Keny 24.03.2004 11:20:48 | |
---|
Kyllä yks bändi riittää hetkellä kun treena 2 kertaa vikossa+ kaikki treeniäänityksien purut,demojen teot ja kaikki keikkoihin liittyvät toimenpiteet.Jonkun vierailu keikan voi aina välillä käydä heittämässä jonku toisen projektin kanssa. Sillon kun olin työtön parisen vuotta niin soitin kolmessa bändissä eli riippuu niin paljon siitä et miten aikaa on. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Mako 24.03.2004 17:33:37 | |
---|
Mä luulen, että 2 olisi aika optimi kaikin puolin. Ei kävisi tylsäksi yhdessä bändissä olemiseksi se homma. Ja kuitenkaan bändejä ei olisi liikaa. Yhdyn edelliseen puhujaan. Noin kuvaannollisesti. Yhdessä bändissä vedän nyt, mutta kyllä se toinenkin menisi, vaikka jazz/blues osastoa enempi tuon progr.rockin ohelle. Tietysti aikaa menee töissä ja muussa mutta eiköhän se vielä.. Jos vielä soittaisi molemmissa eri soitinta olis jees. I must Create a System, or be enslav'd by another Mans. I will not Reason and Compare, my business is to Create -W.Blake |
eleeton 24.03.2004 19:07:36 | |
---|
Eri soitinta kannatan minäkin, itse soittelen rumpuja yhdessä, ja kitaraa toisessa orkesterissa, molemmat treenaa max 1xviikossa. mikä on kyllä liian vähän. Tuntuu että tuo toinen noista on enemmän "leipähomma", kunhan kannuttelee menemään, toisessa taas on ihan eri kuviot. |
ten 27.03.2004 12:30:13 | |
---|
Kahdella tässä mennään. Kolmas on ollut minullakin mielessä, mutta taitaa olla liikaa, kun pitää ruveta nyt töissäkin taas käymään. Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
jokuset 21.05.2004 08:53:06 | |
---|
2. Ite soitan tanssibändissä ja toinen on semmone kaveriporukka viritelmä. Kummallakin reenit pari kertaa viikossa, mutta ei se tahtia haittaa kun soittaminen sattuu olemaan niin helvetin mukavaa ja hauskaa. Etten sanoisi hermolepoa lukiosta =) Uusi lastenlaulu on keksitty: Häntä pannaan toiseen korvaan! |
Tomtom 21.05.2004 10:13:08 | |
---|
Itsellä myös kaksi. Toisessa laulua, toisessa kitaraa ja stemmoja. Toimii mukavasti, kun saa keskittyä eri asioihin eri orkestereissa. Toisaalta laulaminen tekee stemmat helpommaksi ja kitaransoittoa on taas mukava tehdä kun saa kuunnella kun muut laulaa välillä.. "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |