Aihe: Hyvät piirteet bändikavereissa :)
1 2 3 4 5
Stain
27.12.2003 22:39:36 (muokattu 27.12.2003 22:40:33)

Basisti: osaa soittaa samoja biisejä kuin minä ja omistaa samanlaiset kamatkin ;)

Hehhehee :)

Mukavia tyyppejä kaikin puolin. Musisoiminen on mukavaa.
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
Numbie
27.12.2003 22:52:13

Niitä ei näe kauheen usein.
I asked for water...
anttipi
28.12.2003 01:48:54

Entisissä kokoonpanoissa olen joutunut tekemään basisteille bassokuviot, sovittamaan biisit yksin, antamaan kitaranviritysapua jne... Uuden bändini kanssa ei ole sitä ongelmaa: kun vanhasta tottumuksesta joskus erehdyn neuvomaan, miten jokin "pitäisi" soittaa, ne ei tottele. Ne nimittäin keksii itse vielä toimivampia juttuja.

Ei pääse kusi nousemaan päähän, kun huomaa olevansa oman bändinsä huonoin soittaja :).
Hammer Of The Gods
28.12.2003 02:04:00
Ei pääse kusi nousemaan päähän, kun huomaa olevansa oman bändinsä huonoin soittaja :).

Tuo usein muuten motivoi ihan mukavasti! Tulee välillä treenattuakin...
Mitä helpommin, sitä helpommin!
KanZuu
28.12.2003 03:13:58
Hitto kun laulaja puuttuu vielä bändistä..

No:
Basisti - Paras ystäväni, monipuolinen kaveri tykkää musaa funkista heavyyn ja ties minne.
Rumpali - Kova jätkä (soittanut yli 6 vuotta), tykkää fantasia kirjoista, hakkaa ku hullu tai jotain.
Incarnation
28.12.2003 16:20:17
Kitaristi: Paras kaverini, joka on musiikkimaultaan hyvin monimakuinen. Omaa myös todella vahvan musiikkipohjan lähinnä musikaalisuutensa ja opiskelun ansiosta.

Rumpali: Väsymätön tyyppi. Jaksaa mättää ja tekee niinkuin sanotaan, mutta osaa kyllä sooloillakin.
Vitu gei!!!11
RBB
28.12.2003 18:53:46
Basisti ja kitaristi (eli minä ja tuo yks) ovat rumpalin mielestä vammaisia. Kai sekin voidaan laskea hyväksi piirteeksi...
RokRok
Aksu89
28.12.2003 23:59:26
Kitaristissa asennetta, laulajassa liikaa asennetta (ei riitäkkään enää laulamiseen)...
Lihamestarin sanoin; "Entä muuta ?"
ten
29.12.2003 00:13:29
Bändi nro.1

Kitaristi: Soittaa oikein.. ainakin ensimmäisen nuotin.

Rumpali: Soittaa jämptisti.

Basisti: Soitta sen mitä käsketään, vaikka opetteluun saattaa mennä hetki.

Laulaja: Tekee kivoja melodioita ja osallistuu biisien sävellykseen. Laulua sais kyllä treenata.

Kitaristi(minä): On ihan vitun hyvä jätkä. Tekee parhaat riffit ja soittaa kaikki prikulleen oikein.

-----------------------------------------------------------------

Bändi nro.2

Rumpali: Helvetin lahjakas ja luova. Nopea oppimaan komppeja. Kaikin puolin ehkä paras jätkä maailmassa.

Basisti: On kyllä näppärä sormistaan, vaikka tyylitaju puuttuukin. :)

Kitaristi(minä): Todella kaunis!!!

Laulaja: Hyvä jätkä, kunhan saatais se treeneihin joskus. :)
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
ltg
29.12.2003 14:16:31
Huumorintaju ja asenne.
Basistin lievä sekopäisyys.
Yhteissoitto pelaa.
Ok, kuiske kuuluu, kuuluuko, no kuuluu kuuluu keksiukko.
drummeri
29.12.2003 16:17:46

kaikki bändin jäsenet on tosi kivoja kaikki skeittaa paitsi basisti.
playing with drums is my fucking life
kupteri
29.12.2003 17:50:43 (muokattu 29.12.2003 17:52:25)

Laulaja: Karismaattinen ja katu-uskottava keulahahmo, vetää shown asenteella ja tunteella... ja osaa laulaakin hyvin :-) Sanoittajanakin pätevä.

Rumpali: Nollasta lähdettiin liikkeelle ja parissa vuodessa siitä on kehittynyt varsin pätevä rytmikone. Erittäin hyvä ja musikaalinen tyyppi. Asenne kohillaan ja taustalaulut kajahtaa pönttöjenkin takaa komiasti :-)

Kitaristi: Nopea oppimaan sekä nuoteista että korvakuulolta (niin coverit kuin omatkin), "kerran kuultuja" biisejä soittaa vaikka suoraan tabeista ja soolotkin irtoaa! Tekniikka on parempi kuin mulla, niin voin pääsäveltäjänä tehdä kaverille vaativampiakin osia :-) ROK-asenne ja vetää laulajan kanssa showta lavalla täysillä.

