Aihe: Millaisen bändin haluaisit perustaa?
1 2 3 4 514 15 16 17 18101 102 103 104 105
Juustonaksu
02.06.2006 07:48:35
Progemetalli/progerokkia akselilta Jethro Tull - Dream Theater. Voisi olla aika mainiota fiilistelyä, mutta kun ei ole taitoja niin pitää haaveilla jostain jööttepori/melodeath bändistä, missä pääsee runttaamaan oikein kunnolla. Joku Arch Enemyn, Dark Tranquillityn ja Mokoman välimuoto voisi olla aika mielenkiintoinen. :)
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
hahuusko
02.06.2006 09:06:21
Death-yhtyeen kappaleita poprock-sovituksina, vokaalit räppinä tai runonlausuntana. Jos löytyy muita kiinnostuneita Oulun seudulta, niin ei kun bändi pystyyn...
konehes
02.06.2006 13:14:44
Haluaisin perustaa sellaisen bändin, jossa olisi surisevia kitaroita, e-bowia ja feedbackia, uneliasta leijuntaa, säksätystä ja pörinää sekä oikeasti hyviä pop-kappaleita. Vaikutteita bändeistä kuten Sigur Ros, echo is your love, Smashing Pumpkins, Sonic Youth, Joy Division, The Cure, The Smiths jne. Joo-o, ehkä joskus kun tiedän paremmin, mihin paikkaan vakiinnun.
cherub with heavy metal machine
Von Blåmberg
02.06.2006 13:16:22
Haluaisin perustaa grindcorebändin, joka soittaa sähkörummuilla ja kahdella warr -kitaralla.
Quick to judge, quick to anger, slow to understand
Nieby
02.06.2006 13:17:17
itse haluaisin maiden-tyyppisen kuitenkin hieman darkimpaa ja heavympää, mutta ei kuitenkaan liioin.. se olisi parasta..
gasser
02.06.2006 16:41:26
Progereggae-bändin Aavikko ja Morricone-vaikutteilla. Instrumentteina peruskaman lisäksi ainakin huilu, sitar, theremin.
Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta
friteerattu peruna
02.06.2006 21:45:08

- Minä (soolokitara, jos nyt taidot riittäis)
- Joku (lap-steel)
- Joku ja Joku (rytmikitarat, akustinen ja sähkö)
- Joku ja Joku (koskettimet)
- Joku (rumpali)
- Joku (basisti, soittais nauhattomalla)
- Joku (laulaja)

Ja musiikkina olisi popahtava rock/hard rock/ folk/ etelänrokki.
V.U.K Uusis on ÄIJJJÄ kolmella jiillä!
Moimies
02.06.2006 23:17:17 (muokattu 03.06.2006 02:16:37)
Death-yhtyeen kappaleita poprock-sovituksina, vokaalit räppinä tai runonlausuntana. Jos löytyy muita kiinnostuneita Oulun seudulta, niin ei kun bändi pystyyn...

Tää nyt toivottavasti oli joku vitsi.

EDIT: ja jos ei niin sori sitte.
Paskan möivät.
Hanhi
03.06.2006 01:06:48
Fuusio bändeistä tyyliin Kent/Neljä Ruusua/Disco Ensemble/The Crash jne.. perustyyliltään siis. Keikat vois olla samaan tyyliin kun vanhoina hyvinä aikoina, yleisö eikä edes bändi tiedä mitä tuleman pitää kun on 10min jamisessio ennen yhtä/paria vikaa biisiä.

- Yksi kitaristi (minä tottahan toki)
- Rumpali (joku helvetin kova)
- Basso (joku helvetin kova, :)
- Laulaja (joku heppu joka osaa tarpeen tullen laulaa korkeelta, että matalalta kuulostaen hyvältä)
jannu
03.06.2006 01:39:06
Terapeuttinen jumitus-stoner-jyrä olis nyt aika helvetin hieno juttu.
"Stay in school. Lie to your teachers, but stay in school."- Billy Corgan
biibob
03.06.2006 15:14:08
Sellainen Deep Purple/rainbow cover bändi ja jos omia biisejä niin sitten noiden tyylisiä. Kokoonpanona:
kitara (minä)
basso
rummut
koskettimet
laulu
"You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same."
baron
03.06.2006 21:21:34

Kun mä sain joululahjaksi oikean kapellimestarin tahtipuikon, niin olis kiva perustaa joku RSO:n tapainen ja katsoa, toimiiko se tahtipuikko.
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
ekikoo
03.06.2006 22:22:51
Itse haluaisin soittaa yhtyeessä nostalgiahumussa vanhojen pelien musiikkeja, mm. Nintendon Zeldat, Mariot ja Donkey Kongit yms, kuin myös Duke nukemia ynnä muuta. Ja jos kunnolla osaisi soittaa niin luulen että ihmiset mielellään kuuntelisivat kyseisiä symppissävellyksiä. Varsinkin Youtubessa ja GoogleVideossa olevat soittopätkät saavat sormet syyhyämään että itse pääsisi niitä soittelemaan.
Mutta fakta on se, että tämä tulee jäämään haaveeksi.
...ja kyllä, luet juuri allekirjoitustani.
Destructor
03.06.2006 23:16:04
Tällä hetkellä tekisi mieli perustaa Carnivore-coverbändi. Itse laulaisin kun en jaksa soittaa.
You call my music sonic poison, but it gives me pleasure to aggravate the ones I hate.
Heiskanen
04.06.2006 20:28:17
Semmonen pelkistetty trio tai kvartetti joka soittas semmosta reilua hard rockia. Vaikutteina vois olla led zeppelin, peer gynt, motörhead ja rainbow.
Tästä on hyvä jatkaa?
Tympee Huttunen
04.06.2006 20:34:25
Hawkwind-tyylinen kosminen jumitusorkka. Jos jotain Turun suunnalta moinen kiinnostaa, niin ottakaa yhteyttä. Itsehän haluan soittaa tässä bassoa.
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy Schallerin hihnalukot.
kalakukko
04.06.2006 20:53:32
Kunnon thrashmetal bändi kelpais, missä ite skitta/vocals =D Sellanen tuleekin varmaan laitettua kasaan intin jälkeen kun siihen mennessä saakin varmaan noita biisejä jo läjän valmiiks ja purkkiinki :)
Justo Almario ,,/
gorgonoidi
04.06.2006 21:35:56

Sellaisen ihan sairaan outoa ja omaperäistä musiikkia soittavan bändin joka pää- asiassa soittaisi metallia mutta ottaisi vaikutteita kaikenlaisesta musiikista.
south_of_heaven
04.06.2006 21:37:36
Sellaisen ihan sairaan outoa ja omaperäistä musiikkia soittavan bändin joka pää- asiassa soittaisi metallia mutta ottaisi vaikutteita kaikenlaisesta musiikista.

samixii

Virhe! Teini tai liian heikko kirjoitus!
itki south_of_heaven
Palikkatilu92
05.06.2006 23:32:21
Joku Northerin tai COBin tyylinen metallibändi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)