Strutsi 10.03.2006 13:29:05 | |
---|
Minä, kitaristi: Ego, teorian puute Toinen kitaristi: Soittaa nopeammin kuin osaa Rumpali: Ainakaan soitossa ei yksinkertaisesti mitään vikaa Kosketinsoittaja: Hiljainen, ei uskalla tehdä mitään, mutta osaa kuitenkin soittaa Laulajatar: Loistava laulaja, ei moitittavaa Basisti: öö... In the Bible, Jesus turned water into wine. But then Chuck Norris turned that wine into beer. |
baron 10.03.2006 14:08:00 | |
---|
Laulaja: Ei rytmitajua, tulee väärin sisään, eksyy kesken piisin ja tää on aina bändin vika Trumpetisti: Soittaa korkeelta ja kovaa mun korvaan kun on niin musikaalinen, että ei tarvitse lappuja ja sitten tulee aina lunttaamaan mun lapuista Kitaristi: Osaa yhden rämppy-rämppykompin, jota tunkee joka piisiin. Basisti: Muuten täydellinen paitsi pari pari pientä vikaa: 1. soittaa vääriä ääniä 2. väärään aikaan. Rumpali: muuten oikein hyvä paitsi rytmitaju puuttuu Kiipparisti (minä): tyhmä jätkä kun päästää suuren musikaalisen lahjakkuutensa menemään hukkaan tässä jengissä My name is Baron, Sir Baron. |
Tietysti Pauligin 13.03.2006 16:43:05 | |
---|
Enpä osaa sanoa. Kavereita ollaan oltu jo ennen bänditouhuja, ei sinänsä mitään merkittävän ärsyttäviä piirteitä. Itse kukin voisi biisien välissä räpellystä hieman vähentää. Ehkä noista jotain vielä keksin.. Hmm.. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
jussiohman 13.03.2006 22:51:03 | |
---|
Laulaja: Ei rytmitajua, tulee väärin sisään, eksyy kesken piisin ja tää on aina bändin vika Trumpetisti: Soittaa korkeelta ja kovaa mun korvaan kun on niin musikaalinen, että ei tarvitse lappuja ja sitten tulee aina lunttaamaan mun lapuista Kitaristi: Osaa yhden rämppy-rämppykompin, jota tunkee joka piisiin. Basisti: Muuten täydellinen paitsi pari pari pientä vikaa: 1. soittaa vääriä ääniä 2. väärään aikaan. Rumpali: muuten oikein hyvä paitsi rytmitaju puuttuu Kiipparisti (minä): tyhmä jätkä kun päästää suuren musikaalisen lahjakkuutensa menemään hukkaan tässä jengissä Kuulostaa upealta. kakkaa, herkkuruokaani |
Tietysti Pauligin 14.03.2006 17:05:33 | |
---|
Laulaja: Ei rytmitajua, tulee väärin sisään, eksyy kesken piisin ja tää on aina bändin vika Trumpetisti: Soittaa korkeelta ja kovaa mun korvaan kun on niin musikaalinen, että ei tarvitse lappuja ja sitten tulee aina lunttaamaan mun lapuista Kitaristi: Osaa yhden rämppy-rämppykompin, jota tunkee joka piisiin. Basisti: Muuten täydellinen paitsi pari pari pientä vikaa: 1. soittaa vääriä ääniä 2. väärään aikaan. Rumpali: muuten oikein hyvä paitsi rytmitaju puuttuu Kiipparisti (minä): tyhmä jätkä kun päästää suuren musikaalisen lahjakkuutensa menemään hukkaan tässä jengissä Teillä vaikuttas olevan ihan loistopumppu! Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
pössi 19.03.2006 20:59:15 | |
---|
minä: Nuorempi Roope setä kitaristi: Ankkalinnan Martti Syrjä 2 kitaristi: Hanhivaaran Pantse basisti: Hessu hopon enkelin perverssi ajatus rumpali: Hansu |
Wopith 01.04.2006 14:19:26 (muokattu 01.04.2006 14:23:58) | |
