Aihe: Omat pitkäikäiset korvatulppasi.
1 2 3
Antti1
23.11.2008 12:33:01
Varsin vähän näköjään porukka käyttää luureja?

Kyllä, koska mulla ei ole ainakaan mitään ongelmia vaikun yms. kanssa. Ihan soundipoliittinen juttu, eikä ne varsinkaan keikoilla pysyis edes päässä, ellei vetäis teipillä pään ympäri niitä kiinni. :)
Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775
Morhange
26.11.2008 16:51:41 (muokattu 26.11.2008 16:53:04)

Enhän määkään noita keikoilla käytä. Treeneissä vain, ovat nääms mukavammat, jos täytyypi välillä saada ne helposti pois tai takasin päähän. Ja on nuo mukavammat reeni käytössä muutenkin. Munsta.

E:Ja kyllä noilla kuuluu ihan yhtä hyvin kaikki soittimet jne, kuin tulpillakin.
14.6.2009 Metallica kenttä. Oulun ekat liput! Kesällä nähhään!
Antti1
26.11.2008 19:43:01
E:Ja kyllä noilla kuuluu ihan yhtä hyvin kaikki soittimet jne, kuin tulpillakin.

Riippuu tulpista. Valettuihin ja kunnon filttereillä varustettuihin ei voi edes huumorilla ruveta vertaamaan.
Morhange
27.11.2008 18:19:57

Riippuu tulpista. Valettuihin ja kunnon filttereillä varustettuihin ei voi edes huumorilla ruveta vertaamaan.

Totta. Mutta, mikäli käytössä on joku earin 2e tulpat, niin on aivan sama, millä sitä vetää, kuha kuulo ei mene.
oiva tumpeloinen
27.11.2008 21:05:11
Totta. Mutta, mikäli käytössä on joku earin 2e tulpat, niin on aivan sama, millä sitä vetää, kuha kuulo ei mene.

Niin. Mun mielestä on vain kovin mielenkiintoista, että soittimiin sijoitetaan hyvien soundien toivossa tuhansia euroja ja sitten koko roska pilataan Peltoreilla.

Valettu tulppa tulee aika hätäseen korvasta ulos ja menee sisään yhtä nopeasti. Sitä ei tarvitse rypistellä, eikä asetella, kuten niitä 50 sentin uretaanipalloja.
Carpenter
27.11.2008 21:12:37
Niin. Mun mielestä on vain kovin mielenkiintoista, että soittimiin sijoitetaan hyvien soundien toivossa tuhansia euroja ja sitten koko roska pilataan Peltoreilla.

Kato muuten ei korvat kestä, kun niitä putkimarsuja luukuttaa. Ja luukuttamalla saundihan on tunnetusti paras.
Basisti on lyömäsoitin.
Antti1
27.11.2008 21:56:37
Kato muuten ei korvat kestä, kun niitä putkimarsuja luukuttaa. Ja luukuttamalla saundihan on tunnetusti paras.

Ja Peltoreilla ja vaahtomuoveilla se soundi on taas tunnetusti hirveää paskaa. Ei hymiötä, en vitsaile.
Morhange
28.11.2008 12:34:26

Kotona yksin sitä saundia kaunistellaan, ei treeneissä! ;)

Valettu tulppa tulee aika hätäseen korvasta ulos ja menee sisään yhtä nopeasti. Sitä ei tarvitse rypistellä, eikä asetella, kuten niitä 50 sentin uretaanipalloja.

Ja tuohon, että kuinkas paljon tuommoset vaikkapa keskitason valetut sitte maksais? Ei nimittäin sitten mitään hajua.
oiva tumpeloinen
28.11.2008 16:17:05
Ja tuohon, että kuinkas paljon tuommoset vaikkapa keskitason valetut sitte maksais? Ei nimittäin sitten mitään hajua.

jotain 150-200 euroa saa varata rahaa. Kalliit on, mut on ne oikeasti sen arvoiset.
Jeltz
29.11.2008 19:53:20

Suomessa merkkejä valetuille tulpille on kaksi: Finfonic ja Elacin. Hinta riippuu tilaajien määrästä kerrallaan, yli 10 henkilön kimppatilauksessa hinta laskee useamman kymmentä euroa. Yksinään tilatessa hinta lienee kummallakin valmistajalla hiukan yli 200€.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
Progressor
29.11.2008 21:27:29
Suomessa merkkejä valetuille tulpille on kaksi: Finfonic ja Elacin. Hinta riippuu tilaajien määrästä kerrallaan, yli 10 henkilön kimppatilauksessa hinta laskee useamman kymmentä euroa. Yksinään tilatessa hinta lienee kummallakin valmistajalla hiukan yli 200€.

Lisäisin vielä, että noissa ei taida olla erikseen mitään "keskitason" tulppia, vaan nuo ovat kaikki ihan parasta laatua.
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
S.M.A.K.
haukotus
30.11.2008 13:08:53
Sinänsä aika vittumainen juttu kun lomareissulla sukeltelin periaatteessa jatkuvasti välillä piti käydä saunassa lämmittelemässä niin sukeltelin riittävän syvällä että paine tunki korvaan jotain paskaa joten korvatulehdushan siitä tuli ja sen seurauksena toisen korvakäytävän alku lösähti hieman kasaan joten en pysty käyttämään kaikkia korvatulppia. :(
Seba
01.12.2008 00:00:38

Tässähän on hyvä muistuttaa sitten käynnissä olevasta kimppatilauksesta jossa kerätään osallistujia pk-seudulta tai sinne tarvittaessa raahautuvista.

5 on minimi jolla lähetään, jolloin hinta on 180€ per pari, 10 ja yli on 170€ parilta.
Suositushinta on 205€

Kimppa toteutetaan joulu-tammikuun aikana.

Kimppatilaushuoneessa listaan nimeä alle.
Silenseux
29.12.2008 22:57:22

konsalla tehtiin syksyllä kimppatilaus elacineista ja tänään tuli vihdoinkin 170e lasku postissa. itse tulppia en ole vielä nähnyt. argh. no pitää maksella tuo niin jospa ne tulpatkin sieltä tulee ajan kanssa..

säikähdin laskua aluksi että mitä hittoa olen tilannut näin kallilla?! :D puhelimessa vasta selvisi että tulpista oli kyse..
James Jamerson on minusta erityisen HYVÄ.
Seba
02.01.2009 00:40:04

Meille ainakin sanottiin elacineita tilattaessa että lasku tulee samalla kun tulpatkin.
Mä en ainakaan maksa mitään enää etukäteen kun on toisin sovittu jo.

Kun tulpat loksahtaa mukavavasti korvakäytäviin niin avaan nettipankin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)