Aihe: PA vuokralle PK-seudulta.
1 2
d-iivil
16.11.2004 14:55:13 (muokattu 16.11.2004 14:56:20)
Panda on ns. töissä alalla.Toisin kuin sun tutuntutuntuttus jonka treenikämpältä kamat nyt tulee.Tai mistä mä tiedän luulenpa vaan.

Jokatapauksessa menen taas elintarvikkeisiin.Mä voin lainata alakerran mummolle maitoa ilman että pyydän rahaa.Toisin on asian laita jos en ole kotona ja mummo menee kauppaan.Satun myös tietämään että Panda tekee erittäin asianmukaisia diilejä jos on tarve ja molemminpuolinen ymmärrys.

Juujuu, tiiän tiiän. En minä tuota 250e mitenkään kohtuuttomana pidä, mutta tällä kertaa siihen ei vaan ollut varaa, kun on kyse ns. pikkukeikasta kämäisessä pubissa.

Normaalisti minulla on toisen bändini kanssa oma äänimies, sekä valomies, joille molemille lykätään 200e keikasta kouraan ja he hoitavat nämä tekniikkahärväykset, tällä kertaa siihen ei ollut mahdollisuutta.
lardie
16.11.2004 15:08:36

Voi saaperi, d-iivil. Meitä ryöstetään ihan kunnolla täällä. Mainitsemani setti maksaa 120 euroa....

kyllä minun kokemusteni mukaan Tampereelta saa jo 300 eurolla ihan laadukkaan kokonaisratkaisun, vai kenen kanssa olet asioinut? Toisaalta en ole kyllä vielä vuokrannut hintahaarukalla, vaan pyytänyt tarjouksen tarvitsemastani paketista ja tohon samaan se yleensä laskeutuu aina. :)=
-extreme action metalcore- www.scorched.org
tattis
16.11.2004 17:28:46
Tanssiminen on turhaa pyörimistä hyvän "tavaran" ympärillä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)