![]() 18.06.2008 16:03:17 | |
---|---|
Hmm.. Yleinen laiskuus koko bändillä. Jokainen tekee biisejä/juttuja itsekseen, mutta harvoin niitä saadaan treenikselle asti. Saatika sitten valmiiksi biiseiks. Treenien järkkääminen on myös suht löysää, varsinkin näin kesälomalla. Basisti: liikaa aikaa muijansa kanssa. Ei bro's before ho's miehiä Kitaristi: Diggaa liikaa sleaze/LA-glamrock bändejä.... *burb* Kitaristi(minä): Laiska ja tekee liikaa kitarasankari dueleita Rumpali: pelaa pesäpalloa liian intensiivisesti Laulaja: kuvittelee välillä liikaa ittestään. EI siinä, vikoja on kaikissa. Mut loistava bändi, parhaita kavereita ja hauskaa kaljotteluseuraa. | |
![]() 02.10.2008 18:02:15 | |
Ärsyttää kun aikuset ihmiset ei osaa päättää millon reenataan, maanataina puhellaan et sopii ihan mikä päivä vaan, tiistaina sovitaan esim torstaiksi reenit, keskiviikkona ruvetaan perumaan syyllä et on kaikkee hommaa kotonaki (poikamiehiä jampat) yms. muuta sontaa! Torstai kun koittaa ei asiasta enää puhella, kyräillään ja muutenki ollaan vaivautuneita. Ja reenis on mun tiloissa kotona, en oo poikamies ja mukulaakin nurkissa. Mulle kuitenkin sopii ma-su akselilta ihan mikä päivä vaan illalla, kunhan tiän ilmotella eukolle päivää ennen. Mut näille muille tuntuu olevan erittäin vaikeeta päättää reenataanko vai ei ja milloin! Ärsyttää/ Veetuttaa kyllä tollanen asia mutta muuten ihan ok sakkia, tosin toinen kitaristi ei oo viikkoihin käyny treeneissä. Jos touhu ei lopu niin se todennäk. jatkuu ja sitten palaa jollakin sulakkeet ;) | |
![]() 02.10.2008 18:33:40 | |
Niin juu piti ittenikin myös mainita!!! Rumpali, hehheh!! Ei pysy timessä, soittaa päin ...., sählää varsinkin humalapäissään setin takana, kapulat putoilee, sekoilee biisien aikana omiaan, viljelee epämääräisiä fillejä mihin sattuu, typerät jutut, ihme ideoita, yrittää liikaa apinoida biisejä jolloin mokailee ja on välillä aivan pihalla kuvioista. | |
![]() 19.10.2008 17:52:55 | |
Basisti yrittää jättää aina treenit väliin syynä esim. Kokeisiin lukeminen, faijan synttärit ;D, muuta menoa, pitää siivota ja sitte kaikista säälittävin syy on että ''Faija sano etten saa soittaa bassoo tänää''. Yleensä kovalla vineemisellä saadaan kuitenki treeneihin messii. | |
![]() 21.10.2008 16:53:43 | |
Soittelen rumpuja bändissä jossa on 10-11 jäsentä, ikähaarukka on noin 18-60v. Ylivoimaisesti kaikista ärsyttävintä on se, kun juuri kun pitäisi lyödä biisi käyntiin, niin joku alkaa selittämään "hei muuten tuli hyvä juttu mieleen kun olin siellä ja siellä ja sitten kävi niin ja hahahaa" olipa hauskaa. Tai sitten kun on jo kysytty että onko valmista, ja olen juuri kelaamassa biisin tempoa ja lyömässä käyntiin, niin joku alkaa soittaa omiaan just sillä hetkellä. Minä sitten odotan, kunnes joku katsoo minua ja kysyy että soitetaanko jo. Yleisesti tuo hirveä paskan jauhaminen biisien välissä ärsyttää ihan s**tanasti, miten se voikin alkaa juuri aina tasan kaks sekuntia ennenkuin pitäisi aloittaa biisi. Lisäksi tietyt ihmiset, tai milloin kukakin myöhästyy aina niin, että itse soitto päästään aloittamaan pahimmillaan lähes tunti sovittua aikaa myöhässä. Monesti olen kokeillut että lasken vaan kylmästi biisin käyntiin vaikka muut jauhaa paskaa ja naureskelee omiaan. Tuloksena se, että kaikki eivät ehdi mukaan ja sitten taas nauretaan ja vihjaillaan ikään kuin se olisi ollut minun vikani. Lisäksi ne muiden älyttömät nuottimäärät joiden