"Music is Magic, Magic is life."- JH
Lycantrophy
08.08.2008 00:06:09
Oblivion scout, tällä hetkellä alotteleva kitaristi, basisti ja minä bändis. Soitan rumpuja ja ilman mua ei olis kyseistä Pändiä. Eli tärkeä osa kaikelta kannalta=)
Heavy metal makes it all!!!!
Thomas Häggblom
08.08.2008 02:00:14 (muokattu 08.08.2008 03:12:20)

Laitoinpa sit kaikki samantien :D

In Memorial

Soitan koskettimia ja osani on periä treenismaksuja hankalilta bänditovereilta, korvata vaikeita synatiluja helpoilla sovituksilla ja tylsillä piano-introilla, leikkiä soittotaidotonta tuomas holopaista keikoilla, yrittää päästä samalle planeetalle laulajan kanssa ja miettiä, että milloin taas seuraavaksi tapahtuis jotain järkevää. Treenejä tai keikkoja ei näillä näkymin ole ikinä ja jäseniä on vain neljä koska ei olla vieläkään löydetty rytmisektiota. Rumpalit haluaa aina soittaa rankempaa tavaraa ja basistit on joko tyhmiä läskejä tai soittotaidottomia tai muuten vaan käsittämättömiä avaruusolioita.

Deathly Sin

Soitan koskettimia tässäkin ja osani on odottaa että bändin taiteilijapomo saisi joskus jotain aikaseks että voisin soittaa jotain ja meikata kajaalit treenejä varten. Sit pitää myös ostaa hienoja goottivaatteita että sopis bändin vampyyri-imagoon jotta voisi poseerata promokuvissa jotka aina katoaa jonnekin ja jota ei missään julkaista. Jäseniä on kai viisi ja treenejä ei ikinä. Lisäksi ollaan kuulemma velkaa satoja euroja jollekin tuntemattomalle hemmolle treenikämpästä, jossa on lähinnä poltettu ruohoa biisien soittamisen sijaan.

My Demonicia

Suomen ehkä taidokkain ja parhaalta soundaava industrial-pumppu jossa soitin koskettimia ja osani oli alkaa seurustelemaan laulajan kanssa (joka on siis tyttö) ja eron myötä lähteä koko bändistä ilman ainuttakaan treeniä tai keikkaa. Jäseniä oli neljä. Mutta sainpahan silti nimeni näkyviin bändin myspace-sivuille. Kokemusta sekin.

Tranceprojekti

En soita yhtään mitään (edes Nord Leadia, koska en osaa) vaan yritän epätoivoisesti saada aikaan huonoa konemusiikkia ja joskus julkaista jotain.

Melometalli-projekti

Kaverin kanssa koitetaan väsätä naislalulu/sinfonia-juttua vaikka se ei kummallekaan ole ykkösjuttu. Tähän projektiin dumpataan myös kaikki ne biisit jotka on liian hienoja ja hyviä annettavaksi In Memorialille.

Noitalinnahuraa!-projekti

Tarkoitus olisi jamitella kaverin kanssa synalla ja akustisella kitaralla jotain post punk -juttua joskus kunhan kaveri keksii mitä helvettiä synalla tekee punk rock -bändissä.

Industrial-projekti

Pitäisi kuulemma tehdä nopeasti jotain industrialia, että ex-tyttöystävä pääsisi bändiin laulamaan ja Synapsiin keikalle.

Ikuisuusprojekti

Olisi oppia soittamaan edes sen verran että kehtaa omistaa Nord Leadeja sun muita.
Melodista metallia ja muusikonelämää, www.myspace.com/inmemorialband
Kasperi Tervonen
08.08.2008 02:32:57 (muokattu 11.08.2008 16:52:38)
Laitoinpa sit kaikki samantien :D

Kannetaan nyt sitten omakin korsi kekoon...

In Memorial

Mietiskelen tässä että onko kyseistä bändiä vielä olemassa. Viimeiset kaksi kuukautta osani on ollut maksaa treeniksestä jolle ei ole ollut mitään käyttöä, ja odottaa että viitsisikö joku tehdä bändin eteen jotain järkevää. Soitin bändissä aikoinaan kitaraa, silloin kuin meillä oli vielä rummuissa ja bassossa sessiosoittajat. Em. basisti ei tosin viitsinyt opetella biisejä ulkoa mutta soitettiin me silti neljä keikkaa.

