JCM 19.12.2010 23:40:17 | |
---|
Simo78: N. kerta viikossa treenattiin, nyt en kuukauteen käynyt ja tavoite n.10v. ilman bänditreenejä;-) Uijui. Paljon on siis keikkaa luvassa!!!!! Ittellä nyt hyvä putki -> perjantaina treenit, lauantaina treenit, sunnuntaina treenit, huomenna treenit. Ennen perjantaita olin Suomessa edellisen kerran viime sunnuntaina ja silloinkin oli treenit. Treenaaminen on mukavaa, kun porukat toimii! |
Simo78 20.12.2010 18:15:42 | |
---|
JCM: Uijui. Paljon on siis keikkaa luvassa!!!!! Eipä ole mulla keikkaa yhtään, toivottavasti muilla jätkillä sitäkin enempi! "Virallisesti" oon vielä remmissä, ettei vaikuta tulevan helvetin hyvän EP:n vastaanottoon... |
Cornflake 14.01.2011 09:52:12 | |
---|
Päivitys. Nykyjään kahdet treenit viikossa, yhdet / bändi. Tosin melkein joka viikko toiset peruuntuu, eli ihan ok lepposa tahti. Toisaalta esmes tällä viikolla olen nukkunut, ollut töissä ja loput ajat treenaamassa. Et sellata epätasasen tasasta menoa. Redbound! I ain't gonna work on Maggie's farm no more |
Salkin 14.01.2011 10:11:47 | |
---|
Joo, me treenataan yhdessä kerran viikossa, tai se on ainakin tavoite. Kun kerran triosta on kyse niin kyllä me kaksistaan kitaristin kanssa saadaan tehtyä jos rumpali ei satu pääsee paikalle. Mutta tavoite on muutenkin olla stressaamatta näistä touhuista kun kyse on harrastuksesta eikä mistään muusta. Silloin nuorempana painettiin kyllä silloisen bändin kanssa 3 krt viikko ja se kyllä näky soitossakin, tosin silloin kun soittele itse viimeisiä kertoja siinä pumpussa niin kyllä se enemmän negatiivisena näkyi kun vaan väsyi siihen niin paljon. Ja mitä itse kotona tehtyä on vähän niin ja näin.. Lasketaanko biisien tekeminen treenaamiseksi vai ei? siitä voi olla montaa mieltä. Mutta onneksi ollaan kaikki siinä pisteessä soittajina ettei tarvitse mennä treeneihin soittoa opettelemaan vaan mennään opettelemaan biisejä, jotka äänitetään livenä joita kuunnellaan kotona ja mietitään eteenpäin. Lähinnä meidän treeneissä tärkeintä on se että, hahmotetaan biisin rakenne jonka jälkeen aletaan miettiä mitä niissä soittetais. Tätä keskustelua käydään sosiaalisessa median suomilla toiminnoilla lähes päivittäin.. Kun kerran ollaan onnellisia siinäkin suhteessa että, osataan kertoa oma ajatus soitosta sillä tavalla että, sen kaikki ymmärtää.. onko tässä tarpeeks bassoa? ai on, no mä laitan vähän lisää. |
Kailis 19.01.2011 14:36:55 | |
---|
Pyritään joka sunnuntai treenaamaan/äänittämään/miksaamaan. Sen päälle käyn satunnaisesti, joskus ihan helvetisti, yksin. Hinttipopin hinkkaaja ja natsimopopoika meni saunaan. |