Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 517 18 19 20 2165 66 67 68 69
amppa
25.11.2006 16:06:27
Kitaristi tänään: "Ei pysty, pitää tehdä kaikennäkösiä juttuja."
Mysli
25.11.2006 17:18:34
Elokuvii on tullu uus James Bondi.
I drink that stuff and start getting obscene.
teukka
25.11.2006 21:08:29
Se on sellainen juttu että jos meidän orkesterissa joku rupee järjestäen keksimään kaikkia syitä poissa oloon niin se kertoo kiinnostuksen puutteesta.Siinä tapauksessa ei muuta kuin pihalle vaan.
Tätä tilannetta ei toistaiseksi ole ja uskon ettei tulekaan.
Pointti on kuitenkin se että jos ei ole motivaatiota niin eihän siitä mitään synnykään.
Itse olen monta harrastusta lopettanut sen takia että siitä on vaan tullut "pakkopullaa".
Silloin ei auta enää mikään.Jos ei nappaa niin ei.
Sitä on yhden sun toisen sitten turha väkisin roikkua mukana.Se rupee vaan nyppimään ajan kanssa pahemmin ja pahimmillaan jollain jäsenellä pyyhitään lattiaakin :)
-Cale
25.11.2006 21:14:08
Se on sellainen juttu että jos meidän orkesterissa joku rupee järjestäen keksimään kaikkia syitä poissa oloon niin se kertoo kiinnostuksen puutteesta.Siinä tapauksessa ei muuta kuin pihalle vaan.
Tätä tilannetta ei toistaiseksi ole ja uskon ettei tulekaan.
Pointti on kuitenkin se että jos ei ole motivaatiota niin eihän siitä mitään synnykään.
Itse olen monta harrastusta lopettanut sen takia että siitä on vaan tullut "pakkopullaa".
Silloin ei auta enää mikään.Jos ei nappaa niin ei.
Sitä on yhden sun toisen sitten turha väkisin roikkua mukana.Se rupee vaan nyppimään ajan kanssa pahemmin ja pahimmillaan jollain jäsenellä pyyhitään lattiaakin :)

Aivan, täysin samaa mieltä! Tosin jos itse toimisin edellämainitulla tavalla bändissäni ei olisi enää muita kuin minä itse :)
Gumar
26.11.2006 13:31:57
Erään bändin jäsenen loistavahko selitys: "Oon äitillä enkä löydä saappaita enkä pyörän avainta." Vastasin:"Älä viiti, onko tää joku vitsi?" Se:"Noooo.. Oho nyt ne löytyki!"
Da Make
26.11.2006 20:15:58
"Ei kerkee enään."
Katso omat plussasi täältä! : Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki : "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
Kapane
27.11.2006 12:14:39

Aika assari on vedota pyykinpesuun.

Rumpali joutui lähtemään reeneistä kesken, kun ei ollut puhtaita kalsareita huomiseksi.
Laulaja soitti, että ei voi tulla reeneihin, koska oli laittanut pesukoneen väärälle tuntia pidemmälle ohjelmalle. No sovittiin, et tulee sit tuntia myöhemmin. No eikö se soita tunnin päästä, että "joo unohdin muute laittaa pesuainetta".
Skenehuora jo 4,5 vuotta.
Cardus
28.11.2006 13:45:50
onhan näitä kuultu vaikka minkälaisia...

mm.edellisen kitaristin piti olla muijan duunipaikalla pitämässä sille seuraa... mutta kyse on yleensä henkilökohtaisista prioriteeteistä jotka jokainen tekee itse oman päänsä sisällä. Jos bändissä ollaan niin pitäähän sen bändin olla jokaiselle tärkeä osa elämää. joskaan ei välttämättä tärkein.

esim meillä on basistilla ja kosketinsoittajalla kirjotukset niin ei meistä kukaan itke jos ko.henkilöt istuu kotona kirjan ääressä. se on elämää sellainen ja turha sitä on itkeä koska sitten kun ne kirjotukset on ohi ni sit voi taas panostaa enemmän.

aivan täysin turha itkeä vaikka jäisi monelta viikolta treenit ohi jos kuitenkin jokainen bändin jäsen on tietonen siitä mitä ko.henkilöllä on. esim kirjoitukset. tai satunnaiset autokoulut yms. ei sitä pidä ihmiset hampaat irvessä tehdä. musiikin on kuitenkin tarkoitus olla hauskan pitoa ystävien kanssa.. ottakaa vaan iisisti ja tehkää sitä omaa juttuanne rauhassa ja etsikää sitä omaa juttuanne ja jos joku jää treeneistä pois ja treenit täytyy perua niin tehkää omia henk.koht. juttujanne sillon ja käyttäkää aika hyödyksi sen sijaan että istuisitte vesisateessa kiroamassa paskaa elämää kun se vitun basisti ei päässy tänää treeneihin...