Deathly Sin

Odottelen että milloin bändin "pomo" saisi sen verran aikaan että päästäisiin nauhottelemaan jotain. Hänellä on siis biisit gp-tiedostoina sellaisella koneella jolta niitä tiedostoja ei saa ainakaan toistaiseksi mitenkään ulos. Olen tässäkin bändissä siis käytännössä nimellisesti kitaristina. Myös muutama jäsen ja treenis puuttuu tyystin. Niin ja sit viel tietty se gootti/vampyyri/mikä lie imagospedeily... Alunperinhän mua ei huolittu bändiin koska en näyttänyt tarpeeksi Deathly Sin -uskottavalta.

Lisäksi ollaan kuulemma velkaa satoja euroja jollekin tuntemattomalle hemmolle treenikämpästä, jossa on lähinnä poltettu ruohoa biisien soittamisen sijaan.

Ainiin tääkin juttu! :D Tosiaan... en oo kyllä maksamassa yhtään mitään. ^^

Melometalli-projekti

Kaverin kanssa tosiaan koitetaan väsäillä jotain melometallin tapaista, mutta kummallakin on ehkä inpiraation ja motivaation kanssa semisti ongelmia. :) Tää on lähinnä sellanen varasto biiseille joita ei raaski luovuttaa In Memorialillekaan ettei ne menis tyystin hukkaan.

Industrial-projekti

Pitäisi kuulemma tehdä nopeasti jotain industrialia ja ilmeisesti rämpyttää vähän kitaraa, että kaverin ex-tyttöystävä pääsisi bändiin laulamaan ja Synapsiin keikalle.

e: Niin ja onhan mullakin tietty vielä se hankalin kaikista:

Ikuisuusprojekti

Olis vitun hienoa oppia joskus soittamaan sen verran että vois olla ees jossain määrin tyytyväinen itseensä ja kehtais soittaa tällä naurettavan hintasella mesalla. :-)
"the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde
Riq44
08.09.2008 21:31:57 (muokattu 11.09.2008 16:19:18)
Meidän bändissä oon kosketin soittaja, tai pitäisi olla, mutta siihen asti kunnes saadaan lisää jäseniä olen vähän joka paikan sähläri... Lauleskelen joskus, vaikkei ääneni niin kauhean hyvä ookkaan(kukaan ei sitä koskaan uskalla kommentoida:D) ja soittelen kitaraa, sekä nyt tällä hetkellä soittelen bassoa.
Treenejä meillä on melko harvoin näin aluksi, koska treenis puuttuu, treenaamme kaverin luona, ja bändissämme on nyt siis tällä hetkellä 3 jäsentä: Minä, kitaristi sekä rumpali:D
Kotaja
17.09.2008 09:18:12 (muokattu 17.09.2008 09:23:23)
Crimson Dawn, viiden hengen metallipumppu, pääasiallisena tehtävänä basson nypläys ja reeniksen isännöinti. Perustettu joskus hamassa menneisyydessä.

Livactup Satan Opium, neljän hengen ei-ehkä-niin-vakava pläkmetalrojekti, joka yllättäen perustettiin muutaman kaljan jälkeen. Yhdet reenit pidetty, jolloin nauhoitettiin esikoissinkku. Tehtäviin kuuluu tuottaa pehrinkerin säröspedulla maustettua epävireistä alavireistä bassometeliä

Cunt Grinder, kahden hengen pändi. Tyylisuuntaa ei vielä päätetty, mutta emo- tai suomirokki olleet aika vahvoja ehdokkaita. Perustettu jurassik-rokista tultaes, ja kukaan ei ollut kaljoissa. Tehtävä vielä hieman epäselvä, sillä yhtään treeniä tai vastaavaa ei olla vielä pidetty:D
Jermakki
17.09.2008 15:46:37
Kahden kaverin kanssa bändi perusteilla, kukaan ei osaa mitään (vielä), itse olen bändin johtohahmo, laulaja kitaristi. Olen ainut soittotaitoinen meistä.
Ren-sama
23.09.2008 23:04:30
Toxic Rain Theater

Kahden aikasemman bändini fuusio. Soitetaan kaikenlaista rock-pohjaista musaa. Olen lead kitaristi, ja surkea sellainen, ja vedän osuuteni aina vähän sinne päin... 8)
Olen myös aikalailla vastuussa siitä, että homma toimii ja pidän koko hommaa kasassa.
tcitc
23.09.2008 23:38:56
Soitan lead-kitaraa, laulan stemmoja, väitän vastaan ja annan tyhmiä ideoitani esille.
Amateurs built Titanic, professionals built the ark.
Kailis
25.09.2008 12:06:45 (muokattu 25.09.2008 12:10:13)

Lisäksi ollaan kuulemma velkaa satoja euroja jollekin tuntemattomalle hemmolle treenikämpästä, jossa on lähinnä poltettu ruohoa biisien soittamisen sijaan.

