Vesuri 13.11.2006 23:59:26 | |
---|
Kitaristi: Aivan ihme kaveri. Rumpali: Luulee olevansa mailman napa. Minä Basisti/Laulaja: Hulluuden rajamailla muiden takia. Pitäis varmaan lopettaa koko touhu. |
Sipri 14.11.2006 17:35:03 | |
---|
Basisti-laulaja (minä): Idiootti, laiska, saamaton ja ei osaa soittaa eikä laulukaan suju. Kitaristi (ensimmäinen): Puhuu liikaa, ylienerginen. Kitaristi(kakkonen):Ihme häröilijä, viikonloput aina jossakin. Rumpali: Ihan outo heppu, hiljainen Ei oikeasti, ihan mukaviahan ne on, minua lukuunottamatta. "Sama se onko kikkeliä vai ei kunhan letti pyörii."
Hyrde |
ravensoul 15.11.2006 15:42:51 | |
---|
Laulaja: Ei uskalla/osaa "käyttää" kunnolla ääntään, minkä takia kuulostaa metallibiiseissä vähä ponnettomalta. Party pooper, ei yleensä ryyppää sillon ku me muut. Rumpali: Muutamankin kaljan jälkeen alkaa tempo vaeltaa juuri sen verran, että vähän häiritsee. Ei osaa soittaa hiljempaa kuin ydinräjähdys, joten treeniksellä kaikki nupit on aina lähestulkoon kaakossa. Basisti: Ei kehtaa soittaa/tehdä omia juttuja vaikka omaisi porukasta varmaan eniten mielikuvitusta siihen. Sama soittamisessa, ei mitään soveltamista, joten soitto kuulostaa jäykältä. Kitaristi: Ei ole olemassa muuta musiikkia kuin hiivi medal.. -> Dominoi biisienvalintaa. Ei soittele koskaan mitään omaa. Rentous soitossa 0. Kitaristi (mie): Räplää aina omiaan (kitaraa, not cajones), biisien opettelu ala-arvoista. Vaikeuksia muistaa biisejä. Improaa kaikki soolot, koska halveksuu ulkoa opettelua ja kuvittelee soittonsa kuulostavan siedettävältä. Tekniikka kusee, tyylitaju paviaanin tasoa. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
BobHope 18.11.2006 22:21:12 (muokattu 18.11.2006 22:24:18) | |
---|
Rumpali: Asenteeton hihhuli, vaikkakin osaa asiansa... Basisti: Hyvä soittaja hyvällä asenteella, mutta outo pelleilijä... Minä: Vielä oudompi pelleilijä... Kitaristi: Rytmitajuton wannabe, joka voisi kuunnella välillä muidenkin soittoa... Laulaja: öö...n00b? Ei parane solvata jos aikoo treenata jatkossakin... :D Pitäisiköhän tähän oikeasti keksiä jotain fiksua? |
ulipalsternak 21.11.2006 19:31:37 | |
---|
Runpali: pelle Pasisti: omahyväinen hönö Komppaajakitaristi: nyysii kaikki keikkaliksat Sooloajakitaristi: vittuilee |
Blodapelsin 09.12.2006 12:07:08 (muokattu 09.12.2006 12:09:41) | |
---|
Rumpali: Ei hallitse rumpujen volyymitasoa, eikä myöskään tajua sitä. Se saattaa vähän sattua korviin jos istuu siinä 22"bassarin vieressä ja toinen alkaa möykkäämään. Luulee olevansa bändin pää vaikka ei ole koskaan tehnyt biisin biisiä, ja tuskin osaisikaan. Lyhyt tukka ja 14v. pojan ääni. Siloposki. Treenit keskeytettävä jos kotona on ruoka-aika. Koittaa korostaa epätoivoisesti miehisyyttään sytyttämällä röökin sisällä matkalla pihalle. Nössö. Tyttöystävä on kuin seuraava Yoko Ono Toinen kitaristi: Polttaa liikaa pilveä, ei halua soittaa muuta kuin thrashia. Ei pidä ideoistani, mutta kun tekee itse biisiä niin kysyy minulta aina neuvoja. Laulaja: Kerran tavannut. Hirveessä kännissä oli. Basisti: Kuka? Homoja kaikki... "Nothing aint so cool than playing in Rock'n Roll band, except buying cigarettes from the gasstation in the middle of night" - Nikki Sixxx |
isojussi 09.12.2006 14:23:23 | |
---|
Artisti on jopa liiankin komea ja karismaattinen Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Montte 10.12.2006 12:41:16 | |
---|
Laulaja: Ei osaa Basisti: Ei tekninen (ei me kukaan olla) Rumpali: Kikkailija Minä: Pidän oman pään liian usein liian monessa asiassa. |