...kyllä se siit
Harjateräs
06.01.2007 16:56:08 (muokattu 06.01.2007 16:57:18)
Meidän bändin basisti on se joka puuttuu harkoista ja kohtalaisen usein...Muutama hyvä selitys tässä :

1. Me mennää mummolle syömää mansikoita. (tämän selityksen aikaan ei edes ollut mansikoita)
2. Pitää lukee kokeisii kokeet viikon päästä.
3. Meille tulee vieraita.(selitys joka toinen viikkoo)
4. Pitää asentaa tietokone siin menee koko ilta. (Menee enintään 1 tunti :D)
5. Miel on jalkapallo harkat. ( Kitaristi jättää jääkiekko harkat väliin bändi toiminnan takia)

Miksi se on basisti mikä ei meinaa tulla harkkoihin... Onko niiden Rooli liian pieni vai?????
Teijo K.
06.01.2007 17:08:37

Miksi se on basisti mikä ei meinaa tulla harkkoihin... Onko niiden Rooli liian pieni vai?????

Teillä on vääränlaisia basisteja. Mie olen törmännyt lähinnä kitaristeihin jotka eivät saavu treeneihin, ainakaan ajoissa. Edellisen bändin kitaristi oli aina vähintään puoli tuntia myöhässä, usein parikin tuntia.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1

Silloin olet ajatteleva asioita, ja kun käsität basson Tieksi. olet ymmärtävä Tien bassona.
propaganda
07.01.2007 00:20:18

tuota potkimista on hyvin vaikea tehdä pienellä paikkakunnalla jossa soittajia on hyvin rajoitetusti ja vielä jos kyseisen "lintsaajan" tatsi sattuu olemaan hyvin olennainen osa soundia :(
Nyt ollaan poikien kaa yritetty "hiostella" sitä; hommaillaan keikkoja helvetin tiheään ja me muut treenataan ku hullut eläimet. Tarkoituksena ois saada kyseinen tyyppi huomaamaan olevansa pallona jalassa ja ittamaan itseään niskasta kiinni tai vaihtoehtoisesti lähtemään oma-alotteisesti bändistä.
Leper Messiah
07.01.2007 11:09:46
Kaikki syyt, jotka pitää valehdella.

Punttisika #3 Runkku monsteri #4 Lopettaisit jo pikkuhiljaa ton ininäs. -Julmettu
loituma
07.01.2007 15:55:59
aika naurettava on: "pitää ostaa pikkuveljelle jäätelö"
Myy minulle Marshall Valvestate 8080
Dominator
01.02.2007 17:39:31

Kaverin bändin rumpali

"Sori pitää mennä OC alkaa"

Saman bändin basisti

"Mennää pelaa NHL 2007:aa"
OHO!
Nieby
01.02.2007 19:19:16
Kaverin bändin rumpali

"Sori pitää mennä OC alkaa"

Saman bändin basisti

"Mennää pelaa NHL 2007:aa"

Omistautuneita on nuo äijät hommalleen :)

meillä ei mitään ongelmia.. reeneihin tullaan joka ikinen kerta ja siinä pysytään.. toisen bändin kitaristi välillä skippaa krapulan takia mutta ...
D-pick
01.02.2007 20:31:16
meillä ei mitään ongelmia.. reeneihin tullaan joka ikinen kerta ja siinä pysytään.. toisen bändin kitaristi välillä skippaa krapulan takia mutta ...

Meillä on kans suunnilleen sama homma. Toinen kitaristi ottaa toisinaan treeneissä loiventavia ettei tarvi olla pois treeneistä krapulan takia. :)
hoffe
06.02.2007 09:57:28
Aamukalja.
Saunavuoro.
"Ei ehdi".
Muut kaverit.
Paskaa musaa.
Känni.
Duuni.
"Kaikkien kukkien puutarhassa vallitsee rikkaruohojen tyrannia."
Jumina5/6
06.02.2007 12:20:45
Paskaa musaa.

Toihan on itse asiassa aika hyvä syy, ainakin jos kyseinen soittaja tarkoittaa sillä treeneissä vedettävää, eikä juuri stereoistaan tulevaa.
Deep Blue Sheep.
porcupine
06.02.2007 12:36:52
"Pitää mennä porukoiden kanssa kauppaan ostaa voita."

Tätä käytin aikoinani itse. Kyseessä oli semmonen tilanne, että en halunnut mennä treeneihin. Jotenkin tunsin itseni ulkopuoliseksi niiden tyyppien kanssa (mä olin se, jolle aina vittuiltiin, näin muistelisin), enkä ollut niin varma omista soittotaidoistanikaan, joten ajatus bänditreeneistä tuntui, kuin olisi pitänyt mennä hammaslääkäriin. Onneksi jätkät jaksoi pakottaa mua aina silloin tällöin soittamaan, sillä ajan myötä (taitojen karttuessa) soittaminen alkoi tuntua paljon mielekkäämmältä. Olihan se tosin vittumoista mennä noinkin läpinäkyvän valheen jälkeen treeneihin, mutta se olutta ja mennyttä.
Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta.
Dominator
06.02.2007 22:58:12

Taas vaihteeksi kaverin bändin basisti

"Oon kotona, en pääse"
OHO!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)