kivi 07.02.2005 12:21:57 | |
---|
Lampunjousista ja kurkkupurkeista se kai lähti. Sitten tuli treenikämppä, ja sellainen "kaikki soittaa nyt jotakin" -vaihe, jonka jälkeen sovittiin, kuka alkaa sijoittaa mihinkin soittimeen. Sitten alettiin etsiä loppuja bändiläisiä, sen mukaan mitä vielä puuttui, tai mitä oli tarjolla. Kamalaa ja hienoa se oli, kun aikaisempaa soittokokemusta ei ollut ollenkaan. |
Bleksi 07.02.2005 15:44:35 | |
---|
Laulaja tuli kännissä höpöttämään jotain ja kyseli soitanko bassoa. Kun sille selvis, että soitan niin pyys liittyy bändiin. 667
664 |
Dr.El 07.02.2005 18:30:26 | |
---|
en halua puhua siitä...liian rankka tarina Revolution I$ My Name |
kingdom 07.02.2005 19:12:02 | |
---|
en halua puhua siitä...liian rankka tarina Kyllä me kestetään. |
Dr.El 08.02.2005 00:50:16 | |
---|
Kyllä me kestetään. mutta kestänkö minä... Revolution I$ My Name |
Nyar 08.02.2005 11:48:46 (muokattu 08.02.2005 11:49:22) | |
---|
Juhannuksena tuli puhuttua Nyk. "kakkos"-kitaristin kanssa bändin perustamisesta (kännissä, kuinkas muuten), kun hän oli kyllästynyt silloisen bändinsä toimintaan. Viikko siitä, niin soitin samaiselle kitaristille ja kysyin kiinnostaskos perustaa bändi ja sen jälkeen soitin rumpalille ja kysyin samaa asiaa. Elokuussa oli 1. keikka yhtyeen kanssa, mutta meiltä puuttuu basisti. Joten... Ehdokkaita otetaan vastaan, treenimesta Padasjoella, jos kiinnostaa niin pistä pikaviestiä. [Empty space for Rent] |
Bee-äf 08.02.2005 12:42:25 | |
---|
Kun kysymys on "miten JOUDUITTE bändiin", niin ihmeellisesti suurin osa vastaajista on basisteja... |
Juha86 08.02.2005 16:53:52 | |
---|
Rumpalin, laulajan ja toisen kitaristin löysin täältä Wantedista, ja toisella kitaristilla oli basistikaveri, joka tuli mukaan.. Joskus aiemmin on ollut kavereiden kanssa muodostettuja bändejä. You and me, we will be
part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream... |
hoja 08.02.2005 21:44:25 | |
---|
Vuonna -89 olin intissä ja kaveri kertoi liittyneensä bändiin basistiksi. Oltiin joskus soiteltu akustisia kitaroita kimpassa ja tiesi mut välttäväksi laulajaksi, joten kysy mukaan bändiin. Menin sitten ekoihin treeneihin joukuluussa -89 inttikuteet päällä, laulukaappina oli vanha Montarbo- kitaravahvistin ja sain vielä lainata kitaristin kakkoskitaraa komppiin. Sillä tiellä ollaan. *huoh* Voi niitä aikoja... K100 #8
Oleminen on havaituksi tulemista - esse est percipi |
basisti87 09.02.2005 13:00:54 (muokattu 09.02.2005 13:01:16) | |
---|
kavereilla oli bändi muuten kasassa mut ne tarvitsi basistia joten lupauduin harkita asiaa. tuossa vaiheessa en ollut edes nähnyt bassoa saati sitten soittanut. joten tulin hieman puskista mukaan. |
bibly 10.02.2005 21:26:01 | |
---|
Tosi dramaattinen. Ostin basson, annoin sen kaverille ja etittiin rumpali. Eh? voi teitä.. ;D |
bibly 10.02.2005 21:29:33 | |
---|
