Aihe: soittajien etsintäsivustoja
1 2
mr_b
26.03.2004 01:26:34

Motivaatio taas on kaksipiippuinen juttu sekin: mun iässäni (34) todella monet ovat ehtineet jo lopettaa, mutta ne jotka ovat hommassa vielä mukana ovat sitä sitten tosissaan.

Tai me emme vain tajua lopettaa... :-)
Damn right it's better that yours!
KTR
26.03.2004 08:57:42
Soundin sivuille voi jättää ilmoituksen.

www.soundi.fi
Master of reality
26.03.2004 13:55:32
Mä laitoin kerran sellasen ilmotuksen jossa kerroin kaiken olennaisen bändistä ja sen mitä halusimme rumpalilta. Ja tulos? Ei tarjouksia.

Hähhää! Kuule ei se ekalla ilmoituksella onnistu! Monet ovat etsineet kuukausia eivätkä löytäneet mitään. Ja varsinkin jos rumpalia etsii niin turha toivo. Basisteja jos etsii niin ei kannata yrittääkään.

Niin ja vielä tosta iästä. Onhan se vähän tyhmää jos on 15v. ja 35v. samassa bändissä. Tottakai jos mietitään soiton kannalta niin eihän sillä väliä, mutta kyl se yhdessäolo ja muu tämmönen on vähän turhaa.
Rock´n´Roll ain't noise pollution!
Chemo
26.03.2004 18:34:19

Tai me emme vain tajua lopettaa... :-)

Juu, niin siis siitähän on kyse. Ainakin mun tapauksessani :-D
Ramalamadingdong.
Fortune
26.03.2004 19:41:36
Kyllähän tuo osuvan wanted-ilmon tekeminen vaatii tuuria ja psykologista silmää.

Kannattaa miettiä sellainen teksti, joka ei säikäytä epävarmempiakaan tapauksia liian rempseällä tyylillä, eikä toisaalta anna liian tarkkoja rajoja ja kriteereitä.

Eli tyylisuuntaa, tavoitteita, työtapoja, treenitahtia, et cetera voi pistää, mutta ei mitään "tahdomme Neil Peartin kaksoisolennon, jolla on vihreät hiukset, pituus niskasta 2 cm".

Eikä tasovaatimuksia, mieluummin vähän vihjettä siitä, mitkä ovat tosiaan tavoitteet. Treenaamalla sitä oppii (jokainen voi sitten päätellä oman lähtötasonsa riittävyyden itsekseen).

Sellainen ilmoitus, jonka nähdessään itse ottaisi yhteyttä.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
J. Cool
30.03.2004 20:21:56

jos jättää musadeitti-palstoille ilmoja, niin kantsii varmaan olla muitaki kanavia, ei välttämättä tuota aina tulosta.. ja tarjonta ei välttämättä kata ihan kaikkea. esim. oman kaupunkini hauissa näytti pikasella vilkasulla olevan melkeen poikkeuksetta jotain metallibändejä tai jotain vastaavia..
kimurantti1
05.04.2004 21:13:36
Plääh, ei se ikä sano mitään itse tyypistä.

16-kesäinen voi olla kypsempi bändisoittaja kuin 25-vuotias sooloberserkki. 40-vuotias elämäänsä kyllästynyt voi olla hirveä soittokaveri, kun taas 18-kesäinen, avoimella suhtautumisella ja soittonälällä siunattu aivan loistava tyyppi yhtyeeseen.

Kokeilla pitää, itse olen bändin juniori 22-vuotiaana, edellinen rumpali oli 35-vuotias eikä mitään ongelmia ikäjakauman suhteen ollut.

Olen kyllä tässä muuten samaa mieltä kanssasi, mutta valitettavasti aivan kaikki eivät ajattele noin=)
Eddy
05.04.2004 21:32:49
Täällä Helsingissä ei kyllä soittajia ole ja se on fakta!

Hoho!
Koskettelen soittimia...
Super-Jari
06.04.2004 22:19:13
Minä olen löytänyt meille basistin ja rumpalin netistä.
Molemmat motivoituneita ja lahjakkaita ihmisiä.
"On hyvä olla monia juttuja" Billsner
EVVK #1
"n kl,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, m" - viesti jonka kaverini kissa kirjoitti minulle messengerillä.
maNaaja
13.04.2004 22:33:34
Mekin olemme etsineet jo pitkään (~vuoden) basistia sekä toista kiipparia progebändiimme, mutta eipä ole tulosta tullut. Hieman harmittaa, koska muuten kokoonpanossa vaikuttaa loistavia soittajia, mutta tästä ei tällä hetkellä saada kaikkea irti.

Aina vaan pitää olla heviä kerpele! :)
"Music is well said to be the speech of angels; in fact, nothing among the utterances allowed to man is felt to be so divine. It brings us near to the infinite." -Thomas Carlyle
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)