Aihe: Oman bändin paremmat coverit?
1 2
Tokkejo
25.08.2004 12:48:35

Proud Mary, Born to be wild, Hey hey My my, Cocaine.
Siinä nyt muutama..
Jos sanat hukassa, niin sitten on laulettava lönnruuttia
Feggy
25.08.2004 13:05:08

Ai niin, aiemmassa projektissa The Popheads coveroimme ansiokkaasti The Monkeys-teemaa, Modern Loversin She Cracked, Stone Roses She Bangs The Drums, Help Damned-versiona ja I Never Promised You A Rosegarden.
Less is more.
kivi
25.08.2004 13:24:30 (muokattu 25.08.2004 13:31:59)
Ai niin, aiemmassa projektissa The Popheads coveroimme ansiokkaasti The Monkeys-teemaa, Modern Loversin She Cracked, Stone Roses She Bangs The Drums, Help Damned-versiona ja I Never Promised You A Rosegarden.

Mitä, soitettiinko me Help'kin? Mä luulin soittaneeni sitä vain Lovegrapesissa. Money me soitettiin. Sen sijaan Saintsin Stranded jäi ainakin listastasi pois, samoin Pink Floydin Lucifer Sam (vai oliko se joku muu orkka, eihän näitä muista...).

Muista cover-vedoista rakkaimpana lienee mulle jäänyt mieleen Iso Paha Susi -orkassa soittelemani Dr. Feelgood -coverit; erityisesti The More I Give / Kaiken annan.

PS. Ja tietysti Roky Erickson & the Aliens: Two Headed Dog.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Feggy
25.08.2004 13:59:32 (muokattu 25.08.2004 14:33:34)

Mitä, soitettiinko me Help'kin? Mä luulin soittaneeni sitä vain Lovegrapesissa. Money me soitettiin. Sen sijaan Saintsin Stranded jäi ainakin listastasi pois, samoin Pink Floydin Lucifer Sam (vai oliko se joku muu orkka, eihän näitä muista...).

Muista cover-vedoista rakkaimpana lienee mulle jäänyt mieleen Iso Paha Susi -orkassa soittelemani Dr. Feelgood -coverit; erityisesti The More I Give / Kaiken annan.

PS. Ja tietysti Roky Erickson & the Aliens: Two Headed Dog.

Puhuin kyllä siitä vähän vanhemmasta Popheads-kokoonpanosta ja sitten siitä vähän uudemmasta Popheads-kokoonpanosta, joissa et ollut mukana...mutta joo, Sonics-versio Moneysta soitettiin ja Saintsien Stranded tosiaan jäi pois, mutta Lucifer Samia olen soittanut vain Latessa....kai. Niin, ja tosiaan, Luniksien kanssa Two Headed Dog (ei kyllä ollut parempi kuin originaali) ja Yardbirdsien Heart Full Of Soul. Vai eikös me yritelty myös BÖCin Don't Fear The Reaperia ja hiukan aikaa Who:n The Kids Are Alrightiä?

Ja äh, lisää tulee mieleen...vielä aiemman bändin eli Brian Jones Swimming Clubin kanssa tuli soiteltua Sonicsien Have Love Will Travelia (tätä kai Lunatunesin kanssa myös?), Strychnineä, Ray Charlesin Unchain My Heartia ja Third Bardo'n Five Years Ahead of My Time. Ainakin.

Olivatko nämä kaikki parempia kuin originaalit? Tietysti.
Less is more.
Diablero
31.08.2004 20:58:28
Toisen bändin kanssa ollaan tota rollareiden paint it blackia huidottu, toisen kanssa taas varsin onnistuneesti Smashing pumpkinsin Stand inside your lovea
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä
atk
01.09.2004 11:47:22
Tässä muutama ihan parhaimmasta päästä:

Led Zeppelin: Stairway to heaven
Uriah Heep: July morning
Jethro Tull: Bouree
jenna
01.09.2004 13:56:32

heh, näistä ollaan montaa mieltä, mutta:

hole: celebrity skin (sama sävel, mutta sanat "suomennettu" tikki-makuun)
apulanta: mennään eläintarhaan (hirveetä mäiskettä ja mölyä. kerrankin muistaa sanat -ainakin melkein)
äeti ei opettanut minua äänestämään/vaan ajattelemaan,/ettei valkoinen valhe ole sen härskimpää/kusetusta kuin punainen totuus -juice leskinen-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)