Aihe: Rumpali pihalle
1 2
Safaweb
07.08.2004 22:41:48
Rumpalit on kyllä omituisimpaa porukkaa mitä koskaan olen tavannut. Tähän asti meidän bändin kaikki rumpalit on ollu just tollaisia.

Samoin. Rumpaleilla ei ole tarpeeksi intohimoa musiikkiin.
Kamakaavio (inspired by Fortune & Askomiko)
Ozzman
08.08.2004 13:12:32

Yleistystä sanon minä.
Ice Cold Fucking Beer You Know! - James Hetfield
Aegis
09.08.2004 13:00:12

Haista paska. Jos minä sanon että kukaan kitaristi ei osaa soittaa, yksikään nainen ei ole kaunis ja mikään sauvasekoitin ei toimi sähköllä, niin olen yhtä oikeassa kuin sinä. Saa ensin miettiä ja sitten kirjoittaa.

Minä olen rumpali ja tällä hetkellä musiikki on melkeinpä kaikkein tärkein juttu elämässä. Minä olen aina panostanut mahdollisimman paljon omiin bändeihini ja vaatinut paljon muiltakin bändissä olevilta. Väitän, että en ole ainut tällainen rumpali.
Mikään ei ole niin viisas kuin insinööri, paitsi majava, joka menee suojaan sateelta.
Safaweb
09.08.2004 16:34:52
Haista paska. Jos minä sanon että kukaan kitaristi ei osaa soittaa, yksikään nainen ei ole kaunis ja mikään sauvasekoitin ei toimi sähköllä, niin olen yhtä oikeassa kuin sinä. Saa ensin miettiä ja sitten kirjoittaa.

Minä olen rumpali ja tällä hetkellä musiikki on melkeinpä kaikkein tärkein juttu elämässä. Minä olen aina panostanut mahdollisimman paljon omiin bändeihini ja vaatinut paljon muiltakin bändissä olevilta. Väitän, että en ole ainut tällainen rumpali.

Hoho! Tarkoitin vaan meidän bändin rumpaleita, joille esim. laskettelu on paljon tärkeämpää kuin musiikki. Pyydän anteeksi, jos loukkasin sinua jollain henkilökohtaisella tasolla.
Kamakaavio (inspired by Fortune & Askomiko)
L.Ruoska
09.08.2004 16:42:34

hyvä bändi sählää ja riutuu 2-3 vuotta yhden idiootin takia... ei maistu treenit, ei onnistu keikat, ei ole samaa tasoa kuin muu bändi

Vastaavasta tilanteesta kai alkoi edellisen bändini tuho. Rumpali pelkäs keikkoja ja studioo, kauhee kiire aina treeneistä "Eestarin pelaan pleikkarii". Setti kerran läpi ja sit pillit pussiin ja kiirellä tekemää ei mitään.
Super-Jari
09.08.2004 17:50:18
Hoho! Tarkoitin vaan meidän bändin rumpaleita, joille esim. laskettelu on paljon tärkeämpää kuin musiikki.

Eniten ärsyttää sellaiset syyt mitkä voisi helposti siirtää kun viitsisi. Juopottelu, siivoaminen, joku fityn tv-ohjelma.. jne.
Dunkadunkamaan sinisissä kääpiöissä on tulevaisuus.
Unworthy Knight
09.08.2004 17:59:49
Minä tunnen vaan sellasia rumpaleita jotka ovat änkäämässä reenammaan aina kun vaan vähän silmä välttää ja omaa vähintään kolme neljä bändiä.
Se kyllä näkyykin että ne hakkaa niitä rumpuja melkoisella panostuksella.

Minulla on näköjään sitten käynyt tuuria, jopa bändiinkin eksy rumpali joka jaksaa panostaa vaikka joutuu hakkaan umpi paskoilla kamoilla.

Kitaristi ne yleensä on niitä jotka on vähän vaikeampia, onneksi niitä löytyy joka kolosta sentään.
"Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!" -leka K100#3
Super-Jari
09.08.2004 18:33:12
Minä tunnen vaan sellasia rumpaleita jotka ovat änkäämässä reenammaan aina kun vaan vähän silmä välttää ja omaa vähintään kolme neljä bändiä.
Se kyllä näkyykin että ne hakkaa niitä rumpuja melkoisella panostuksella.

Minulla on näköjään sitten käynyt tuuria, jopa bändiinkin eksy rumpali joka jaksaa panostaa vaikka joutuu hakkaan umpi paskoilla kamoilla.

Meillä on varmaan sama rumpali. Ei vaan ole meille muista bändeistään puhunut. Pitääpä ottaa jätkä puhutteluun enskerralla.
Bee-äf
10.08.2004 11:47:43

Usein perusrokissa rumpalilla on vähiten opettelemista - jos biitti pysyy kasassa muutenkin niin saattaa olla että tyyppi ei jaksa innostua toimimaan monta kertaa viikossa metronomina kun tumpelo kitaristi yrittää opetella soittamaan jotain kuviota edes suurinpiirtein oikein ;)...

Ja ikävä totuus on että bändi yleensä saundaa tismalleen yhtä hyvältä kuin sen rumpali!
Super-Jari
10.08.2004 14:37:06
Ja ikävä totuus on että bändi yleensä saundaa tismalleen yhtä hyvältä kuin sen rumpali!

Meillä tuo lasketaan vahvuuksiin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)