Volle 02.11.2004 20:44:06 | |
---|
Toisinaan naurattaa kun näkee ihmisten pitävän eareja IHAN VÄÄRIN. Ei se siinä korvakäytävän suulla paljon auta. Et varmana näe mun hiusten alta väärin pistettyjä eareja. Nam. |
Super-Jari 02.11.2004 21:15:54 | |
---|
Et varmana näe mun hiusten alta väärin pistettyjä eareja. En varmaan kun en näe sua muutenkaan. |
pieterska 05.11.2004 09:08:23 | |
---|
mitäs mieltä/onkos kellään kokemuksia EARin hifi tulpista. Paikallinen musaliike suositteli niitä, mut sehän ei tarkota et ne ois hyvät. |
Teijo K. 05.11.2004 10:34:21 | |
---|
Toisinaan naurattaa kun näkee ihmisten pitävän eareja IHAN VÄÄRIN. Ei se siinä korvakäytävän suulla paljon auta. Et sitten ole ajatellut että korvakäytäviä voisi olla erimallisia? Ei minulla esim. sellainen keltainen eari yksinkertaisesti mahdu. Puun syistä? Arvan puhe alkaa näköjään vähitellen eriytyä omaksi kieliperheekseen... mullistava syntaksi!
-Ylläri. |
Mase 05.11.2004 12:59:32 | |
---|
mitäs mieltä/onkos kellään kokemuksia EARin hifi tulpista. Paikallinen musaliike suositteli niitä, mut sehän ei tarkota et ne ois hyvät. Mulla on ollut moiset käytössä vajaat pari vuotta ja soundista kyllä tykkään, siinä ei ole juurikaan valittamista, mutta pitkissä treeneissä (+3 tuntia) alkaa korvakäytävät puutua. Olenkin hommaamassa valettuja, joten jos on kimppatilaukseen halukkaita tampesteristä, niin saa viestittää ;) Onko kellään tietoa Kuo-Medin kimppa-alennuksista? Myydään: Inssiopiskelijalle kirjoja. Katso tori/muut. |
duane 05.11.2004 15:36:57 | |
---|
Onko kellään tietoa Kuo-Medin kimppa-alennuksista? kun itse aikanaan järkkäilin ekaa tilausta, Kuo-Mediin meni tarjouspyyntö ryhmätilauksesta (13tilaajaa). Kuomedin tarjous oli jotain 60€/tilaaja kalliimpi kuin Elacinit eikä ne olisi edes tulleet Tornioon niitä valamaan... Mutta Elacin-edustaja Mikko Lankinen kävi pohjoisessa valukierroksella ja tulpat saatiin vielä kohtuu nopeasti tulemaan.. Funk U Too |
Wil-J 10.11.2004 20:41:39 | |
---|
Multa viimeviikolla otettiin valokset korvista elacinin tulppia varten. Riemulla odotan että ne saan! :) Koulun kautta ryhmätilauksena 130€. Otin 15dB suodatuksella, toivottavasti on riittävä... Mutta lisä suodatinparin saa 65€. |
Super-Jari 12.11.2004 08:51:14 | |
---|
Et sitten ole ajatellut että korvakäytäviä voisi olla erimallisia? Ei minulla esim. sellainen keltainen eari yksinkertaisesti mahdu. Eli sinäkin pidät niitä IHAN VÄÄRIN? |
Teijo K. 12.11.2004 10:36:37 | |
---|
Eli sinäkin pidät niitä IHAN VÄÄRIN? Ei, vaan ne tulpat on ihan väärän malliset. Puun syistä? Arvan puhe alkaa näköjään vähitellen eriytyä omaksi kieliperheekseen... mullistava syntaksi!
-Ylläri.
Operaatio Live : Jyväskylä |
Mase 12.11.2004 11:02:14 | |
---|
Ei, vaan ne tulpat on ihan väärän malliset. Kai sä kuitenkin pyörittelet tulpat sormissa pienemmiksi -> laitat korvaan ja pidät niin kauan että muotoutuu käytävän mukaiseksi? Kuinka pienet korvat sulla oikein on, jos ei vaahtomuovitulpat sovi? Myydään: Inssiopiskelijalle kirjoja. Katso tori/muut. |
Teijo K. 12.11.2004 15:38:38 | |
---|
Kai sä kuitenkin pyörittelet tulpat sormissa pienemmiksi -> laitat korvaan ja pidät niin kauan että muotoutuu käytävän mukaiseksi? Tottakai. Kuinka pienet korvat sulla oikein on, jos ei vaahtomuovitulpat sovi? Tuu kattomaan! Puun syistä? Arvan puhe alkaa näköjään vähitellen eriytyä omaksi kieliperheekseen... mullistava syntaksi!
