![]() 16.10.2004 17:42:04 | |
---|---|
Kuparivuoren koulu Kuparivuorentie 2 21100 Naantali Melkein Naantalin keskustassa, aika vaikea nyt lähteä selittämään ohjeita, mut puhelinluettelon kartasta tms. toihan pitäis löytyä. Lauantaisin siellä saattaa olla jotain muita bändejä treenaamassa, mitään varaussysteemiä siellä kun ei ole, mut kyllähän siinä nyt paikat ehtii kattoa läpi ihan varmasti. | |
![]() 17.10.2004 10:03:05 | |
Kiitos! | |
![]() 23.10.2004 01:25:27 | |
Miitti lähestyy ja nyt olen muistutellut ihmisiä siitä jonkin verran. Toivotaan että tällä kertaa päästäisiin kaikki paikalle. Tuomaksella oli jo jonkin verran häslinkiä ajan kanssa, saa nähdä pääseekö hän. Jos vielä luette tätä ennen miittiä, niin tuokaa vaan jotain teemaan sopivia nuotteja jos teiltä löytyy. Yritän itsekin katsoa varastoistani josko sieltä löytyisi jotain mielekästä... No, nähdään. ^^ Dreams are meant to be realised. | |
![]() 23.10.2004 10:12:01 | |
Hyvä kun muistutit noista nuoteista, koitan katsoa jotain mukaan. Se varsinaisen treenitilan sijainti mua mietityttää vielä hiukkasen: koulun onnistuin kartasta paikantamaan, ja uskoakseni löydän perille astikin, mutta missäköhän päin itse koulua treenitila sijaitsee? Luen tätä keskustelua varmaan muutamaan otteeseen tänään vielä, mutta jollei kukaan viisaampi ehdi vastata ja jollen löydä oikeaan paikkaan, niin soittelen! Nähdään! | |
![]() 23.10.2004 11:28:03 | |
Se varsinaisen treenitilan sijainti mua mietityttää vielä hiukkasen: koulun onnistuin kartasta paikantamaan, ja uskoakseni löydän perille astikin, mutta missäköhän päin itse koulua treenitila sijaitsee? Tuu vaan siihen ylös pääovelle, kokoonnutaan kaikki siinä ja siitä sit pääsee kouluun sisälle. | |
![]() 24.10.2004 22:30:30 (muokattu 26.10.2004 23:16:09) | |
Milloinkas meidän oli määrä tavata seuraavan kerran? Ensi viikonloppunako? Sama paikka, sama aika? Vai mitä me nyt sitten loppujen lopuksi sovittiin? En muista enää ^^; EDIT: vanhat biisilinkit poistettu Dreams are meant to be realised. | |
![]() 24.10.2004 23:12:31 | |
Mitä tekee Emerald nykyään? Taitaa olla itselläni samanhenkinen projekti meneillään. Mukaan on hommattu tällä hetkellä 3 akustista kitaraa, sello ja viulu. Itse laulan, soitan bassot nauhalle ja ohjelmoin taustaa. Pitää käydä hakemassa noita bändejä ja kuunnella ku tuntui sieluveliseltä nuo tekstit. Itse olen kuunnellut viime aikoina paljon Depeche Modea ja Juana Molinaa, muun ohella. Bändin nimi on runotar ja mulla on oma threadi tuossa kans. Kirjotelkaa sinne ja pitäkää mun mielenkiintoa yllä. "Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle | |
![]() 26.10.2004 23:15:34 | |
Mitä tekee Emerald nykyään? Tähän mennessä meillä on olut yksi miitti, ja työn alla on kaksi coverbiisiä. Eli aika alkuvaiheessa ollaan, vielä toistaiseksi. Taitaa olla itselläni samanhenkinen projekti meneillään. Mukaan on hommattu tällä hetkellä 3 akustista kitaraa, sello ja viulu. Itse laulan, soitan bassot nauhalle ja ohjelmoin taustaa. - - Itse olen kuunnellut viime aikoina paljon Depeche Modea ja Juana Molinaa, muun ohella. Juu, no tuota. Etsin netistä käsiini jonkin verran Depeche Moden biisejä (Juana Molinaa ei tuntunut mistään löytyvän), ja vaikka ne kyllä vaikuttivat hyviltä, ne eivät oikeastaan vastaa sitä genreä jota projektissamme haetaan. Toisaalta, kyllä innovatiiviset ja raikkaat ideat ovat aina tervetulleita. Mutta en ainakaan määrittelisi Emeraldia miksikään über-popiksi. :P Eli olisi kai ihan hyvä, jos tutustuisit hieman noiden mainittujen inspiroivien artistien musiikkiin. Saatat saada ehkä paremman kuvan siitä, mitä tässä oikeastaan ollaan valmistamassa. Dreams are meant to be realised. | |
