Aihe: Mättääkö joku?
1 2
xulu
09.02.2004 18:26:18

Yleensä kun on jotain konesäätöä(mitä on paljon), alkaa improilu mikä yleensä loppuu ensimmäiseen "TURVAT KIINNI VITTU SAATANA!" kehotukseen...
If a man wishes to rid himself of a feeling of unbearable oppression, he may have to take to Hashish. ~Friedrich Nietzsche
jerboa
10.02.2004 11:32:59
Ei se miun mielestä haittaa että esim. setin hiomisen välissä soitellaan jotai muuta. Varsinkaan sillon se ei haittaa kun mitään keikkaa ei ole edes tiedossa..sehän kuuluu asiaan.
Ei pidä ottaa musiikkia liian vakavasti, kun sit siitä kuolee kaikki kiva..sitä mieltä mie olen.
poppamies
10.02.2004 12:20:05 (muokattu 10.02.2004 12:23:55)

Jaahas. No miun tavote tässä on vaan ajanviettto, en sitte tiiä mitä sie oot suunnitellu.

No kyllähän se tavallaan on ajanviettoa, mutta kallista sellaista.
Kun kuusi aikuista (perheellistä) jätkää varaa 3-4 tuntia vapa-ajastaan joka ikinen sunnuntai ilta niin vähin mitä voi vaatia on että se aika käytetään mahdollisimman hyvin. Ei siinä kellään ole varaa "tonttuilla".
"G-strings are for strippers"
Aksu89
22.02.2004 20:48:58
Yleensä kun on jotain konesäätöä(mitä on paljon), alkaa improilu mikä yleensä loppuu ensimmäiseen "TURVAT KIINNI VITTU SAATANA!" kehotukseen...

Legenda
Kuunnelkaa heviä
thriste
26.02.2004 13:42:56
Kyllä se "laulajana" vitutti kun muut rupes jamittelemaan ja itse vaan tyhjänpanttina odotteli, että ruvettais soittamaan omia biisejä.
Mutta sitten kun itse sai kitaran käteen / pääsi synan ääreen, niin ei siinä mitään.

Bänditreenit bänditreeneinä, jamit jameina.
Super-Jari
27.02.2004 09:20:00
Toisinaan tuo kikkailu on ihan ok mutta toisinaan kun haluaisi saada jotain aikaan menee järki kun kukaan ei tajua lopettaa sitä räpeltämistä vaikka huutaa suoraa huutoa. Toisinaan se on vitun vaikeaa. Perkele. Sanoinkin eilen treenien jälkeen rumpalille että ostan sähköpiiskan kämpille niin voi sillä räpsiä perseelle jos ei sähläys lopu.
Kaikki on epäreilua
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)