---|
rumpali: kattoo liikaa telkkaria ja kaikki hommat pitää tehä niin ku sen lempibändi tekee -> sen lempibändissä(system of a down) Daron Malakia tekee kaiken. Siitä seuraa että mun pitäs miettiä kaikki ku oon kitaristi... basisti(kohta kai komppikitaristi): listaa vois jatkaa vaikka kuin kauan mutta eniten ärsyttää motivaation puute ja semmonen "eihuvita"-asenne kitaristi: liian kokenut muihin verrattuna(ja osaa vaan pari skaalaa) Kannattaa soittaa kitaraa |
PlecMan 04.04.2006 17:54:26 | |
---|
Laulaja/kitaristi: Apinoi liikaa muita bändejä. Basisti: Aina myöhässä. Rumpali: Luulee olevasa huono. |
aziztcf 10.04.2006 21:12:59 | |
---|
1.Kitaristi: Tykkää sankarihevistä. Liian sankarihevistä. Brrh. Basisti: Ei pidä musiikkityylistä jota soitetaan, motivaatiota ei riitä, harvoin treeneissä. Rumpali: Ei osaa olla hiljaa. Amisviikset. Ja sit oon mie, mulkvisti joka arvostelee niinkuin muka jostain tietäis. Paskakitaristit #6 |
Bobana 11.04.2006 09:38:17 | |
---|
Amisviikset. Tämä on kyllä kestämätön yhtälö... Sex, choppers and rock´n roll!!! |
PlasmaDemon 13.04.2006 23:29:26 | |
---|
Kitaristi(Minä): Mielenvikanen, soittaa päin helvettiä, kännissä liian usein ja vitun ärsyttävä, luulee osaavansa soittaa,saa naista liian harvoin, liian ruma, ihan mulukku koko jätkä Kitaristi2: soittaa päin hevonvittua, luulee olevansa hyvä kepittäjä, vitun kusipää, saa naista ihan vitun harvoin,liian ruma Rumpali: Aliarvioi itseään, luulee ettei osaa soittaa, liian hyvä, vitun paskiainen, naisen saanti ihan helkkarin hakusas, liian ruma Basisti: Helvetin ruma farkkuliivi, saatanan tyhmä, ei tajua mistään mitään, osaa soittaa liian kohtalaisesti, ei saa koskaan naista, Kun nielen sen veren
himosi laupean
sen sokeudessa
sieluusi vajoan |
south_of_heaven 14.04.2006 01:00:08 | |
---|
Kitaristi(Minä): Mielenvikanen, soittaa päin helvettiä, kännissä liian usein ja vitun ärsyttävä, luulee osaavansa soittaa,saa naista liian harvoin, liian ruma, ihan mulukku koko jätkä Kitaristi2: soittaa päin hevonvittua, luulee olevansa hyvä kepittäjä, vitun kusipää, saa naista ihan vitun harvoin,liian ruma Rumpali: Aliarvioi itseään, luulee ettei osaa soittaa, liian hyvä, vitun paskiainen, naisen saanti ihan helkkarin hakusas, liian ruma Basisti: Helvetin ruma farkkuliivi, saatanan tyhmä, ei tajua mistään mitään, osaa soittaa liian kohtalaisesti, ei saa koskaan naista, basisti on teistä komein? ilmoitti South_of_Heaven |
SomethingWild 17.04.2006 18:23:26 (muokattu 17.04.2006 18:24:19) | |
---|
Laulaja/kitaristi: Luulee olevansa rokki-tähti, ei osaa soittaa eikä laulaa, syyttää vain muita(leadkitaristia). leadkitaristi: Perfektionisti (soitto loppuu heti kun joku menee päin vittua), ei pysy rumpalin tahdissa. Rumpali: Ei opettele piisejä soittaa muutenkin päin helvettiä. Synisti: Lukee aku ankkaa kesken soiton. "En saannut yhtään ennätystä Ski-Jumpis vaikka kuuntelin Manowaria"-Veli |
Teksu 17.04.2006 20:55:27 | |
---|
Rumpali: Ei käy reeneissä, ei pidä tempoa, fillit ovat järjestään perseestä Basisti: Ihan jees kaveri muuten, mutta sais olla vähän enemmän asennetta ja särmää tässä hepussa Kitaristi: Ei liiemmän hyvä soittaja, keksii tylsiä riffejä, tilutusyritykset kuulostaa hirveiltä, päättää kesken biisien ettei viitsi soittaa sooloa. Kitaristi 2. (Meikä): Kerrasta toiseen samat ärsyttävät vingutukset ja heittää heikkolaatuista läppää. Egoaa tusinatilutuksilla. "Ja kaikille bändeille mä haluun sanoo et keep on thräshin!" |
samsonov 25.04.2006 12:56:16 | |
---|
Basisti: Liian lihaksikas ja urheilullinen. Pokaa naiset. Liian karski. Minä: Ei tuu nyt mieleen mitään Joo, kahen miehen orkestra :D |
RekoS 27.04.2006 17:44:58 | |
---|
Rumpali Ei VOI soittaa herkkää musiikkia vaan koko ajan PAKKO soittaa jotain Snareheviä Komppikitaristi Ei ikinä jaksa harjoitella mitään riffiä mitä sanoo että harjoittele ja sitten ku sanoo että lähe pois bändistä nii se heti lupaa opetella minä: ei jaksa innostua hevistä |
Lapsi_ajassa 27.04.2006 18:30:52 | |
---|
Laulaja/kitaristi: Luulee olevansa rokki-tähti, ei osaa soittaa eikä laulaa Siitä lähtee, se olen minä. Akustinen kitaristi: motivaatio heikkoa, pääosin istuu treeneissä kitaran kanssa, eikä osallistu improvisoituihin osiin. Soittanut vähiten ja taitoa vähiten. Synisti: Tiluttaa liikaa (synalla niin), ei millään soita ihan perussointulinjaa vaan vetää jotain ylimääräistä. Ei liian häiritsevästi tosin mutta kokonaisuuden kannalta hieman hermostuttavaa. Basisti: Ei osaa improvisoida, muuten pirun hyvä taustapumppaaja Rumpali: Ei oikeestaan mitään suurta vialla. Hieman kiireinen, koska hänellä on myös toinen bändi Mursupiiras! |
väinö 30.04.2006 13:20:17 | |
---|
Kitaristi(minä):en halua soittaa niitä biisejä mitä muut Rumpali:Ei kuuntele muita,soittaa silloin kun keskustellaan,liian vähän motivaatiota. Solisti:Liian agressiivinen.määräilevä |
MKH90 04.05.2006 00:03:12 | |
---|
Basisti/laulaja(minä) - ei omista vielä omaa bassoa(ei lasketa suureksi puutteeksi, kun kerran soitin on jo tilattu), bändin heikoin musiikkiteorian osaaminen, tahtoo usein soittaa kappaleita joita muut eivät halua, laulaa puhdasta laulua todella surkeasti, ei osaa säveltää realistisia riffejä, liiallinen rytmi-kitaristin moittiminen Lead-kitaristi - *köh*Omakehu*köh*(tosin hyvästä syystä, muttei sitä kuitenkaan aina jaksa kuunnella), liiallinen rytmi-kitaristin moittiminen Rytmi-kitaristi - Ei opettele asioita joita muut pyytävät opettelemaan, omakehua löytyy(ja tässä tapauksessa kyseinen kehu on usein p*skapuhetta), tahtoo usein soittaa kappaleita joita muut eivät halua Rumpali - Paukuttaa usein kannuja vielä hetken sen jälkeen kun muut ovat pyytäneet lopettamaan Aloitteleva basisti-vokalisti metallibändissä |
Tietysti Pauligin 04.05.2006 00:08:32 | |
---|
leadkitaristi: Perfektionisti (soitto loppuu heti kun joku menee päin vittua), ei pysy rumpalin tahdissa. Rumpali: Ei opettele piisejä soittaa muutenkin päin helvettiä. Melekosen komee yhdistelmä :) Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |