Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 59 10 11 12 1365 66 67 68 69
ravensoul
01.03.2006 15:21:48
NAISET......siinä on tyhmin syy olla tulematta reeneihin. Meidän rumpali jättää aina reenit akkansa takia väliin.

Näin teki meidänkin rumputaiteilijamme, kun seukkailemaan rupesi. Ilmeisesti motivaatio-ongelmia oli muutenkin, mutta ilmoitettu syy oli tuo. Tulos: uusi runpali. Tai oikeastaan uusi laulaja, kun vokaalimestari meni kannujen taakse.
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3
Luojan kiitos, olen ateisti!
luopio
01.03.2006 20:26:29
Melkein mikä tahansa syy on paska jos ei viitti ilmottaa ettei oo tulossa. Mut paskin syy on kyl varmaan tekosyy.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
S.o.F.
02.03.2006 01:04:27
Melkein mikä tahansa syy on paska jos ei viitti ilmottaa ettei oo tulossa. Mut paskin syy on kyl varmaan tekosyy.

Komppia tälle ja kovasti! +

Jos on asiallinen syy olla poissa treeneistä, kuten esim. omat hautajaiset tms, niin ei siinä mitään - Sattuuhan sitä. Mutta sellainen "...on mulla oikeita syitä mutta en kerro teille..." -meininki ei todellakaan toimi... Mikä tuli todistettua entisen bändin kanssa häärätessä... Kaikkeen sitä ihminen törmääkin. ;-)
kalamies#42 >-)))> ...täh...?!?!? ...ai mä vai...?
Meester Henk
02.03.2006 11:56:36
Laulajan selitykset alkaa pikkusen jurppimaan. Miten vitussa joku jaksaa olla niin tossun alla.

Suunnitellaan että millon treenataan seuraavan kerran. Kaikille tuntuu sopivan ehdotettu aika. Tosin laulajan pitää varmistaa naiselta että sopiiko treeniaika.

Tai sitten tossa joulun alla. Perui treenit kun piti mennä naisen kanssa jouluostoksille.
VITUN JOULUOSTOKSILLE! AARGH!!
"Ei sitä pitäs mennä nenineen sinne missä toiset on ollu munineen." - Klunssila
rijnswand
02.03.2006 12:13:13

tuli aivan nostalgiset ajat vuosien takaa mieleen silloisen bändimme rumpalista :)

-pitää odottaa pikkuveli kotiin, koska emme voi aloittaa syömistä ilman sitä (ruoka-aika joka päivä klo 17.00)
-pitää lähteä pikkuveljen kanssa pyöräilemään
-kädet on väsyneet (mistähän?), ei voi soittaa
-telkkarista tulee hyvä ohjelma
-pitää pelata sulkapalloa pikkuveljen kanssa
-pitää hakea pikkuveli sulkapalloharjoituksista
-pikkuveli

oi niitä aikoja..

Olisitte ottaneet sen pikkuveljen mukaan bändiin, niin olisi varmaan rumaplikin päässyt useammin paikalle. Olisitte tehny siitä vaikka roudarin...
Mikko
Teijo K.
02.03.2006 13:12:14

no mitä siellä keikalla soitetaan jos ei ole reenattuna biisejä?

Treenit = homojen keikka

-Sirdickyj

;)

No kyllähän sitä ny pari kertaa voi treenatakin mutta eihän siitä mitään tule jos kuukaudesta toiseen hinkataan vain treeniksellä.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Czar
02.03.2006 14:26:25

Meidän entinen basisti ilmoitti joskus olevansa lautailemassa noin 500 metrin päässä treeniksestä olevassa mäennyppylässä. Urpoin syy skipata treenit ikinä.
The most important thing, darling, is to live a fabulous life.
As long as it's fabulous, I don't care how long it is.
Boltsa
02.03.2006 17:04:19
Se että kun kysyy että miksi joku ei pääse "nooo.. tuota niin... en mä vaan pääse". Ollaan kuitenki tunnettu ko. henkilön kanssa useita vuosia että tuskin on mitään sellaista mitä ei voisi sanoa..
Tai sitten se on ärsyttävää "meillä on sauna" vaikka reenit on sovittu monta päivää aiemmin.
Oman bändin, nimeltään [core], ensidemo pian ulkona, kotisivuni www.boltsa.org kertovat lisää piakkoin.
Ryyskytin
04.03.2006 12:36:54
Minä: "Moro. Herätinkö?"
Basisti: "Et. Oon tässä tunnin jo ollut hereillä."
Minä: "Pääsetkö kaheltatoista tänne soittamaan? Rumpali ja toinen kitaristikin tulee!"
Basisti: "Mulla on lätkämatsi yheltätoista."
Minä: "Ok. Tuu viiden kuuden aikaan, ehitkö sillon?"
Basisti: "En mä pääse, kun mulla on käsi murtunut."
Da Make
05.03.2006 01:02:16
Basisti: "Mulla on lätkämatsi yheltätoista."
Minä: "Ok. Tuu viiden kuuden aikaan, ehitkö sillon?"
Basisti: "En mä pääse, kun mulla on käsi murtunut."

Aika hyvin ennakoitu, hoho!
ötzi
05.03.2006 09:57:10
puhelimessa rumpalille, "mulla on töitä" ja taustalla kuuluu super nintendon äänet.
Ötzin kirous tappaa -Iltalehti '05
tommi_899
06.03.2006 14:16:34

itse yritin saada edes tunnilla siirrettyä treenejä koska halusin katsoa olympia jääkiekko finaallin, suomi - ruotsi.. ei käynyt noille :(
Laamis
07.03.2006 19:29:31
sanoin joskus suoraan että krapula on nii paha
heena
09.03.2006 13:43:01
menkat
jalat taskuun ja pyörimään vaan, evripadi.
Da Make
09.03.2006 13:56:00
Legendaarinen tapaus: "...niin ja röökitkin on loppu."
faith
10.03.2006 17:16:48
menkat

No jaa, enpä sanoisi naurettavaksi syyksi jos ne on niin pahat ettei pysty reseptisärkylääkkeittenkään vaikutuksen alasena muuhun ku makaamaan kippurassa lattialla, kävelemään ei tosiaankaan pysty, saati sitte että tekemään jotaki järkevää. Jos ei ole sitä ite kokenu niin se voi tuntua toki naurettavalta, mutta...
No jo ny on kumma ku mikkään ei kelepaa.
oizo
10.03.2006 20:15:30
itse yritin saada edes tunnilla siirrettyä treenejä koska halusin katsoa olympia jääkiekko finaallin, suomi - ruotsi.. ei käynyt noille :(

Noh onpas tiukkapiposta. Suomi on olympiafinaalissa korkeintaan kerran neljässä vuodessa, joten enpä heti keksi mitään mikä menisi sen edelle. Meilläkin siirrettiin orkesteriharjoituksia matsin takia.
Mut hei, ei se haittaa!
Markus Y
12.03.2006 11:14:35

Juu, minä en lähtisi Suomen pelin aikana edes keikalle, vaikka se olisi Hartwallilla. Ei kyllä oo bändiäkään... :)
www.mikseri.net/jpriest
Highway Star
12.03.2006 13:18:08
Meiän Pianistin Pitää pyytää lupa sen Pikkuveljeltä joka on 10v Että saaks mä mennä soittamaan vaik ite on paljo vanhempi...No eihän se tietenkää anna ku se ei tiiä tietokoneen salasanaa et pääsis pelaa jotai Helvetin Pirates of the caribbeanii...Ja ainakun sillä on hauskaa nii se sanoo sen pikkuveljelle et kutsu joku kaveri sinne ja pidä turpas kiinni....:0 Et tämmöstä meininkiä
Ronsto
12.03.2006 18:18:25 (muokattu 12.03.2006 18:19:12)

Nyt alkaa todella TODELLA vituttaa!! Tulin just äsken treeneistä kotiin, kun meidän toinen kitaristi oli taas niin helvetin jaksavalla päällä!! Siis se ei jaksanu soittaa mitään, ku se istus vaan ja kattos telkkaria!! jumalauta... Rumpali on taas vaihteeks krapulassa kotona ja laulaja on kattomas jotain rumaa elokuvaa. Basisti ei vaan jaksa tulla. VOI JUMALAUTA!! Eniten ottaa päähän että hommasin kovalla työllä ton reenikämpän meille ja nyt ne mulkut ei oo koskaan soittamassa! Pitäiskö ettiä uusia soittajia..ei toimi kyllä tolla kokoonpanolla kauaa. Saakeli kun Turun alueella näyttää olevan todella vähän OIKEESTI musiikista kiinnostuneita.

Parasta tässä touhussa on se viellä, että kun ne sällit vihdoinki kuukauden tauon jälkeen tulee reeneihin, ni ei ne siellä mitään soita, ku ne vaan istuu ja juttelee mukavia!! Perkele...:(

Huhhuh...tulipa avauduttua.
Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)