drum-monkey 12.08.2005 19:18:20 | |
---|
Primus Woodstockissa. Yleisöstä lentää vesipullo lavalle, johon Les Claypool vastaa: Throwing bottles on stage is a sign of small and insignificant genitalia. Munletti on mulletti |
Fat Tony 13.08.2005 01:46:28 | |
---|
Ian Andersson My Godin alussa: "This is actually the beginning" |
SandOfTime 13.08.2005 14:52:08 | |
---|
Omat mokat vol.1 Paikkakunta, missä bändimme kans vaikutimme oli pieni, joten kaikki keikkamahdolliset oli otettava vastaan. Eräänä talvena olimme sitten keikalla nimeltämainitsemattoman seurakunnanryhmän 10 vuotisjuhlilla. Porukka piti liturgisia puheita ja tunnelma oli muutenkin harras. Soitimme siinä sitten lopuksi jonkun kivan slovarityppisen biisin, missä kitaristilla oli aivan upea loppusoolo, jota se oli treenannu ja hehkuttanu ihan pirusti. Kesken soolon kitaristilla katkesi kuitenkin kieli kepistä ja kaikki treenaus meni vähän kuin hukkaan. Kuulin kitaristin hiljaa kiroavan tuuriaan takanani ja möläytin mikkiin, että MINKÄS TEET, VITUIKS MENI, SAATANA! Ei meidän bändi käyny enää srk:n keikoilla... Never been better... |
Reaper_Man 13.08.2005 23:51:18 | |
---|
Sauna Open Airissa Sentenced lähti lavalta niin sitten yleisö alko huutaan että " Sentenced...Sentenced....Sentenced "jne. Sitten kun bändi tuli takas lavalle niin laihiala tokas "Tiettekö miltä se kuulostaa tonne taakse kun te huudatte SENTENCED...SENTENCED?"... Yleisä hiljaa... " No se kuulostaa että huutaisitte PERSEESEEN...PERSEESEEN!" hoho!! V-kitara on hevisuunnikas. |
Spiral 16.08.2005 20:48:24 | |
---|
Bruce Dickinson The Clansmannin alussa, Dynamo open air: "Don't you give me any shit McBrain, it's your fault it's fucking raining, is it? Fucking is. Stop smiling, stop laughing! You're a fucking drummer, that's your problem. Lovely spot of weather we have this evening?" |
Performanssi 22.08.2005 20:33:23 | |
---|
"oottakaas vähän, kieli katkes" joku vitsi on joskus tullu kerrottua humaluuspäissään: "Jumala ja Jeesus katteli telkkaria kotonaan ja oveen koputettiin. -Käys avaamassa poika: sano Jumala. Ovella oli Allah ja Jesse huusi: -Hei isukki, tilasiksä kebabia?!" |
Chunga 25.08.2005 14:15:45 | |
---|
hyviä spiikkaajia on paljon. Red hot chili peppers on jäänyt aika pahasti ulkopuolelle tästä keskustelusta. Harmi vaan ettei just nyt tietenkään muista muita kuin legendaarista menkat-spiikkiä woodstock 99-keikalta.. eli "during the next song I want every menstruating woman to throw your tampons to the stage" tjsp. ja lähtee suck my kiss.. tosin joku purple stain olis ehkä ollu parempi biisivaihtoehto.. M.A Nummisella on joskus sellaisia spiikkejä että huhhuh.."seuraava rakkauslaulu sopii mielestäni lauluääneeni hyvin" Zappan legendaarinen saksan keikka... on muuten yksi mnettiläinenkin mokannut aika lahjakkaasti oman bändinsä keikalla, tunnistakaa jos tahdotte, itse jätän nimen mainitsematta mutta näin: (ei todellakaan oo sanatarkka koska tapahtui vuosia sitten) "Me ollaan just tehty noita levyjä, ostakaa yks ja juotte yhen enemmän... , eiku..." :) If Charlie Parker was Bird, Maceo must be an eagle!
##Mega Man-Club 013: Metanol Man
DVD-kokoelmani: |
Dumb 25.08.2005 14:29:35 | |
---|
En tiedä, onko tämä jo sanottu, mutta Hynynen on kai joskus heittänyt jossain, että: "Nyt pitäisi kai kysyä, että onko teillä kivaa? Mutta vittu kun ei vaan yhtään kiinnosta!" |
Jag 28.08.2005 23:55:42 | |
---|
Nirvana Itävallassa -89 love buzz-biisin jälkeen: Krist: This show been taped for Austrian radio.. so.. you can tell them fuck off or.. say hello, or I love you.. Känninen yleisö huonolla englannilla: FAK AAF! Krist: SHAKAA! Känninen yleisö: SHAKAA! Krist: There's a party in your mouth.. Hoho :) __ No joltai Nirvanan Itävallan (Austria) keikalta. En oo nyt varma oliko sama kuin yllä mainittu. Krist: It s great to be hear in AUSTRALIA. ... -I don´t have seem any kangaroos yeat. Ja yleisön vastaus oli aika lailla sama kuin yllä. "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
ten 29.08.2005 17:55:53 | |
---|
No joltai Nirvanan Itävallan (Austria) keikalta. En oo nyt varma oliko sama kuin yllä mainittu. Krist: It s great to be here in AUSTRALIA. ... -I don´t have seem any kangaroos yet. Ja yleisön vastaus oli aika lailla sama kuin yllä. Sori oli pakko. Mulla on neuroosi! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Aerodactev 29.08.2005 19:53:54 | |
---|
here yet.