Mitä vittua se sille vuokraajalle kuuluu mitä te siellä kämpillä väsäätte? Jos te otatte vuoron sieltä se on muilta pois vaikka panisitte toisianne perseeseen siellä. Vähennä vaikka noita "projektejasi" että voit maksaa kämpästä. Joku sen maksaa kuitenkin. Vähän rotia hei!

EDIT

Siis tämä sille joka on sopinut treenikämpän lainasta.
losalvaros
26.09.2008 17:44:38 (muokattu 26.09.2008 17:44:59)
Yngwie Malmsteenin kaltainen musiikillinen nero ja jumala. Jos ei kiinnosta niin saa lähteä kävelemään.

mie
Blackmore Hendrix Malmsteen SRV Gilbert E. Johnson
Moimies
26.09.2008 21:51:05 (muokattu 28.09.2008 14:29:06)
Ei enää mikään, ainakaan tuolla entisellä kokoonpanolla, onneksi. Rumpali oli murheenkryyneistä hirvittävin. Uutta soittajaa vaan siis jostain kehiin.
Nyt kunno rähinät pystyy.
rocking_lamprey
28.09.2008 17:50:34 (muokattu 30.09.2008 06:48:35)
Staglady on bändin nimi ja ollaan huumorimielessä luokiteltu ittemme hard rock-popiksi :) eli semmosta rokkia, powerpoppiakin.

Ite toimin solistin ominaisuudessa ja näköjään jonkunasteisena keulakuvana ja promoottorinakin.... Biisejäkin kirjottelen, enimmäkseen sanoitan mutta sävellystäkin tulee joskus harjotettua sekä yksin että kimpassa soolokitaristin kanssa.
Kasassa ollaan oltu lokakuusta 2007, muut jäsenet soitellu keskenään jotain 15 vuotta mut minä hyppäsin messiin vasta vuosi sitten. Ja tavotteet korkealla :)

edit: Ja treenataan vähintään se kerran viikossa.
If you REALLY wanna do it... do it with a rocker.
firemoon223
18.11.2008 19:33:16
Tossa vähä aikaa otettiin uusi rytmikitaristi, koska jouduimme potkimaan vanhan pihalle, ei nimittäin tyyppiä näkynyt treeneissä.
Charge
06.05.2009 12:30:35

Olen kiipparisti/säveltäjä/sanoittaja.
Autappa aloittelevaa muusikkoa ja kerro mielipidettä biiseistä www.mikseri.net/fadoac
Midboss
11.05.2009 17:16:51
Bändi: Death by Dead

soittaa metallia

4 jäsentä

2 kitaristia
1 basisti (ja se o likka)
1 rumpali
itte oon komppikitaristi, sanottaja, säveltäjä (ja ehkä tulevaisuudessa laulaja)
suhtkoht tuore projekti, omia biisejä on tällä hetkellä 1 mut nyt on taas uusia
ideoita pää täyn'.

treenit kerran viikossa.
Silppuri
13.05.2009 14:33:15

QBA (Quarter of Blind Anger)

-Yksi kolmesta biisintekijästä
-Kitaristi (en oikein tiä, että kumpi meistä on lead ja kumpi rhythm. Onko ees väliä? Soolot tosin vetelee toinen....)
-Taustalaulaja
-Treenikämpän avaimen haltija
-Toinen niistä harvoista, jotka jaksaa päivitellä bändin sivuja

Treenaus ennen keikkaa koko poppoolla (jos sillonkaan) eli parin kuukauden välein... Ei haittais vaikka vähän useamminkin soittelis koko porukalla.
"I havent slept since I woke up."
tcitc
13.05.2009 23:30:31
tcitc: Soitan lead-kitaraa, laulan stemmoja, väitän vastaan ja annan tyhmiä ideoitani esille.

Nyt on bändi vaihtunu, soitan bassoa ja hymyilen, tottelen kiltisti mitä muut sanoo :)
Amateurs built Titanic, professionals built the ark.
klemmari
14.05.2009 16:41:12
Mä soitan kitaraa bändissä nimeltä Klap. Siinä on vain 2 tyyppiä mä ja rumpali. Me treenataan kerran viikossa omia biisejä ja kovereita. Eka keikka on kohta ja se on nastaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)