HS 04.07.2004 10:22:23 (muokattu 04.07.2004 10:23:31) | |
---|
Terve ...Jokaisesta jäsenestäsi sanot jotain hyvää... Timo laulaa: Sillä on hieno auto ja se hakee mut aina treeneihin. Jari kitaroi: Sain siltä digiboxin käyttöön. Juha rummuttaa: Se on aina ajoissa paikalla. Pekka bassottaa: Maksaa aina vuokran ajoissa. :) |
Super-Jari 04.07.2004 13:01:05 | |
---|
Jarkko: Elämää myös bänditoiminnan ulkopuolella. Kavereita siis ollaan. Hyvä riffipää, teknisesti parempi soittaja kuin minä. Uskaltaa ehdottaa erikoisempiakin juttuja (nyt kyse on siis bändihommista). Huumorintaju tai tajuttomuus istuu bändiin kuin nyrkki silmään. Pasi: Rumpali meitä varten. Myöskin bänditoiminnan ulkopuolista elämää. Tekee riffejä. Ei soita perukomppia joka paikkaan. Innokas kokeilija. Panostaa bändiin oikein. Sopiva rehellisyys kun on paskaa riffiä tarjolla. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta? |
PJS 05.07.2004 10:04:04 | |
---|
En käytä oikeita nimiä, varjelen ihmisten yksityisyyttä. Ich(leikkii osaavansa kitarasooloja): MInä itte. Jooseppi(komppaa skebakolla): Jämäkkää komppausta, mukava äijä. Kaleb(soittelee beissiä): Instrumentaalinen monivirtuoosi, hurja poika. Wihtori(soittaa runpuja): Kova miäs takomaan runpuja. Ingrid(laulaa): Osaahan se laulaakkin, omistaa mielipiteen. "Vitut yleisöstä!"
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Henko 05.07.2004 18:55:47 | |
---|
Ei saa kysellä liian vaikeita :) Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
Dtfani 05.07.2004 21:00:14 | |
---|
*laulaja - opettelee biisit aina etukäteen ennen treenejä (,mahtavat jutut) *kitaristi - soittaa tyylikäästi *rumpali - aitoa meininkiä soitossa En muuten omista Train Of Thoughtia. |
Leper Messiah 05.07.2004 22:17:12 | |
---|
Rumpalismies: hoitaa meille treenikämpän ( jonka yhteydessä vahvistimet joita bändisoitossa käytämme, näin vältämme suurempaa roudausta) kitaristi: osaa soittaa sooloja ja kompata molempia hyvin toinen kitaristi: ''mä soitan minkä vaan näistä kolemesta kitaraosasta, mä voin harjotella minkä vaan niistä.'' sillä on mainio asenne. Se harjottelee omat osansa tunnollisesti ja suostuu soittamaan niitäkin osia joissa ei niin paljoa sitä soitettavaa ole basisti-laulaja:vähän niinku johtaa bändiä harkoissa... ''nonii nyt loppu se saatanan tiluttelu ja paukuttelu soitetaa jotai säännöllistä'' tokaisi hän hetkenä jolloin oikeastaan vähän kuin kaikki soittivat jotain omia juttujaan itsestäni en sano mitään Kaikki on suurta illuusiota |
jhoik 06.07.2004 00:51:21 | |
---|
Kitaristi : Se hymyilee ja hengittää. Basisti : Hiton hyvä basisti jonka kanssa tulee välillä hengattua paljon myös vapaa-ajalla. Rento tyyppi. Rumpali : Soittaa rumpuja kapuloilla, iloinen. Vapaata tilaa myytävänä. |
Teemu Tee 06.07.2004 10:42:38 | |
---|
Dr, Mikko: viihdyttävä B, Jari: luotettava G, Jiri: innostunuut G, Henkka: eloisa Tyhjän saa pyytämättäkin |
mie 06.07.2004 19:01:41 | |
---|