Sori oli pakko. Mulla on neuroosi! Ei ole vielä tarpeeksi pahaksi näemmä äitynyt. -I don´t have seem any = I haven't seen any
Long = progressive = good
|
ten 30.08.2005 16:16:32 | |
---|
Ei ole vielä tarpeeksi pahaksi näemmä äitynyt. -I don´t have seem any = I haven't seen any Joo, no siis en oikein tiennyt, että miten helvetissä toi olis pitäny korjata kun en saanu koko lauseesta mitään tolkkua. THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
arzi89 30.08.2005 18:15:53 | |
---|
Mutsini oli ollut joskus nuorena Juicen keikalla ja, no Juice sit oli siinä muutaman biisin soitellu. Sit joku äijä huusi yleisöstä, että "Juice on sika!". No Juice oli sit sanonu mikkiin, et "Jos mulla ois perse saman näköne kun sun naamas, ni mä en kehtais käydä edes paskalla". Että näin. Tosimies soittaa Stratolla! |
thewolf 31.08.2005 01:00:20 | |
---|
eläkeläisten jollain livetaltioinnilla saksasta on seuraavanlainen spiikki: "and the next song is from somewhere and.. ...nännännää ja lässynlässyn, saatanan idiootit. tilulilulei!" Tämä on niin mahtava että tässä koko pidennetty transkripti :) "Here is dance floor and.. blease go there and take a partner because next song is hulabaloobalaibisch-song (tauko) .. of somewhere and njönjönjöö lässynlässyn saatanan idiootit. TILULILULEI!! Geestäkö tää menee?Jipii!" |
Jag 01.09.2005 00:30:09 | |
---|
Joo, no siis en oikein tiennyt, että miten helvetissä toi olis pitäny korjata kun en saanu koko lauseesta mitään tolkkua. oho oho....ois voinu vähän enemmän kiinnittää huomiota tohon englannin kielen kieliasuun.. ==PAhoittelen mut huomioikaa myös kirjoitus aika....ja oli siel noita kirotuserheitäkin. "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
M-Q 01.09.2005 14:02:46 (muokattu 03.09.2005 13:59:42) | |
---|
Tämä on niin mahtava että tässä koko pidennetty transkripti :) "Here is dance floor and.. blease go there and take a partner because next song is hulabaloobalaibisch-song (tauko) .. of somewhere and njönjönjöö lässynlässyn saatanan idiootit. TILULILULEI!! Geestäkö tää menee?Jipii!" Yks kans hyvä on Martin ja Onnin spiikki ennen Kuningashumppaa: M: Perkele vieköön! Seuraava kappale tulee odottamattomalta taholta... täältä. Mutta en kelpuuta... O(tuhannen päissään): No mikä ettei?! M: ...mitään näistä kappaleista, nämähän ovat kaikki aivan paskoja. No otetaan Kuningashumppa, se sentään sivuaa minun habitustani hieman. O: Hyvä Peer Günt ei ku hei kato... Loppu tulee, varmasti. -B.B. Korhonen |
Tietysti Pauligin 03.09.2005 13:37:12 | |
---|
(Olikohan jo täällä?) Eipäs nyt niin ihmeellinen mutta kuitenkin Marko Annala Tuska 2003 alkuspiikissä: "Eiköhän lopeteta tää rupattelu ettei mee ihan räpiksi" En ollut itse paikalla mutta tämmöisen kuulin. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Stain 05.09.2005 21:05:18 | |
---|
"No joo.. seuraava biisi on sanotaan näin että.. ikävä sanoa, mutta tehty ihan.. absinttihumalassa. Se on huono juoma, ei kannata ikinä maistaa, sillä saa vaan hyviä biisejä aikaiseksi." We had some good times
But they're gone
The winter's comin' on
Summer's almost gone |
Matjardo 05.09.2005 21:43:27 (muokattu 05.09.2005 21:47:21) | |
---|
En tiedä, että oliko tämä nyt mitenkään hassu: "noniin, nyt tulee vielä yksi kappale, paitsi että se on kaksi kappaletta..." Tuo tuli Tota Devastationin keikalla joskus, itseäni tuo huvitti, en sitten tiedä että olenko jotenkin outo. Ja toinen oli Maj Karman keikalla, herra ylppö siinä jotain rupatteli, ja tokaisi sitten rumpalille "noni, herra rasva vitun nollaprosentti, veäppäs meille kunnon soolo". Tuo oli aika hauska mielestäni :D. Oli miten oli, mutta näin on! |
pitk 09.09.2005 02:26:26 | |
---|
Nina Hagen Berlinissä vetämässä Hare Krishna mantramusaa joogamessuilla: "Tietääkö kukaan mantraa, joka alkaa sanalla OM?" |