Aihe: Koko ajan täytyy keksiä bändille uusi nimi. Help!
1 2
Mikko A
07.12.2003 15:41:09
Tietääk joku muute semmosta kitara merkkiä ku Maxtone? Ite en ol ennen kuullukkaan... Onk hyvä?!?

Ainaki Maxtone tekee paskoja rumpuja, varmaan sitten myös paskoja kitaroita.
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
randy
08.12.2003 11:24:13
Miten ois sellainen teemabändi, jonka nimi ja setti vaihtuu joka keikalla? Mieletön kulttisuksee tiedossa - paitsi että kukaan ei osaa tulla keikalle, kun ei tiedä, millä nimellä bändi milloinkin tulee esiintymään. Siitähän voisi tietenkin bändin nettisivuilla antaa ennakkoon "tosifaneille" vihiä. Minä itse asiassa joskus suunnittelin bändiä, jolla kylläkin olisi yksi ja sama nimi, mutta täysin uusi setti joka keikalle eli ei mitään kierrätystä ikinä! "Jostain syystä" se jäi...

Mutta mistä tosifani tietää nettisivun osoitteen, kun se kuitenkin muuttuu koko ajan bändin nimen myötä?
Lumiukolla on valkonen perse.
anttipi
10.12.2003 16:50:37

Mutta mistä tosifani tietää nettisivun osoitteen, kun se kuitenkin muuttuu koko ajan bändin nimen myötä?

Siinähän se tosifanius vasta mitataankin! :D
Sir Härö
11.12.2003 15:46:19
Ainaki Maxtone tekee paskoja rumpuja, varmaan sitten myös paskoja kitaroita.

Juu mä kokeilin jotai maxtonen kitaraa, mallia en tiä. Iha fiksun näköne, mut paskempaa kitaraa en ol viä löytäny!
Varoitus kaikille! Suosikaa tunnettuja ja luotettavia kitaroita!
Torniojaws
11.12.2003 17:56:30

Kemissähän vaikuttaa bändi nimeltä Joku Paikallinen Bändi.
RIP Fallout 3
Sir Härö
12.12.2003 14:05:24
Mietein just tosa et onkohan sen nimistä bändiä ku bändi?
Ja onko semmosta biisiä ku biisi?
Hyla
12.12.2003 17:09:52
Mietein just tosa et onkohan sen nimistä bändiä ku bändi?
Ja onko semmosta biisiä ku biisi?

Lueskelin tossa uusinta Johnny Knigaa yhtenä päivänä, ja kuulemma sillä Kapteeni Ä:ni-hippiäisellä, Jukka-pojalla, on uusi kokoonpano, joka kulkee toistaiseksi nimellä Bändi. Tiedä sitten, kuinka pysyvä nimi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)