-Ylläri.
LHU 12.11.2004 15:50:15 | |
---|
Tää kuulostaa jo siltä vanhalta vitsiltä missä palopäällikkö läksytti alaisiaan tyyliin: "Väärin sammutettu!". Eli kyllä nyt on pojat käynyt niin että te olette suojanneet kuulonne väärin. :) Ei ne vuodet, vaan kilometrit... |
Heavymies 14.11.2004 10:16:25 | |
---|
Et sitten ole ajatellut että korvakäytäviä voisi olla erimallisia? Ei minulla esim. sellainen keltainen eari yksinkertaisesti mahdu. Mulla on sama ongelma kuusitulppien kanssa. Se viimenen kumi homma jää aina näkyviin vaikka kuinka änkee. Jumala ei vähennä elämästäsi soittamiseen käytettyä aikaa. |
noir 14.11.2004 18:32:03 | |
---|
Onko kellään kokemusta silikonisista korvatulpista? Katselin moisia apteekissa, hinta vajaan 8e ja vaikuttivat lupaavilta ja käyttöä kestäviltä. Ja ihan omasta mielestäni joku saisi jo joutuin väsätä FAQ:n tulpista. Ei riitä joku valettujen joukkotilaus, kun kuitenkin on rahattomia läsnä. Tärkeä asia, vaikkei joka viikko uutta ketjua tulisikaan. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
kivi 14.11.2004 19:36:33 (muokattu 15.11.2004 07:14:46) | |
---|
Mulla on sama ongelma kusitulppien kanssa. Se viimenen kumi homma jää aina näkyviin vaikka kuinka änkee. Hoho! Anteeksi. Onko kellään kokemusta silikonisista korvatulpista? Katselin moisia apteekissa, hinta vajaan 8e ja vaikuttivat lupaavilta ja käyttöä kestäviltä. Eikös nuo silikoniplugit oo uimareille, sukeltajille ja raskaaseen käyttöön? Mulla oli aikoinaan muovattavat silikonitulpat, ja ne vaimensi kyllä ihan kaiken - tasapainoaisti melkein alkoi heittää. Runkoäänenä kuului jotain, jos kuului. Ostin sellaiset aikoinaan, kun jouduin eri messuilla jakamaan hotellihuoneita silloisen kustannustoimittajani kanssa - ja molemmat on uniapnea-tason kuorsaajia. Ne ei kyllä olleet noin kalliit. Olisivatko olleet ihan jotain silikonikittiä? |
Heavymies 14.11.2004 19:47:37 | |
---|
Hoho! Anteeksi. Erittäin hauska juttu.... Jumala ei vähennä elämästäsi soittamiseen käytettyä aikaa. |
Fuzzy Boner 14.11.2004 20:05:39 | |
---|
Erittäin hauska juttu.... Samanlainen ku joku oli saanu kortsuun lerssin lisäksi vaan toisen kiveksen mahtumaan |
Juntunen 14.11.2004 21:19:27 | |
---|
Samanlainen ku joku oli saanu kortsuun lerssin lisäksi vaan toisen kiveksen mahtumaan HAH. Repesin. Dian - Dian tekee uutta demoa |
Teijo K. 15.11.2004 10:32:07 | |
---|
Samanlainen ku joku oli saanu kortsuun lerssin lisäksi vaan toisen kiveksen mahtumaan Hä? Vaan toisen kiveksen? Miten se on mahdollista? Puun syistä? Arvan puhe alkaa näköjään vähitellen eriytyä omaksi kieliperheekseen... mullistava syntaksi!
-Ylläri.
dux0m 19.11.2004 10:15:40 | |
---|
Kannattaa kanssa kokeilla keltasilla EAReilla leikata puolet pois, vaimentaa vähemmän. Itsellä tuppaa vaimentamaan turhan paljon niillä vaahtomuoveilla, mutta tuon lyhentämisen/kaventamisen jälkeen tulee ihan mukavat saundit. |