![]() 27.10.2004 19:05:29 | |
Joo, tää Emerald tuntuis nyt lähtevän käyntiin enemmännkin folk-ambient-pohjalta. Tai toi ambientkin on vähän hakusessa kunnollisen syntikan puutteesta johtuen. Itse kyllä pidän kovasti etenkin vanhemmasta Depeche Modesta, mutta Emeraldissa olis tarkoitus hakea vähän erilaisia tunnelmia, eiksnii Juho? | |
![]() 28.10.2004 00:48:26 | |
No mä hain tolta amethystiumilta noita biisejä aika paljon. Ajattelen sen silleen päävaikuttajaksi tossa. Lähinnä mä ajattelin nyt niitä pohjia, jotka tuon tyyliseen musaan kuuluu. Omassa musassa kun yrittää ainakin maalailla äänimaailmoja. Sitä oppiessa on pakko kuunnella Depeche moden exciter-levyä ja Pink Floydin koko tuotantoa. Saatte muuten tekin yllättävän paljon inspiraatiota ainakin Pink floydin live at pompeii livevedoista ja tietenkin the Wallista. Suosittelen lämpimästi. "Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle | |
![]() 28.10.2004 00:52:45 | |
Itsehän en hae vaikuttajaksi depeche moden iloista meininkiä, vaan Sigur rósin avantgardismia ja flaming lipsin dramaattisuutta sekoitettua pink floydiin ja jopa vähän teemu brunilan äänitys jippoja. Pohjalla ohjelmoidut pohjat ja päällä 3 akustista kitaraa, sello, viulu, jazz-basso, latinoperkussiot ja 3 tai 4 laulajaa. Tavoitteena on maalailla oma maailma c-kasetille. "Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle | |
![]() 28.10.2004 14:41:32 | |
teemu brunilan äänitys jippoja ??? | |
![]() 28.10.2004 19:40:52 | |
Niin seuraavista treeneistä: mulla ei lauantaina ole hirveästi aikaa, mutta arviolta tunniksi jossain vaiheessa iltapäivää ehdin. Miten mikkien kanssa, onko niitä 2 vai vain se yksi? Voin nimittäin katsoa, saanko mikin mukaan, mikäli sille on tarvetta! | |
![]() 28.10.2004 23:38:55 | |
Ehdotus. Muistaakseni tämä tuli kyllä Kasperilta alun perin, mutta joka tapauksessa. Kävisikö ihmisille sunnuntai paremmin? Jos kokoonnuttaisiin siellä koulun pihalla vaikka kolmen aikaan iltapäivällä. Itselläni on iltasella kyllä harkat, mutta ne ovat Naantalissa ja vasta seitsemältä, eli tuskin haittaisi... Tuomas ei välttämättä taaskaan pääse, sillä hänellä on vähän sitä sun tätä. Yritetään kuitenkin saada koko porukka koolle mahdollisimman pian. Ja Leena, tuo vaan ihmeessä mikki jos saat tuotua. Ei se varmaan kuitenkaan kovin paljon paina, joten tuskin siitä ainakaan kovin suurta haittaa on. Ja itse asiassa, Mari, voisit sinäkin tuoda sen minun tietokonemikkini takaisin, jos sopii. :D Pitää vielä tutustua jonkin aikaa tuohon Depeche Modeen, sillä tuntuu olevan melko paljon toisistaan poikkeavia biisejä, joten muutaman jälkeen on vielä paha mennä sanomaan mitään. Ja jos Runottaressa on jäseniä, jotka olisivat kiinnostuneita meidän projektistamme, niin tietysti saa tulla kurkkimaan. Mutta tutustun vielä jonkin aikaa, niin olen sitten parempi muodostamaan mielipiteitä asiasta. :> Dreams are meant to be realised. | |
![]() 29.10.2004 10:20:07 | |
Ehdotus. Kävisikö ihmisille sunnuntai paremmin? Pitäisi käydä mulle. Ja yritän hommata mikrofonin mukaan. | |
![]() 29.10.2004 23:48:06 | |
Runotar nyt on lähinnä yhden miehen orkesteri. Aiotteko muuten tehdä kotisivuja. Alotin tekemään omiani tänään ohjelmoimalla ja se on hirmuisen vaikeaa. Laitan linkin kun saan valmiiksi.Kaikki sinne. Luvassa ainakin päivän biisi osio ja ajankohtaisia keskusteluja kaikesta musiikista. "Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle | |
![]() 30.10.2004 01:03:39 | |
Minulla on käynyt pariinkiin otteeseen kotisivut mielessä, mutta olen nyt kuitenkin ajatellut pantata niitä siihen asti, kunnes projekti on hyvällä pohjalla. Voisi oikeastaan sanoa, ettei kotisivuja ilman biisejä. Ja olisihan sitä kiva saada jotain promokuviakin. Mutta voisi sitä kyllä ehkä jo aloittaa alustavasti ulkoasun suunnittelua ja sen sellaista. Ja sitten hieman off-topic, ellei ollut jo: leijonamieli, tarkoitatko, että kirjoitat HTML-koodia ihan raakana, ilman mitään varsinaista kotisivunteko-ohjelmaa? Harrastan sitä nimittäin itsekin, koska sillä kotisivuistaan saa ihan oikeasti sellaiset kuin haluaa niiden olevan. Jos olet kiinnostunut opettelemaan (enemmän tai vähemmän), niin voin suositella yhtä saittia..: http://www.w3schools.com/html/ Dreams are meant to be realised. | |
![]() 30.10.2004 19:14:32 | |
Niin, meillähän on huomenna klo 12 treenit LBB:n kanssa, mitkä nyt sit olis aika tärkeät. Kolmelta voidaan kyllä mun puolesta treenata Emeraldin juttuja, täytyy siinä välillä yrittää ehtiä nopeasti syömään tai jotain. Jos siis Juho itse nyt edes on treenikuosissa? | |
![]() 30.10.2004 21:26:12 | |
Niin, meillähän on huomenna klo 12 treenit LBB:n kanssa, mitkä nyt sit olis aika tärkeät. Kolmelta voidaan kyllä mun puolesta treenata Emeraldin juttuja, täytyy siinä välillä yrittää ehtiä nopeasti syömään tai jotain. Jos siis Juho itse nyt edes on treenikuosissa? Hyvä pointti, voisi tosiaan syödäkin jossain vaiheessa... no, ei se kyllä ole tuntunut olevan meidän treeneissä ennenkään kovin mutkikasta. :D Itse olen sairastellut tämän päivän, ja toivon parantuvani huomiseksi edes sen verran että voin tulla soittelemaan. Taidan raahata mukanani sen JP:n kämäsyntikan (se on legenda, ei sitä saa sortaa! Ja tosiaan, LBB (Les Bros. Bien) on meidän aloitteleva kaveriporukkabändimme, joka soittaa viikon päästä bändikatselmuksessa ja siksi harjoittelu on melko tärkeää (ei tosin sillä etteikö muuten olisi). Dreams are meant to be realised. | |
![]() 31.10.2004 12:09:14 | |
Vielä viime hetken infoa ennen miittiä: Mari ei todennäköisesti pääse tulemaan, mutta saa nyt nähdä. Tuomas kuitenkin saapuu paikalle. Sitä syntikkaa ei valitettavasti saada, koska se on nuorisotoimisto DiPolin bändihuoneessa lukkojen takana, ja pääsemme sinne vasta huomenna. Toisaalta, se on kyllä sen verran sekundalaite, että tuskin siitä paljon olisi hyötyä ollutkaan. :P No, näkemisiin. Soitelkaa jos tulee jotain esteitä, rummut pitää kasata, bensa loppuu, kihlatulta tulee verta nenästä tai muuta vastaavaa. ;) Dreams are meant to be realised. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)