Aihe: näin meidän bändissä toimitaan..
1 2 3
Henri93
22.04.2008 22:57:44

Itse olin ensin soolokitaristi sit väistyin paremman kitaristin tieltä (omasta tahdosta) komppi kitaristiksi. Sit bändin basisti ja laulaja eros joten nyt olen basisti ja laulaja. Tosin nyt toivottavasti saahaan bändiin laulaja niin saan soitella vaan bassoa :D

btw. mukava ku jakelin alku aikoina basisti vitsejä, nyt saan kuulla niitä ite :D
jeejee
sahkuifk
22.04.2008 23:07:08
Itse olin ensin soolokitaristi sit väistyin paremman kitaristin tieltä (omasta tahdosta) komppi kitaristiksi. Sit bändin basisti ja laulaja eros joten nyt olen basisti ja laulaja. Tosin nyt toivottavasti saahaan bändiin laulaja niin saan soitella vaan bassoa :D

btw. mukava ku jakelin alku aikoina basisti vitsejä, nyt saan kuulla niitä ite :D

Laula vaan niin pirusti muta älä suota alka tekstejä värkään.
Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen.
kimurantti1
23.04.2008 00:12:08
Itse olin ensin soolokitaristi sit väistyin paremman kitaristin tieltä (omasta tahdosta) komppi kitaristiksi. Sit bändin basisti ja laulaja eros joten nyt olen basisti ja laulaja.

Hahhah, musta on aivan mieletöntä että jollakin on tuollainen asenne hommaan! Se on todellakin jo sitä, että soitetaan musiikkia eikä vaan omaa soitinta. Olisi hienoa, jos joka bändistä löytyisi vastaava yleismies jantunen. :-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)