no, laulettiin kuorossa näiden muiden tiettyjen henkilöiden kanssa, ja itse tahdoin testata akustista kitaraa.. ihan huvin vuoksi ja urheilun kannalta.. nyk. rumpali soitti mitä lie zemperumpua, vai miten lie kirj.taankaan... sitten lähdettiin eräälle koululle harj. oikein ylistyksellisillä vehkeillä, ja siitä sitten innostuttiin.. kaikki muut meni itsestään paitsi kosktstj., joka vaan sanan mukaisesti "laitettiin" koskettimien eteen ;D |
juici 11.02.2005 19:27:14 | |
---|
Menin selaamaan wanted-plastaa ja näin erään ilmoituksen. Siitä se lähti. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
Chii 12.02.2005 15:29:21 | |
---|
päätettiin kaverin kaa perustaa bändi. hommattiin jäsenet ja tässä sitä ollaan. yksinkertaista. Come as you are. |
Lord of the strings 13.02.2005 14:29:43 | |
---|
Kaveri tuli koulun käytävällä vastaan ja sanoi: "Sakke, perustetaan bändi. Mut ei soiteta mitää pehmopaskaa" "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli? |
macid 17.02.2005 10:31:40 | |
---|
Eka bändi (kutsutaan sitä nimella bändi1.) perustettiin serkusten kesken (+pikkuserkku ja myöhemmin 1 ei sukulainen). se bändi sitten levisi ympäri suomea ja toiminta hiipui sen myötä. Sen jälkeen muutin samaan kaupunkiin tämän ei sukulaisen kanssa, jolla oli jo uusi bändi, ja minä siihen mukaan..Tästä bändistä tuli myöhemmin uusi bändi (bändi2) joka on toiminnassa vieläkin. seuraavaksi bändi1:n laulaja muutti lähemmäksi meitä ja jälleen piti perustaa uusi bändi (bändi3), jossa on bändi1:n laulaja ja basisti, minä ja bändi2:n rumpali. No ei tässä vielä kaikki, bändi1:n rumpali muutti alkuvuodesta 2005 takaisin tänne pohjoiseen, ja viimeviikolla tuli viestiä, että voitaisiinko reenailla taas bändi1:n kanssa..."voidaan". Näin minä sitten jouduin/pääsin/menin bändeihin. Lisäksi mainittakoon, että tästä tarinasta on jätetty joitain vaiheita/bändejä joiden toiminta ei ole ollut kovin aktiivista pois, että se pysyisi jotenkin ymmärrettävänä. "Kukaan ei ajattele sinua. Kaikki ajattelee vain itseään. Aivan kuten sinäkin." |
baron 17.02.2005 10:48:26 | |
---|
Mä olin kaverin luona hienoissa juhlissa. Kun olin juonut tarpeeksi viinaa, menin kielloista huolimatta soittamaan pianoa. Kaveri kaivoi esiin bassonsa ja siitä lähti. Children of Baron: Magic in Keyboards.
Olet kirjoittanut keskusteluun 10000 kirjoitusta! |
ganesha 17.02.2005 15:47:00 | |
---|
useimmiten on pyydetty. kaksi kertaa olen liittynyt bändiin ilmoituksen perusteella, mutta eihän siitä sitten pidemmän päälle mitään tullut kun musiikilliset mieltymykset eivät osuneet ihan yksiin ja lähtemistä helpotti sekin, ettei muiden bändin tyyppien kanssa ollut yhteistä historiaa. nyttemin soittelen ihmisten kanssa jotka olen tuntenut osan jo vaahtosammutimen kokoisesta. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
Dr. Love 18.02.2005 16:28:23 | |
---|
"Manageri" otti yhteyttä ja kysyi että kiinnostaako basistin paikka. Siitä se sitten lähti. We are 138! |
Beecher 18.02.2005 20:31:50 | |
---|
Oltiin bändin johtohahmon kanssa samassa musiikinryhmässä. Se sitten jotain tilutteli kitaralla ja itse taisin vähän bassoa siinä soitella samalla. Myöhemmin kyseinen kaveri pisti sitten viestiä, josko tulisin basistiksi hänen bändiprojektiinsa. |