selaamiseen ja etsiskelyyn menee aikaa tolkuttomasti. Mutta ei kai siinä mitään, minä vaan odotan odotan odotan ja odotan että josko se tyhjän jauhaminen ja räpeltäminen loppuisi ja lasken biisit käyntiin silloin kun joku viimein sanoo että lyö käyntiin. Vielä noidenkin lisäksi bändin keski-ikäisten ns."oikeasti aikuisten" jäsenten jotenkin "alentavasti vihjaileva" käytös nuorempia kohtaan v*tuttaa silloin tällöin. Onneksi sentään tuota ei paljoa tapahdu, eikä ole ketään ihan totaalista mulkeroa. Huvittaa oikein miten sitten aina keikalla kaikki kovaäänisimmätkin hölösuunaurajat ovat hiljaa kuin alleen olisivat laskeneet :D Siinä sen näkee hyvin minkälaisia nuo puheripuloitsijat ovat sitten tosipaikassa, välispiikit ei meinaa lähteä millään vaikka treeneissä kyllä juttua riittäisi loputtomiin :D En tarkoita sillä että treenien eikä varsinkaan keikkojen pitäisi olla otsa kurtussa jyystämistä, hauskaa toki pitää olla ja onkin. Mutta silti välillä ärsyttää aika rankasti, jopa pienetkin asiat. Huh, onpa tämä avautuminen mukavaa. | |
![]() 29.10.2008 12:27:42 (muokattu 29.10.2008 12:30:07) | |
kitaristi -aina myöhässä, ei osaa hahmottaa aikaa lainkaan: *ootko mihin aikaan tulossa? *10 min päästä *mis oot *50 km päässä kotoa ja mun pitää käydä kotona suihkussa ja mennä käymään kaupassa *no sullahan menee sitte ainakin kaks tuntia *äh eikä mee, korkeintaa jotai vartti, moi! todella rasittavaa. -lisäks kännit vetäessään (onneks harvoin) ottaa keikalla vastaan toiveita ja kattoo sitte mua koiranpentuna kun ei ite osaakkaan biisiä vaikka on jollekin naikkoselle taas luvattu vaikka mitä, todella ärsyttävää, varsinkin jos EN MÄKÄÄN muista biisiä -puhuu puhelimeen reeneissä koko ajan, eipä haittaa enää, koska *) rumpali *)-asuu kaukana eikä siis kauheasti nähdä kuin keikoilla -tuo yoko onon studioon neuvomaan miksauksessa -on rumpali eli sen kamoissa kauhee määrä kilkkeitä mitä pitää kantaa yksitellen, pitäis olla joku golfbägi vähintään basisti-minä -mua ärsyttää itteni koska oon vakuuttunut et tekisin kaiken (ainakin ulkomusiikilliset jutut) paremmin kuin kukaan muu, varsinkin jos on kyse siitä et maksetaan ulkopuoliselle jostakin, tosin oon aidosti tätä mieltä lukuunottamatta cd valmistusta, jota en kyl tee paremmin kuin paino sellasta, snacke | |
![]() 29.10.2008 15:26:02 | |
Jaa no oman bändini kitaristi on ihan hermona studiossa. Se on sellanen, että jos demo ei kuulosta 50000 eurolla tuotetulta niin se ei käy sille. Omat pahat puolet, että ärsyynnyn helposti. Rumpali on utelias. Basisti pelaa liikaa jääkiekkoa. Kolmannessa kitaristissa ei ole oikeastaan mitään huonoa minusta. Suffering the, Neverending Pain
These flames they burn me, Again | |
![]() 01.11.2008 12:07:37 | |
eniten ärsyttää bändissä se että tunnen olevani usein ainoa kenellä on sytkäri mukana, pirun ärsyttävää treeniksellä missä voi polttaa sisällä=) toi biisien välissä häröily sun muu tiluttaminen on kyllä aikaisemmissa touhuissa joskus meinannut myös hieman risoa. varsinkin jos covereita veivaa niin se ei oikein ole paikallaan. eri asia mielestäni jos tehdään omia biisejä, siihen ideoiden esille tuominen on aika lailla tarpeellista. tietysti senkin voi tehdä monella tavalla... sitten on tietenkin nämä perusjutut mitkä välillä rasittavat, miten aikuisten ihmisten on niin vaikeaa löytää kerran viikossa tai parissa yhteistä aikaa, kyydit ja ajoissa olot sun muut. ylipäänsä kyllä pirun mukava bändi sattuu olemaan, suurin piirtein ilman pahempia vitutuksia sujuu puuhastelut... Kovaa peliä! | |
