KMT 04.02.2004 21:26:06 | |
---|
Basson soitossa on ainostaan se ongelma, että siinä ei voi venyttää kikkeliä. Kitaristeilla on varmasti jokaisessa biisissä soolo ja kitaristit säveltävät isoimman osan kamasta, mutta basisteja ei huomaa kukaan. Eikö musiikin tekemisen pääsyy ole päästä kuuluisaksi, hä? muista, että bassollakin voi soittaa sooloja Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
strophe 05.02.2004 20:59:41 | |
---|
muista, että bassollakin voi soittaa sooloja En suostu uskomaan... :D Bassosoolot ovat kyllä erittäin aliarvostettuja. Useimmiten basso vetää ainoastaan (rockissa/punkissa/metallissa/fill in) kitaroiden bassosäveliä, ja se on välillä aika tylsää. Parhaimmillaan bassottelu on silloin, kun basisti tekee jotain luovaa (esim. John Myung, Claypool). Enemmän bassosooloja. Piste. Volyymi korvaa puuttuvan taidon! |
Bilharzia 06.02.2004 05:46:33 (muokattu 06.02.2004 05:47:02) | |
---|
Basso olis herkullinen laite.. Se on hiano soitin.. eikä nyt oikein haittaa jos joutuis taka-alalle. Ei ole vaan bändiä koskaan ikinä näkyvissä www.LifeofDebauchery.Com |
Vanalkar 06.02.2004 13:01:37 | |
---|
Enemmän bassosooloja. Piste. Jee! |
Hieroglyfi 06.02.2004 19:11:59 | |
---|
Bassosoolot ovat kyllä erittäin aliarvostettuja. Useimmiten basso vetää ainoastaan (rockissa/punkissa/metallissa/fill in) kitaroiden bassosäveliä, ja se on välillä aika tylsää. Parhaimmillaan bassottelu on silloin, kun basisti tekee jotain luovaa Tämä aivan totta! Ei pidä tyytyä pelkkiin soinnun pohjasäveliin vaan käyttää luovuutta ja keksiä hienoja kuvioita sekä paljon sooloja :P. Itse olen basisti ja sävellän kappaleita bändille noin puolet ja sinnehän minä teen kivat kuviot :) Mitä elämä olisi ilman musiikkia?! |
juici 06.02.2004 21:00:24 | |
---|
kitaristit säveltävät isoimman osan kamasta, mutta basisteja ei huomaa kukaan. Eikö musiikin tekemisen pääsyy ole päästä kuuluisaksi, hä? Minä olen nyt basisti ja minä olen säveltänyt melkein kaikki meidän bändin biisit eli ainakaan meidän kohdalla tuo ei pidä paikkaansa. Tosin ne onkin osittain tehty jo pitkä aika sitten. "And now for something completely different..." | Neurotic Defense hakee edelleen RUMPALIA KUOPIOSTA TAI SEN LÄHISTÖLTÄ! |
juici 06.02.2004 21:01:53 | |
---|
muista, että bassollakin voi soittaa sooloja Mä oonkin tehnyt oman bassosoolobiisin jolla on hyvä testata rumpalin improvisaatiokykyä. Se on sellanen lyhyt jam. "And now for something completely different..." | Neurotic Defense hakee edelleen RUMPALIA KUOPIOSTA TAI SEN LÄHISTÖLTÄ! |