Volle 23.05.2004 20:39:09 | |
---|
Hä? Ja aina pääsi pois varuskunnasta vai? Missäs oikein palvelit? Meillä oli korkeintaan yksi IV viikossa, vaikka vuosi oltiinkin. Paitsi mää sain vaähä useammin, kun oli pieni muksu kotona. Joo. Aina pääsi pois, jos ei ollut ohjelmaa. Eli käytännössä kaikkina muina aikoina, paitsi alokasaikana ja kun oli leirejä tai virka-apuja sun muita. Parolan krhk:ssa olin. Nam. |
sepeli 25.05.2004 13:43:42 | |
---|
Aina pääsi pois, jos ei ollut ohjelmaa. Eli käytännössä kaikkina muina aikoina, paitsi alokasaikana ja kun oli leirejä tai virka-apuja sun muita. Parolan krhk:ssa olin. Vahvistan tämän. Olin Parolan Panssariviestikomppaniassa. Soittelumme ei hirveästi häiriintynyt asevelvollisuuden suorittamisesta sillä treenejä pidettiin usein muutenkin viikonloppuisin. Joskus kävimme myös kesken viikkoa soittamassa armeijassa oloni aikanakin. "Viime aikoina mikä on alkanu tipahtaan niin on toi bondage." -basistimme |
päänahka 28.05.2004 12:54:21 | |
---|
Gineksiä ei korvattu ainakaan minun palvelusaikanani SPOLKissa, eikä II/98 niin vanhaa kamaa vielä edes ole. Kuntsareita sun muita sai tietty kaikenlaisista jutuista, mutta ei niitä pystynyt pitämään. SpolK II/02, sama juttu. Siellä mitään gineksiä korvattu. Soolot on perseestä. |
Viceroy 29.05.2004 21:49:30 | |
---|
SpolK II/02, sama juttu. Siellä mitään gineksiä korvattu. Fak. No meillä I/03:n spolleilla kyllä korvattiin. Karjalan Prikaatin valmiusyhtymä oli palveluspaikka. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
MrQ 01.06.2004 02:58:51 | |
---|
Bändihommiin saa ainoastaan levyttäneet artistit oman kokemukseni mukaan treenivapaata, ja silloinkin maksimillaan kolmisenkymmentä vapaapäivää, joita kaiketi saa käyttää yhden viikossa tms. |
zap 01.06.2004 11:28:40 | |
---|
Perustelu #278 sivarin valitsemiselle ;) "Lomaa" joka viikonloppu ja arkipäivä klo16 eteenpäin. Harmi että oon ainoa isänmaanpetturi orkesterissa :( Jos kokoais "sivaribändin", niin se ois aina vähintään puoli vuotta muita edellä.. hmm.. "The future is much like the present, only longer." - Dan Quisenberry |
Numbie 02.06.2004 13:57:33 | |
---|
Perustelu #278 sivarin valitsemiselle ;) "Lomaa" joka viikonloppu ja arkipäivä klo16 eteenpäin. Harmi että oon ainoa isänmaanpetturi orkesterissa :( Jos kokoais "sivaribändin", niin se ois aina vähintään puoli vuotta muita edellä.. hmm.. Meilläpäs on melkein sivaribändi, 1/5 menossa inttiin. |
EkiEkiEki 02.06.2004 18:59:39 | |
---|
Kyllä meidän bändin laulaja/kitaristi ainakin kun vei kapulle kopion levydiilistä. Pääsee vielä aika hyvinkin (1-2 kertaa viikossa) harjoitusvapaalle kuhan anoo. |