Aihe: Häirikköbändit bändi-illoissa
1 2 3
Numbie
08.05.2004 22:56:22

Tiedän mille virvelirumpu kuulostaa :D, mutta en tiennty sitä, että sitä kutsutaan sna... Joksikin sellaiseksi. Nykyajan nuoriso. :D

Onko :D noita vitun :P paskahymiöitä :DD pakko tunkea joka ;) vitun paikkaan?

Anteeksi.
toxic
09.05.2004 00:01:28
Onko :D noita vitun :P paskahymiöitä :DD pakko tunkea joka ;) vitun paikkaan?

Anteeksi.

No tietysti :D Miksei muka :D Minun mielestä hymiöy (siis = :D ) On erittäin nerokkaita :D Vai mitä :D hehe :D

:D

Ps. :D

Edit: :D
VÄKIPÄÄ
10.05.2004 21:45:54
Muutamia juttuja on hyvä pitää periaatteina:

Bändi-illoissa jokainen tuo omat kitarat, bassot, efektit, piuhat, PELLIT JA VIRVELIN! Jos ei ole, ei tarvitse soittaa. Meillä on aina keikoilla 3-4 kitaraa, 2 bassoa ja pellit & virveli (jos rummut talonpuolesta/joltain muulta). Kamoja voi lainata jos muilta hajoaa omat, mutta jos tullaan keikalle tyhjin käsin ja ollaan, että "Voittexte lainaa, ku meil ei oo..." niin vastaus on ei.

Toi on kyllä perseestä jos ollaan välinpitämättömiä toisten tavaroista, esimerkkinä aloittajan pelti- juttu, "Paskaks vaan kaikki mikä ei ole omaa"- tyylillä.
Vihaan musiikkia. Se on suurilta osin pelkkää paskaa. Suurin osa puheestakin on paskaa. Vihaan ihmisiäkin!...Perkules... Itseasiassa kaikki muu on paskaa paitsi kusi!!!
KMT
11.05.2004 10:42:49

Kyllä tomit saisi olla omat
Tuossa on vain se riski, että basisti tulee ja läpsii korville taajuusaluetunkeutumisrikkeen johdosta. -Fortune
Eddy
11.05.2004 10:47:15
Kyllä tomit saisi olla omat

Joo!Pelkkä basari lainaksi.Oiskohan kuitenkin helpompi panna kokonaan oma setti pydeen.
Koskettelen soittimia...
KMT
11.05.2004 10:48:42

Joo!Pelkkä basari lainaksi.Oiskohan kuitenkin helpompi panna kokonaan oma setti pydeen.

No voi olla. Mutta eihän kaikki rumpalit soita samalla tomimäärällä
Tuossa on vain se riski, että basisti tulee ja läpsii korville taajuusaluetunkeutumisrikkeen johdosta. -Fortune
VÄKIPÄÄ
11.05.2004 19:53:43

Ei toimi. Nyt kun puhutaan bändi-illoista, niin lavat on niin ahtaita ettei sinne mahdu useampaa rumpusettiä yht`aikaa ja rumpujen vaihtamisesta ja uudelleen mikittämisestä + soundshekki esiintyjien välissä... Ei tule mitään! Omat pellit, pedaalit ja virveli joka esiintyjällä.
"Häh? mun poikafrendi on Vänrikki ja se aina käyttää alokkaista Käiverö nimee.. ei tosin liity tähän paikkaan mitenkään" -Turbo
Eddy
11.05.2004 21:57:56
Omat pellit, pedaalit ja virveli joka esiintyjällä.

Mutta ei TOMEJA!!!
Koskettelen soittimia...
Niskamies
12.05.2004 09:14:20
Tuli tästä mieleen että mulla oli pari peltiä mukana viime vuoden m.netin miitissä. Sain todella pelätä mun paiste signature chinan puolesta Maiden-tribuutissa, rumpali hakkas niin kovaa. Onneks ei menny rikki.
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
Basismi
14.05.2004 10:13:49
On seki nähty, että rumpali saa hakattua crashin irti ständistä! Ja tottakai oli lainakamat...
It's hard to be humble when you're so fucking big!
mie666
14.05.2004 11:09:26
Häirikköbändit on just parhaita ! ! !

- häirikkö -
...Oli ennen piiput puuta, hipit rautaa...
Joystick
15.05.2004 18:43:40
Joskus lainasin vanhaa rumpusettiäni naapurin tytön
poikaystävän bändille...
Asiallisilta jätkiltä ja lupasivat antaa vielä rahaa rumpujen lainasta.. Noh, rummut haettiin sit parin viikon päästä takaisin..
2 peltiä rikki, virvelin kalvo puhki ja haitsunpoljin sökönä..
Ei tullu rahaa, eikä jätkistä kuulunu mitään..
Jotkut ne ei sit osaa arvostaa toisen omaisuutta..
Tähän kohtaan tämä jäsen ei ole viitsinyt/jaksanut laittaa mitään mielenkiintoista.
XernaX
15.05.2004 23:02:26 (muokattu 15.05.2004 23:02:47)

poikaystävän bändille...
Asiallisilta jätkiltä ja lupasivat antaa vielä rahaa rumpujen lainasta.. Noh, rummut haettiin sit parin viikon päästä takaisin..

Tuo on kyllä niin paskamaista, että ei saatana.

EDIT: nini
"Jos tarjotaan niin otetaan mutta kinuamaan ei aleta."
VÄKIPÄÄ
19.05.2004 01:11:08
poikaystävän bändille...

"Mitäs läksit!"
Vaihdoin allekirjoitukseni koska vanha oli huono. Tämäkin on huono. Vaihdan tämänkin.
jussiohman
19.05.2004 12:04:00
poikaystävän bändille..

Ai helevetti että mulla nousis verenpaine tommosesesta. Miksette soittaneet poliisille? Tai käyneet pieksemässä mokomia. Henki pois.
Lihava sinkku hakee kontaktia
Super-Jari
20.05.2004 23:15:57
Ai helevetti että mulla nousis verenpaine tommosesesta. Miksette soittaneet poliisille? Tai käyneet pieksemässä mokomia. Henki pois.

Siinä olisi ollut Annala ihmeissään että mistä nyt tuulee.
Nailed by Vasara
jussiohman
21.05.2004 00:12:01
Siinä olisi ollut Annala ihmeissään että mistä nyt tuulee.

Kylläpäs sä hauska olet.
Lihava sinkku hakee kontaktia
Raipe
25.05.2004 21:23:40
Kylläpäs sä hauska olet.

Minun mielestäni se oli hauska juttu.
"Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!" -Klunssila
vanttera
26.05.2004 00:52:10
Minun mielestäni se oli hauska juttu.

Niin munstakin.
Käy kattoon Poirot/Poiertin uuret sivuut. Viaraskirija kans.
karkki
26.05.2004 10:18:55

Miksette soittaneet poliisille?

Ei ne varmaan voineet, kun rummut oli särki.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)