Mutta missä Naukkis? Ho? eiymmärrä IHKK #10
"Pitääkö siun aina olla kun vetelä paska?" -Äitini |
Härski 06.07.2004 19:07:56 | |
---|
Ho? eiymmärrä No Rampe ja Naukkishan ovat Legendaarisen Trio Erectuksen jäsenet, Pulttiboisista tuttu. |
mie 06.07.2004 19:11:22 | |
---|
No Rampe ja Naukkishan ovat Legendaarisen Trio Erectuksen jäsenet, Pulttiboisista tuttu. Jaa. Emmäen semm... Eiku oonhan mie joskus ollu siihen aikaan telkkarin ääressä. IHKK #10
"Pitääkö siun aina olla kun vetelä paska?" -Äitini |
Uksindus 07.07.2004 01:02:12 | |
---|
Basisti: Sillä on auto, se soittaa pirun lujaa ja sillä on kämppä jossa voi juoda paljon kaljaa. Kitaristi: Sillä on iso pää, hyvät jutut, soittaa hyvin krapulassa, soittaa kaikkia soittimia pirun lujaa, ja se juo paljon kaljaa. Rumpali: Sillä on kova ääni, soittaa uskomattoman lujaa ja se juo paljon kaljaa. Kitaristi II: Polttaa jatkuvasti tupakkaa, soittaa hiljaa ja juo paljon kaljaa. Ääni: En tunne, mutta juo paljon kaljaa. |
hullujudas 07.07.2004 12:56:54 | |
---|
Skittamies : no sillä on legendaarinen letti rumpali : polkee nopeemmin ku ite perkele ja sillä on perkeleen hyvä musamaku. minä : mä olen aivan loistava muusikko :D no ei vaineskaa I let the bodies lie in shame
I let mighty earth drink their blood
I turn my face to eternal sky
And praise my elders' God
Equimanthorn hear my Hail
You're the mighty four winds night and day
Steel in every warrior's heart and sword
The brave an |
Perro Stupido 07.07.2004 14:05:31 | |
---|
Basisti - Juo kaljaa kuin mies! Kitaristi - Juo myöskin kaljaa kuin mies! Me siis juomme kaljaa, emme soita musiikkia. :P Voima korvaa taidon, taito korvaa nopeuden, mutta mikään ei korvaa voimaa. |
Ilmari! 08.07.2004 12:16:47 | |
---|
Jokaisesta jäsenestäsi sanot jotain hyvää No v*ttu en sano! |
jussiohman 08.07.2004 12:19:03 | |
---|
No v*ttu en sano! No haista sitten paska! Lihava sinkku hakee kontaktia |
JM 08.07.2004 12:51:34 | |
---|
Basisti: Intoa ja asennetta löytyy vaikka muille jakaa. Osaa soittaa myös humalassa ja krapulassa. Rumpali: Asennetta ja näkemystä löytyy. Osaa kaikenmaailman kilkati-kalkati- kompit ja ei arkaile käyttää niitä biiseissämme. Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net.
Kaikki muusikot pidätetään. |
Von Härskiburg 08.07.2004 18:19:49 | |
---|
Basisti: Ei kovinkaan musikaalinen persoonallisuus, mutta hauskaa seuraa treeneissä ja niiden ulkopuolella Laulaja: Myös hyvä tyyppi, joka tulee aina treeneihin (joskin lähes poikkeuksetta myöhässä). Rumpali: Soittokokemustansa vasten peilattuna aivan mainio rumpali. Erityisen hyvä jammailukaveri, kun miltei mikä tahansa musatyyli taittuu hyvin. "Fantastista!", myhäili nekrofiili kalmistossa. |
Kapane 08.07.2004 18:54:20 | |
---|
Personal Jesuss & Modern Angel
[Kyllä Lähtee] MEKKALA #1
http://www.archetypehd.cjb.net |
ercciman 09.07.2004 00:21:33 | |
---|
Basisti - Juo kaljaa kuin mies! Kitaristi - Juo myöskin kaljaa kuin mies! hoho xoxoxoxo |