Pekkapoika 11.12.2006 18:36:20 (muokattu 11.12.2006 18:37:19) | |
---|
Minä (Leadkitaristi): Ei paljoa ideoita. Komppikitaristi: Yrittää epätoivoisia tilutuksia, egottaa liikaa skitallansa,luulee omistavansa koko bändin, soittaa treeneissä aina rumpuja eikä suostu rumpaliksi, ei hyväksy toisien biisiehdotuksia. Basisti: Ei treenaa eikä myöskään osaa. Rumpali: Ei vakituista. Thrash you motherf***ers, death is alive! |
aziztcf 19.12.2006 09:58:55 | |
---|
Mun mielikuvitusbändikaverit on kaikki täydellisiä. Vielä ku oikeita löytäs. Pakko tappaa ihminen |
jussiohman 19.12.2006 11:15:51 | |
---|
Homoja kaikki... Threadin paras kommentti. Your life is monitored |
Jäärä 19.12.2006 14:14:03 | |
---|
Artisti on jopa liiankin komea ja karismaattinen Miten sä voit tulla sen kanssa toimeen? Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
miscage 20.12.2006 13:07:20 | |
---|
Jätkillä on elämä! Mulla on pelkkää aikaa! Enemmän treenejä! hymiö Even your girlfriend fucking sucks. |
Da Make 20.12.2006 16:19:47 | |
---|
Solistilla on yövuoro. Saa nähdä millaisessa kondiksessa se on. |
ankkiz 23.12.2006 21:56:03 (muokattu 23.12.2006 22:00:41) | |
---|
Minä (kitaranypy) - Suhteellisen paska soittamaan, liian kaunis, käsiin koskee helposti ja usein kipu jatkuvaa, ilman syytä. Muut soittimet: Epäsosiaalinen kaveri, kaatuilee ilman syytä, soitto kuulostaa liikaa midiltä, ei koskaan lähde minnekkään, ei aina pysy perässä hitautensa takia, liian vanha, ei lainaa rahaa, ei osallistu biisien tekemiseen mitenkään muuten, kuin se vaan muistaa miten ne menee Joo hitaimmille: Soittokaverini taitaa siis olla vanhempi/huonompi kompuutterini, ohjelmana gp4 Tietämätön aloittelija, antakaa anteeksi. |
Foe mounier 25.12.2006 04:07:37 | |
---|
Laulaja: puhuu liikaa, ei kuuntele Basisti: ...... 1Kitaristi: huono 2Kitaristi: lesoo liikaa Rumpali (minä): outo |
DethBanger 06.01.2007 13:34:56 | |
---|
Basisti/Laulaja : Tulee aina jonku verran myöhässä ja sil on treeneissä rumat hiukset Kitaristi1 : Käskee mua aina keittää kahuit Kitaristi2 : Ei kuuntele ja soittaa sillonku pitäs juoda kahuit Minärumpali : Soittaa liian hyvin kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte! |
Leper Messiah 07.01.2007 11:14:02 | |
---|
kitaristi/laulaja: soittaa liian hyvin, mulle tulee alemmuuskompleksi. tekee niin paljon ja niin hyviä biisejä, että mulle tulee paineita siitä, kun en ite saa tehtyä biisejä basisti: soittaa liian hyvin, mulle tulee alemmuuskompleksi. liian hyvä bassosoundi mun kitarasoundiin verrattuna. rumpali: liian hyvä, tulee alemmuuskompleksi. Punttisika #3 Runkku monsteri #4
Lopettaisit jo pikkuhiljaa ton ininäs. -Julmettu
|
hyperhamsteri 08.01.2007 10:15:24 | |
---|
Basisti: Tienaa liian paljon basistiksi. Kitaristi: Ärsyttää lähinnä kyseisen soittajan puuttuminen. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Deinonychius: Huhutaan, että olisit homo. |
Simo78 08.01.2007 14:24:10 | |
---|
(Minä) kitara&taustalaulu: Kusipää niuhottaja! Lauluääni huonompi kuin narisevalla ladon ovelle. Laulaja&kitara: Sanoitukset tekee aina viis minuuttia ennen nauhoituksia, kun ei vain saa aikaiseksi, eikä kenenkään muun sanat kelpaa. Aina muokkaamassa muiden riffejä. Basisti: No mitä luulette? Oikein juo viina kuin pesusieni. Valittaa aina uusista biiseistä, kunnes jossain vaiheessa toteaa: "Täähän onkin ihan hyvä" Rumpali: Liikaa fillejä! Tältä kaverilta jos kysytään, niin kaikki Suomen ongelmat johtuvat viinasta. Myös mm. humppamusiikin suosio... |