Basisti: Bändin rauhallisin, tunnollisin ja rytmillinen tukipilari. Tulee treeneihin yleensä ensimmäisenä, treenaa tunnollisesti kotona ja käyttää luovuttaan bassokuvioissa (mitkä omissa biiseissä yleensä oon itte aluksi hahmotellut, joskus muuttuu enemmän, joskus vähemmän :-)

(ainiin: kukaan ei skeittaa ;-)
Friday Morning Waterloo kotisivut | mp3:sia
JMP71
31.12.2003 01:02:41
Jaa.. laulaja-kitaristilta voi pummata tupakkaa.. basistilta voi pummata tupakkaa, ja sille voi v******la, ja mikä parasta, se vittuilee takasin. Rumpali keittää hyvää kahvia, ja se on mun veli.

Oikeesti me ollaan hyvissä väleissä.
Hanki parempaa luettavaa.
Velko
31.12.2003 12:58:29
Hyvät piirteet bändikavereissa: Ovat ihmisiä, joiden läsnäollessa minäkokemukseni on eheä.
Ihminen on vain värisokea pallokala elämän tiskialtaassa.
Exhausted
05.01.2004 22:47:23

rumpali oppii nopiasti uudet piisit eikä pelkää outoja tahtilajeja

basisti on hyvä jätkä, ollaan pisempään tunnettu
jerboa
20.01.2004 19:46:27
Onneksi hyvää sanottavaa on paljon enemmän kuin huonoa..:

Rumpali: todella lahjakas ja oman soittonsa suhteen kunnianhimoinen, ei väsy soittamiseen, ja treeneissä riittää aina huonoja juttuja kerrottavaksi :)

Kitaristi: tarkka rytmitaju, omaa musiikillisesti paljon potentiaalia (vähän niinku hiomaton timantti:) , mahdollisuudet on suuret)

Basisti: tarkka sävelkorva, rumpalin kanssa yhteistyö sujuu loistavasti, ei tyydy tavanomaiseksi basistiksi, vaan uskaltaa kokeilla uutta, ja onnistuu usein. Pitää huolen siitä, että bändin jäsenet on paikalla, ja on bändimme ehdottomasti yhteistyökykyisin henkilö :)

Kitaristi: luova ja paljon näkemystä omaava, uskaltaa sanoa suoraan mielipiteensä ;)
"being hedgehog is underestimated."
Steelgod
28.01.2004 15:20:36

Laulaja:Hieno ääni ja imago, sekä todella hyvä asenne.

Kitaristi:Panostaa soittimiin todella paljon, osaa soittaa/öristä todella hyvin, tietää kaiken mitä minä en. Vaatimaton.

Basisti:Hyvä asenne, ei turhia valituksia. Osaa soittaa hyvin ja tekee kaiken huolella ja kunnolla.

Kosketinsoittaja (Minä):Omistaa synan.
"Living for metal"
SSilver
28.01.2004 15:53:26
Mun bändi:

Rumpali: kuulemma hyvä ilme...
Kitara 1: suu auki, räkä valuu
Kitara 2: nörtti
Basisti: täydellinen! (ei puutu kuin basso...)
Solisti: (minä) kompromissivalinta
Lennu
29.01.2004 01:56:28

Yhdyn edellisiin, että hauska kysymys:

Kaikki ensinnäkin motivoituneita ja hyviä tyyppejä.

Laulaja: hyvä jätkä kova dokaa, ja kaiken lisäksi vielä laulamaankin. Soittanut 20v haitaria, ei kysyttävää sillä sektorilla. Bilis ja dartsitaidot ehdoton plussa.
Kosketinsoittaja: Pändin äitee. Biisien pikakurssittaja ja loisto laulajatar.
Basisti: Mieletön huumorimies. Iso ja vahva. Taattua bisse/ karaokeseuraa. PA-vastaava.
Kitaristi: humppasetin persoonallinen (positiivisessa mielessä) laulumies, mahdoton biisivarasto. Trupaduuri.
Rumpali: Monipuolinen ja taitava. Huumorimies. Omaa basistin kanssa kellontarkan taimin. Tekee settilistat.
Minä: On ruma ja haisee pahalle.
"nenä pyllyyn!" HÄTÄTILAPALSTA
Von Härskiburg
29.01.2004 09:22:22

Laulaja: Motivoitunut, hyvä lauluääni. Ainoa bändinjäsen, jonka kanssa voi puhua esim. sanoitustaiteesta tai elokuvien symboliikasta.
Basisti: Riemukasta ryyppyseuraa, kertoo tyhmiä juttuja joille voi nauraa vielä vuosien päästä.
Rumpali: Omaksuu uusia juttuja hirveällä tahdilla, todella hyvä verrattuna soittovuosiin (alle 2). Hyvä jammailukaveri.
Minä(kitaristi): Tekee biisit.
"Vähän ois siistii olla lesbo! Sais nussii naisia!" -Rumpalimme
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)