![]() 01.11.2008 14:12:06 | |
Mua ehkä ärsyttäisi eniten jos joku polttaisi treeniksellä sisällä vaikka siellä voisikin. Siellä on ihan tarpeeksi huono ilma ja kuuma jo muutenkin että siihen päälle tunkkainen röökinsavu tekisi kyllä soittamisesta mahdotonta. Ulkona poltellaan mitä poltellaan.. Ja kyllä, myös minä tupakoin. | |
![]() 01.11.2008 16:16:27 | |
Mua ehkä ärsyttäisi eniten jos joku polttaisi treeniksellä sisällä vaikka siellä voisikin. Meillä komppiryhmä polttaa muutakin kuin tupakkaa. Ja se on ärsyttävä tapa. | |
![]() 01.11.2008 21:04:04 | |
Ai päreitä :) Joo ei kai tuo jazztupakka kovin harvinaista ole.. | |
![]() 01.11.2008 21:27:11 | |
Just tuo, että biisien välissä kuullaan näitä "HEI TSEKATKAA MITÄ MÄ OPOIN!!!" juttuja... | |
![]() 01.11.2008 21:33:22 | |
Sviduttaa sellanen jos ja sitten kun ja joskus mää vielä ja pitäs ja ja ja... S.tana, whiskeytä kehiin ja boogie kulkee. Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen. | |
![]() 02.11.2008 12:05:18 | |
Mua ehkä ärsyttäisi eniten jos joku polttaisi treeniksellä sisällä vaikka siellä voisikin. Joo onhan se rasittavaa kun monta ukkoa on koko ajan natsa huulessa, menee pää jumiin kun klitsusta loppuu ilma ja rupeaa kuteet ja letti haisemaan aika aurinkoiselle... Mutta toisaalta siihen on niin tottunu että kun taas joutuu/pääsee muualla soittelemaan missä ei saa tupakoida niin sekin ärsyttää=) Kovaa peliä! | |
![]() 02.11.2008 21:11:08 (muokattu 02.11.2008 21:16:51) | |
whiskeytä kehiin ja boogie kulkee. Tässähän on ihan allekirjoitus ainesta. "Bourbonia kehiin ja boogie kulkee" rimmaisi ehkä vielä paremmin... | |
![]() 02.11.2008 21:42:07 | |
Lainaa vaan, se oli itseasiassa muunnelma siitä kun Pate sano joskus Melarttiinista että eihän se tarvii muuta kun jaloviinaa ja keltasta jaffaa niin kyllä boogie kulkee. Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen. | |
![]() 03.11.2008 09:33:48 | |
Ai päreitä :) Joo ei kai tuo jazztupakka kovin harvinaista ole.. No joo ei, ainakaan aikoinaan ollut. :) Mut toisaalta jos ihanteena on tähdätä tiukkaan timeen. Seinään nojailu ja soittaminen eivät ole välttämättä maailman toimivin yhdistelmä. Mutta asiaan: yksi ärsyttävä tapa on välillä erään bändin lauluvokalisti, joka on muuten aivan paras äijä, mutta saattaa kadota ennen keikkaa himaan nukkumaan ja myöhästyä hieman keikan aloituksesta. Toisinaan tämä aiheuttaa nuorellekin miehelle harmaita hiuksia. Toisen bändin laulajalla on myös ärsyttävä tapa laulaa raakademotusvaiheessa säkeistöt aivan järkyttävän ohi timesta. Juuri kun luulee, ettei kundi vain tajua, mitä on rytmitaju, jätkä skarppaa kertseihin kuin taikaiskusta! Hämmentäviä astraalimaailman juttuja, sanoisin. Elämä auki...ja ranteet. | |
![]() 20.11.2008 18:28:51 | |
Meillä komppiryhmä polttaa muutakin kuin tupakkaa. Ja se on ärsyttävä tapa. Äläs nyt, miten se konkreettisesti haittaa bändinne toimintaa? | |
![]() 14.05.2009 16:34:31 | |
Ei rumpalilla muuta kun että se aina sählää ja sitä ketuttaa koko ajan. | |
![]() 14.05.2009 21:38:14 | |
Laulaja eli minä - mahdollisesti vittuilen vähä turan paljon muille 8))) Kitaristi - suuttuu helposti pienistä asioista Kitaristi - vittuilee mulle Basisti - on basisti Rumpali - sanoo asiat liian suoraan :D Hash Crack | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)