Aihe: Alkoholi ja treenit!
1 2 3 4 5 6 7
Valdemar
07.03.2003 17:14:22
eikös se jussi nii oo että ne "reenit" on sitten vasta jälkeenpäin !
KooAa
09.03.2003 12:09:40
Tuli ne kaljatreenit kokeiltua perjantaina niin että taju lähti loppujen lopuksi. Oli vielä eka soittokerta kaverin kanssa, oltiin siis kahdestaan. Kääntyipä sitten väittelyksi tietenkin, niin että onneks oltiin tuttuja.
No, loppu hyvin - kaikki hyvin: kaveri iski lauantaina paperin kouraan ja sanoi haluavansa sävellyksen paperista löytyvälle sanoitukselle.

Täytyy kyllä jatkossa ottaa vähintäänkin vähemmin sitä olutta
JasonBeckerWannabe
09.03.2003 15:14:29
Ei juoda treeneissä mutta tuntuu että krapulassa lähtee parhaimmat tilut =) Jotkut jutut taas ei onnistu ollenkaan...
Referring Jason as a genious is an understatement :Marty Friedman

10.03.2003 13:46:09
Jos ensin oppii soittamaan sujuvasti selvinpäin ja on taitava,
voi sitten ottaa treeneissä viinaa.

Niin tunnen myös soittajia jotka on koko musiikkiuransa ajan(n.15v.) ottanut "kohtuudella" sekä treeneissä että keikoilla,..

Joten jos on opetellut soittamaan pienessä nosteessa niin ei se paljon lopputulosta pahenna,, päinvastoin.

Sitäpaitsi: mulle tää on soittaminen on vielä mukavaa, kun asioita ei ota liian tosissaan,.(hitto mitkä loppuriimit))
"Lauluni tulevat jostain tuolta siniseltä taivaalta" Unto Mononen
Hermanni
11.03.2003 11:27:00
on se kiva joskus olla treeneissäkin ihan tuhannen soossissa.
joo.
Mouhi
11.03.2003 12:00:24

Pöllölaakso haloo!!!

Mitä, mitä, ainahan bändihommiin on keitonottamminen kuulunut. Tottakai siellä pitää soittokondiksessa olla, mutta kuka menee bändiin jossa ei saa muutamaa biisonia tiputtaa treenien ohella. EI HELVETTI, kotiin ja pianoa pimputtamaan lapset!

Kai täällä nyt sentään on porukkaa meikäläisenkin puolella?

Minä seison takanasi.
Ehdottomasti soiton ohella saa ottaa olutta/viinaa, kunhan soittokyky säilyy.
It's not the speed that kills you.
Juntunen
11.03.2003 13:40:12

Sen verran harvoin on reenejä nykyään mahdollista pitää, ettei tulisi kuuloonkaan pilata niitä humalatilalla. Sama homma keikkojen suhteen. Ehkä ennen keikkaa voi yhden ottaa mutta useampaa ei. Itse en ota mieluummin yhtään.
Eikai tässä muuta http://www.j-juntunen.tk
Eclipse
11.03.2003 15:56:04
Sen verran harvoin on reenejä nykyään mahdollista pitää, ettei tulisi kuuloonkaan pilata niitä humalatilalla. Sama homma keikkojen suhteen. Ehkä ennen keikkaa voi yhden ottaa mutta useampaa ei. Itse en ota mieluummin yhtään.

Eihän yhdestä saa mitään fiilistä. Neljä litran tuoppia kaljaa ois aika hyvä, mutta siinä on vain yksi ongelma: ei oo kiva jos keikan aikana tulee kusihätä.

Eli ennen keikkaa varmaan kannattais imasta sellanen parin desin kossupullo ja pari stobea.
Vilhelmus
11.03.2003 15:59:04

Eihän yhdestä saa mitään fiilistä. Neljä litran tuoppia kaljaa ois aika hyvä, mutta siinä on vain yksi ongelma: ei oo kiva jos keikan aikana tulee kusihätä.

Joo. Itse pidän muutamasta minttuviinasnapsista, kun perinteinen kirkas ei oikein putoile. (siis sanan yhdessä merkityksessä)
Metallimusiikki on pelastanut minut jeesukselta.
ganesha
13.03.2003 13:44:28
kyllä kaikkia mahdollisia päihteitä pitää opetella ottamaan jos meinaa musiikkipisneksessä pärjätä. sitä paitsi: lahjattomat treenaa - mä vaan soitan. hah hah. repikää siitä, -tanan tiukkapipot! :)
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
Eclipse
13.03.2003 15:24:37
kyllä kaikkia mahdollisia päihteitä pitää opetella ottamaan jos meinaa musiikkipisneksessä pärjätä. sitä paitsi: lahjattomat treenaa - mä vaan soitan. hah hah. repikää siitä, -tanan tiukkapipot! :)

Niin just! Se riippuu ihan musatyylistä. Ei mikään Yngwie voi vetää litraa kossua ennen keikkaa, mutta jos soittaa sellasta räkäpunkkia, niin on vaan sitä parempi mitä enemmän on kännissä.
Walrus
14.03.2003 15:47:10
Varsinaiset treenit pidetään aina selvinpäin (rumpalia lukuunottamatta) mutta jamitellessa kaljan juonti on täysin suotavaa.
reponen
15.03.2003 19:55:51

Hau! Eiköhän se oo bändist ja soittajist kii toi viinan otto. Joka kerta otetaan parit eikä siit oo haittaa..Soitto kulkee kyllä! Kaljatreenit on vitun jees!!!
Pämppy
03.09.2003 18:48:21

"Miten on, otattako treeneissä? Toki joskus voi ja on tervettäkin bändin kanssa ottaa kämpillä ryyppyjamisessio, mutta että jatkuvasti jos sitä tapahtuu treeneissä nii sillon meikäläinen ei sitä ymmärrä!!"

Itseä vituttaa aina kun toiset jotka käyttää treenistä vetää vissiin aika laillakin tuota viinaa. Aina kun menee treenikselle noiden toisten jlk, on kämppä täynnä kaljapulloja, tupakantuhkat on missä sattuu + tumpit ja omat kamat on kännipäissä 'unohdettu' laittaa omille paikoilleen. Sitten kun joku vielä oli kerran unohtanut ikkunan auki, nousi kiukku potenssiin kymmenen...

Mielestäni ryypätä voi ja pitääkin joskus, mutta ei treenikämppä ole mikään juopottelupaikka.
PuNkKi
04.09.2003 01:04:58
Kyllähän sitä aina välillä tulee hieman otettua kun treenit on.
mutta ei nyt aivan joka kerta, silloin kun ottaa...
ottaa sitten hieman enempi...
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
Ta Wicked G
04.09.2003 14:36:56
Me pidetään meillä ylihuomenna treenit/ryyppäjäiset (ja synttärit). Katotaan sit kuinka homma kulkee.
Fuck the reality! I'm going home!
Tsorri
05.09.2003 09:13:10
Kieliä kuulemma menee poikki.. Ite en oo soitellu kuin, loivassa nousuhumalassa. Se on parasta.
Projekteja pystyyn.
J.Ahonen
05.09.2003 09:23:32
Humalassa soitetaan fuusijazzia.
J.Ahonen
05.09.2003 09:24:02
fuusio
baron
05.09.2003 13:48:27

Mä saan kyllä viinan menemään alas ilman, että soitin on lähelläkään eli sitä varten ei treenejä tarvitse pitää.

Sitäpaitsi mä luulen, että parasta treenia kännissä soittamista varten on treenata kappaleet hyvin selvin päin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)